On tää niin vaikheeta !

joujou

Tää on varmaankin turhaa mietintää ,ehken ole aivan selvillä vesillä ajatuksien kautta, tai täytyy vielä löytää itseään.

Joka tapauksessa, olen tällä hetkelllä 16-vuotias tyttö. Laulan ihan sairaasti ja se merkitsee jotain syvää ja tärkeää juttua.

Noin vuos sitten tutustuin Amy Winehouseen.
Tähän jumalaiseen laulajaan.
Olen sitten laulanut koko ajan neidin lauluja ,ja omaksunut samanlaisia tyylejä ja koristeluita.

Oma ääneni on aika matala ja vahva, pehmeä.
Vähän samantyylinen kuin Amylla.

Tulevaisuudessa tahtoisin olla laulaja, joka laulaa ska:ta, soulia, jazzia ja reggaeta.
Amy laulaa näitä myös ja JOS minusta tulevaisuudessa tulisikin jotain laulajan tapaista
, vertailu olisi kovaa. Ja pelkään ,etä jäisin winon varjoon, olisi kopio hänestä.

Ulkonäöllisesti mulla on samanlaisia koruja ja samantapainen meikki.

Äääh, meneepä asennettomaksi.
En vain tiedä, kuinka olla oikeasti uniikki. Tavallaan riittää se, et ois oma itsensä, mutta kun silloin juuri laulan Winon tyylisesti ja rohkea.

Mahtuuko 2 hyvää jazz- laulajaa samalle sukupolvelle ?

kuikna joku kiinnostuisi muta ja mun musiikista kun amy on niin uniikki ja vitun lahjakas ?

ps, ooon niin teini, nevemind :D

3

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaksut ainoastaan

Winehousen musiikillisen puolen.

Joo, mutta ehkä kannattaisi keksiä jotain tyystin omaa. Tottakai suurimpien innoittajien vaikutukset näkyvät selvästi monilla artisteilla, mutta kopio-linjalle ei kannata lähteä. Kehitä jokin oma juttu. Joko musiikillinen tai olemuksellinen juttu mikä erottaa sinut massasta. Harvoilla nykybändeillä on tätä taitoa.

• joujou

Juu pelkästään musiikkillinen puoli tässä mietityttää.

Nykyään vaikken laulaisikaan Amyn lauluja, laulan jotenkin samanlailla koristellen.
        pelottaa etttä vaikkka kun oisinkin hyvä laulamaan ,amy ehti ensin :D

Ja mun ääni kuulostaa parhaimmalta kun sitä käyttää samalla tavoin kuin Amy..

• Boogie Man
        joujou kirjoitti:

Juu pelkästään musiikkillinen puoli tässä mietityttää.

Nykyään vaikken laulaisikaan Amyn lauluja, laulan jotenkin samanlailla koristellen.
        pelottaa etttä vaikkka kun oisinkin hyvä laulamaan ,amy ehti ensin :D

Ja mun ääni kuulostaa parhaimmalta kun sitä käyttää samalla tavoin kuin Amy..

Aika monellahan artistilla voi olla samanlainen ääni, mutta sun lavaesiintyminen pitää olla erilaista, ja jos ulkonäköönkin keksii vielä jtn erilaista, niin avot!

Massalaulajaksi jää, jos ei keksi jotain omaa, jotain outoa, jotain erilaista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe