Kasvojen kuorinta

isorakeista

hei ennen oli joku Apri yms kuorintavoide siinä oli tosi isot kuorivat jyväset? en ole löytänyt tarpeeksi kuorivaa kuorintavoidetta olisko jollain joku hyvä merkki tiedossa?

11

1496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suojele ihoasi

Mihin tarvitset isorakeista kuorintaa?

Isot rakeet viottavat ja ärsyttävät ihoa, hiusverisuonet vain ärjyyntyvät ja nousevat pinnalle.

Vaikka iho olisi kuinka "paksu" niin nykyaikana on jo kehitetty useita parempia keinoja.

Epäpuhdasta ihoakaan ei kuorita kuin niille tarkoiteilla erityisvalmisteilla, jossa ei ole rakeita lain.

• että...

sillä isorakenteisella sai ns puhtaamman tuloksen kun on rasvainen ja tukkoinen iho.

• .........................
        että... kirjoitti:

sillä isorakenteisella sai ns puhtaamman tuloksen kun on rasvainen ja tukkoinen iho.

Jos kuorit isoilla rakeilla saat ihosi vaan enemmän epäkuntoon ja epäpuhtaudet leviää ihollesi ja siitä ei hyvää seuraa.

Googleta rasvainen, epäpuhdas, akneentaipuvainen iho... ja opiskele ammattisivuilta oikeat ihonhoitotuotteet ihotyypillesi.

• pois järjellä
        että... kirjoitti:

Kyllä nykypäivänä rasvaiselle iholle on saatavilla omat kuorinnat, joissa ei kuorivia aineosia ole mistään aprikoosista tai muustakaan ihoa ärsyttävistä aineosista.

Googleta rasvainen tai akneen taipuvainen iho ja löydät esim. ammattituotteita joista aha-happopohjaisia tai muita vastaavia.

• _-*-_

Kannattaa kokeilla mikrokuorintaa. Esim. Avonilta löytyy todella hyviä. Siinä on pienen pienet rakeet, mutta niitä on todella paljon. Rakeet poistavat kuolleen ihosolukon ihan kokonaan, ja ihon pintaa siloittuu jo ensimmäisellä käyttökerralla.

Toinen on sitten hedelmä- tai glykolihappoa sisältävät kuorinnat, joissa ei ole rakeita ollenkaan. Niillä tulosten saaminen tosin saattaa kestää vähän pidempään.

En ole ammattilainen tai asiantuntija, eli tämä on vain oma mielipiteeni. Tosin myös monien ystävieni mielipide.

• mistä???!!

tuota Avonia voisi kysellä? Olisi mulla vielä kysymys kun muilla tuntuu olevan tietoa paljon, eli mulla oli aikanaan akne iho ja on vähän kuoppainen iho ja sitten vielä isot ihohuokset millä saisi sileämmän vaikutuksen ja mikä olisi super hyvä ihohuokosia pienentävä aine tai kasvovesi, maitokaupan kasvovedet olen varmaan läpikäynyt, kiitos avusta

• _-*-_
        mistä???!! kirjoitti:

tuota Avonia voisi kysellä? Olisi mulla vielä kysymys kun muilla tuntuu olevan tietoa paljon, eli mulla oli aikanaan akne iho ja on vähän kuoppainen iho ja sitten vielä isot ihohuokset millä saisi sileämmän vaikutuksen ja mikä olisi super hyvä ihohuokosia pienentävä aine tai kasvovesi, maitokaupan kasvovedet olen varmaan läpikäynyt, kiitos avusta

Avonin voimassa oleva kuvasto löytyy osoitteesta http://www.avonfi.com/PRSuite/e-brochure/e-brochure.html ja sivulla 82 on tuo mikrokuorinta. Siinä on silottava vaikutus ja sitä käytetään kuuriluontoisesti. Se myös pienentää ihohuokosia tuon 8 viikon käyttöjakson aikana.

Laita minulle sähköpostilla asuinpaikkasi, niin otan selvää missä olisi sinua lähin Avonin kauneuskonsultti. Tai jos haluat omat tilaustunnukset, saat ne kauttani. Lisätietoja löytyy Avonin nettisivuilta osoitteesta www.avon.fi.

Sähköpostiosoitteeni on [email protected].

• lisäystä
        _-*-_ kirjoitti:

Avonin voimassa oleva kuvasto löytyy osoitteesta http://www.avonfi.com/PRSuite/e-brochure/e-brochure.html ja sivulla 82 on tuo mikrokuorinta. Siinä on silottava vaikutus ja sitä käytetään kuuriluontoisesti. Se myös pienentää ihohuokosia tuon 8 viikon käyttöjakson aikana.

Laita minulle sähköpostilla asuinpaikkasi, niin otan selvää missä olisi sinua lähin Avonin kauneuskonsultti. Tai jos haluat omat tilaustunnukset, saat ne kauttani. Lisätietoja löytyy Avonin nettisivuilta osoitteesta www.avon.fi.

Sähköpostiosoitteeni on [email protected].

karjaan lähistöllä, länsi-uusimaalla. Ovatko minkähintaisia suunilleen?

• _-*-_
        lisäystä kirjoitti:

Hinta on 19,90 tässä kampanjan 5 kuvastossa (voimassa 13.4. asti). Tuubi riittää 2-3 hoitojaksoon, eli n. 6-12 kk:n tarpeeseen.

• _-*-_
        lisäystä kirjoitti:

Hinta kuvastossa 5 on 19,90 (voimassa 13.4. asti). Yksi tuubi riittää n. 2-3 hoitojaksoon, eli n. 6-12 kk:n tarpeeseen.

• joopa joo
        _-*-_ kirjoitti:

Hinta kuvastossa 5 on 19,90 (voimassa 13.4. asti). Yksi tuubi riittää n. 2-3 hoitojaksoon, eli n. 6-12 kk:n tarpeeseen.

Ei pidä sokeasti uskoa kaikkea mainostusta mitä täällä on! Ei mikään tuote tee ihmeitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      49
      3202
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2919
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2336
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1442
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1346
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe