väite: Alle 165cm pitkän miehen on turha etsiä seuraa netistä.
Kyllä/ei otsikkoon, kiitos.
Miksi? vedonlyönnistä kaverin kanssa kyse.
Huutoäänestys naisille!
11
922
Vastaukset
- lyhyt.nainen
ei pidä paikkaansa...mulle ei piduudella ole merkitystä,kun vaan on mun mittanen,tai vähän pitempi....156cm nainen
- nainen1234
Kyllä meitä lyhyitäkin naisia riittää. Ei me haluta mitään hongankolistajaa kaikki.
- harvinaisia
poikkeuksia olette, aikanani kun tätä kokeilin, niin poikkeuksetta juuri ne lyhyimmät naiset halusivat sen 180 . Eipä siinä parikymmentä senttiä lyhyempänä nähnyt järkeä langoilla roikkua.
Niin... siinähän se otsikossa.
- riippuu
Itselleni ei valitettavasti lyhyt mies kelpaa - ei, vaikka olen itse vain 156 senttinen.
Eihän se seuran etsiminen turhaa ole, sillä saattaahan noinkin lyhyt jollekin muulle kelvata. - totuudentorvitoot
Lyhyt (tai ruma tms) mies voi käytännössä iskeä naisen persoonallaan ja karismalla. Näin voimakas karisma ei tule siin netissä/virtuaalisesti, ja koska kuitenkin valtaosa naisista haluaa "normaalimittaisen" miehen, niin netin kautta on lähes mahdotonta saada kontaktia. Ellei sitten törmää netissä hyvin lyhyeen naiseen = alle 160cm, joka ei halua pitkää miestä.
- miesmies
Itse olen 170, ja sen lisäksi vielä kaljukin. Kokemuksia löytyy tyrmätyksi tulemisesta netissä. Mut ei se mitään, itsetuntoa löytyy pienen kylän verran, ja sitä paitsi, minkä sitä kukaan pituudelleen voi...kovin on pinnallisia ne ihmiset jotka ulkoisiin asioihin tuijottavat.
- pätkä itsekin
olen 165 cm "pitkä" nainen ja vaikka en ole vielä netistä seuraa löytänytkään niin ei minua lyhyys sinänsä haittaa. Olen tapaillutkin itseäni lyhyempiäkin miehiä eikä ne jutut ole kaatuneet miehen lyhyyteen vaan paremminkin kemioiden yhteensopimattomuuteen. Itse asiassa tunnen oloni epämukavaksi kovin pitkien miesten seurassa. Jos pituudella on väliä niin alle 180cm mies mieluummin kuin hirveä hujoppi.
- lyhyt_nainen
Olen itse 156 cm pitkä, joten naisenakin jään usein miesten pituustoiveiden ulkopuolelle. Ihan kiva olisi, jos lyhyemmätkin miehet etsisivät seuraa.
- lyhyt_nainen
piti olla tuon otsikon
- Peppilotta84
mikäs siinä.. 170 on ihanne.. Itse oon 150 Ei siis meinaa miehille kelvata vaikka oon siro ja kaunis ja täysin suomalainen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931