sinne ne

kiusaajat jäivät

Nyt vasta, joku päivä tällä viikolla tajusin etten viihtynytkään töissä. Kas siellä se "hyvä henki" taitaa puoltaa niitä toisia. kyllä sielläkin haukutaan, jotai esim. letukaksi. mua pdetään ämmänä ja jätetään ainoona kutsumatta tupereihinsa, mut mitäs mä paskaakaan viittin välittää, jonkun esi miehen juhlista. en mitään. lisäks ne puhuvat, että oisin tullut kännissä töihin vaikka totuus saattaa olla siinä, että olin haissut muutaman kerran viinalle. lisäks ne pitävät minua kyttänä ja puhuvat niistä viesteistä mitä olen tänne kirjoitellut. matavatkohan itsekin kirjoitell tänne?

3

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

että olet kirjoitellut tänne?

• keksineet sen

omasta päästään.

• et.......

että ei heillä ole mitään etuoikeuksia, mitä muka on, kun ovat niin oikeassa olevinaan. Elävät valheessa. Kaikilla on samat oikeudet, ei kiusaajilla yhtään enempää oikeuksia.

Minunkin eräs tuttu luulee olevansa etuoikeutettu minuun nähden, mutta ei tajua että se on hänen harhaa, hänen skitsofreenisessa päässään, kera erittäin alhaisen henkisen tason. Olen huomannut että kaikki kiusaajat maapallolla potevat jotakin skitsofrenian muodoista. Sitten tietenkin ollaan niin terveitä olevinaan että!

Kun kiusaaja juo, vaikka kuinka usein, sinä olet aina häntä juopompi, mukamas, koska kiusaaminen on myös kateutta skitsofrenian ym ohella. Kun kiusaaja kyttää sinua, olet sinä aina se suurin kyttä. Lisäksi olen huomannut että kiusaajien isät ovat yleensä hulluja, skitsoja, mikä ei tarkoita heti, että kaikki sellaisten isien lapset olisivat kiusaajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2731
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2441
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2359
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe