Pitkä parisuhde on päättynyt, ja olen moniin vuosiin ensi kertaa "vapaalla". En aio missään tapauksessa sotkeutua miehiin vakituisesti pitkään aikaan.
Asun melko pienessä kaupungissa, jossa samoissa paikoissa käyvät tuntevat toisensa. Kysyisinkin nyt kokeneemmilta, miten tällaiset yhden yön jutut hoidetaan tyylikkäästi jälkikäteen. Kun tapaan esim. kadulla tai kapakassa miehen, jonka kanssa olen edellisenä viikonloppuna pyörinyt samoissa lakanoissa, kuuluuko asiaan tervehtimisen lisäksi mennä juttelemaan? Eli millainen tuttavuuden taso JÄLKEENPÄIN on tällaisten yhden yön tuttavien kesken?
Miten menetellä?
2
1056
Vastaukset
- sandi
Oon ollut kesän ajan samassa tilanteessa ja yhdenillanjuttuja on päässyt kertymään jonkin verran.. Yksi iso eiei on tietysti varatut miehet. Niistä ei seuraa kuin harmia, erityisesti pikkukaupungissa. Suosittelen, että koetat saada tarpeesi hoidetuksi kotikaupungin ulkopuolella, esim chatin kautta löytyy kyllä miehiä, mulla on ollu ihan hyviä kokemuksia sieltä.
Mut jos nyt satut törmäämään kaupungilla johonki näistä yhden illan ritareista ni moikkaat iloisesti ja jatkat matkaa. Älä missään tapauksessa jää juttelemaan, jollet sitten halua lisää. Tai seurustella. - masameikkeli
No tuotanoin anna vaan olla niin se on varmin tapa välttää onnettomuutta, mutta jos mies on yksin illan lähestyessä voi sitä uudestaan yrittää.
Mutta tosin siinä saattaa mennä vähän sekasin mistä on enään kyse.
Niin vaikea sanoa näin helsinkiläisenä tuosta asiasta mitään silloin tällöin näkee näitä yhden illan viihdyttäjiä ja yleensä moikkaan ohimennen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764