Huutoäänestys naisille!

epätiet.tut,

väite: Alle 165cm pitkän miehen on turha etsiä seuraa netistä.

Kyllä/ei otsikkoon, kiitos.

Miksi? vedonlyönnistä kaverin kanssa kyse.

11

922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhyt.nainen

ei pidä paikkaansa...mulle ei piduudella ole merkitystä,kun vaan on mun mittanen,tai vähän pitempi....156cm nainen

• nainen1234

Kyllä meitä lyhyitäkin naisia riittää. Ei me haluta mitään hongankolistajaa kaikki.

• harvinaisia

poikkeuksia olette, aikanani kun tätä kokeilin, niin poikkeuksetta juuri ne lyhyimmät naiset halusivat sen 180 . Eipä siinä parikymmentä senttiä lyhyempänä nähnyt järkeä langoilla roikkua.

• Niin... siinähän se otsikossa.

• riippuu

Itselleni ei valitettavasti lyhyt mies kelpaa - ei, vaikka olen itse vain 156 senttinen.

Eihän se seuran etsiminen turhaa ole, sillä saattaahan noinkin lyhyt jollekin muulle kelvata.

• totuudentorvitoot

Lyhyt (tai ruma tms) mies voi käytännössä iskeä naisen persoonallaan ja karismalla. Näin voimakas karisma ei tule siin netissä/virtuaalisesti, ja koska kuitenkin valtaosa naisista haluaa "normaalimittaisen" miehen, niin netin kautta on lähes mahdotonta saada kontaktia. Ellei sitten törmää netissä hyvin lyhyeen naiseen = alle 160cm, joka ei halua pitkää miestä.

• miesmies

Itse olen 170, ja sen lisäksi vielä kaljukin. Kokemuksia löytyy tyrmätyksi tulemisesta netissä. Mut ei se mitään, itsetuntoa löytyy pienen kylän verran, ja sitä paitsi, minkä sitä kukaan pituudelleen voi...kovin on pinnallisia ne ihmiset jotka ulkoisiin asioihin tuijottavat.

• pätkä itsekin

olen 165 cm "pitkä" nainen ja vaikka en ole vielä netistä seuraa löytänytkään niin ei minua lyhyys sinänsä haittaa. Olen tapaillutkin itseäni lyhyempiäkin miehiä eikä ne jutut ole kaatuneet miehen lyhyyteen vaan paremminkin kemioiden yhteensopimattomuuteen. Itse asiassa tunnen oloni epämukavaksi kovin pitkien miesten seurassa. Jos pituudella on väliä niin alle 180cm mies mieluummin kuin hirveä hujoppi.

• lyhyt_nainen

Olen itse 156 cm pitkä, joten naisenakin jään usein miesten pituustoiveiden ulkopuolelle. Ihan kiva olisi, jos lyhyemmätkin miehet etsisivät seuraa.

• lyhyt_nainen

piti olla tuon otsikon

• Peppilotta84

mikäs siinä.. 170 on ihanne.. Itse oon 150 Ei siis meinaa miehille kelvata vaikka oon siro ja kaunis ja täysin suomalainen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      343
      4342
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2438
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      142
      1578
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1117
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1104
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      28
      1047
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe