naisten syytä!

pettäminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kyllä se on naisten syytä koko asia! Minulla on kaunis vaimo ja kolme lasta. Olemme onnellinen perhe. Mutta mutta, minkä mies mahtaa kun joka paikassa kävelee vastaan kauniita naisia ihanine pyllyineen? Jos te naiset ette olisi niin helposti vieteltävissä,niin ei miesparankaan tarvitsisi aina sortua! Vaikeitten tapausten takia olen joutunut lukemaan hyllymetreittäin kirjoja jotta voisin esittää että olen aina ollut kiinnostunut samoista asioista..Mutta sehän vasta mukavalta tuntuu kun nainen antautuu vasta viikkojen työn jälkeen! Tietysti perusimartelut kauneudesta ja älykkyydestä kuuluvat asiaan, mutta pelimiehen pitää vaistota ne asiat joista nainen on epävarma. Uskokaa tai älkää vähänkin herkkä sielu kyllä vaistoaa sen äkkiä. Ja antamalla neitoselle sellaisen käsityksen että ensiksi ihastui juuri noihin piirteisiin hänessä, niin hänen varovaisesta salaa luodusta katseestaan jo tietää että peli on voitettu. En ole mikään filmitähti, mutta minulla on avioliittoni aikana olut satoja naisia. En ole narahtanut vaimolleni kuin muutaman kerran, ja nekin olen aina onnistunut selittämään viattomiksi...ja vaimoni uskoi tietenkin,kuinkas muuten, onhan hänkin nainen..........

14

889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudistua

Keksi nyt jo vähän parempaa.
      Alkaa olla liikaa entisen toistoa.

• Neuvoja.

Taidat olla puuttellinenkin. Jos sulla on ollut satoja naisia, niin ihmettelen kuinka vain vaimosi jaksaa katsoa sua? Sinussa täytyy olla jotain todella vialla. Ehkä ruma penis?

• ukkeli

mälli meni kalsariin ennen kuin olit kirjoittanut valmiiksi.Toki se on mukava ajanvietettä lukea muitten päiväunelmia ja seksifantasiat, eli olisi mukava jos joskus myöhemmin kirjoittaisit uusi tarina. Muistitko vaihtaa kalsarit?

• ap, kun

Kovin paistaa läpi tämä tekaistu juttu. Jokin sinussa on pahasti pielessä!

• munaton mies

Ei tänne kukaan pettävä aviomies tuollaisia juttuja kirjoita! Paistaa läpi heti naisen käsiala, eli sama munaton mies tämä on kun tuolla alempanakin. Hyvä yritys "pikkurouvalta"!!

• Pelimerkit

Osasitpa varsin ytimekkäästi ilmaista itsesi. Nykyisin tosin löytyy myös naisia jotka kaltaisesi pelimiehet tunnistavat. Imartelusi ovat turhia ja varsinkin jos kohtaat pelinaisen. Viikkokausin, kuukausien kestävästä "piirityksestä puhumattakaan. Oletko kertonut näille sadoille valloituksillesi, että olet naimisissa? Onko sormus ollut kiltisti ja tiiviisti sormessa????
      Koska en usko, että naimisissa olevat miehet ovat kovinkaan hyvä saalis vapaalle pelinaiselle.

• Kaikkeen täällä törmääkin

Olet vain itseäsi täynnä oleva pervo äijä.Mitä sä hyvällä vaimolla ja lapsilla teet??? Sitäkään et tiedä että vaimosi uskoo sun selityksiisi, vaikka muuta uskotteleekin ! Kun tulee aika tulet näkemään mitä mieltä hän sinusta on. Sitten sinulle tuleekin kuumat paikat ja sitä niität mitä nyt kylvät !

• Härnäät vaan

Olet joko heikolla itsetunnolla varustettu tai pervo joka ei ota vastuuta itsensä käyttäytymisestä, tahallasi täällä naisia härnäät. Mitenhän kun kaunis vaimosi alkaa pyöritellä sitä kaunista pyllyään vieraille miehille...*heh heh*

• Orion84

tollaset ihmiset sais viedä ladon taakse. Et ansaitse vaimoasi/lapsiasi!!!

• vaikein tapaus olen minä

...maailma onkin täynnä kauniita naisia ihanine pyllyineen, niin se ei ole niiden naisten vastuulla se reaktio, joka sinussa heidän näkemisestään syntyy. Sinä olet itse liian helposti viehättyvä. Vai sanoisinko näin naisen näkökulmasta, että haasteeton. Epävarmuutta on hankala peitellä, mutta ehkäpä juuri se sinussa vetoaakin tietynlaisiin naisiin. Onhan se aika söpöä.

• vaikein tapaus olen minä

...maailma onkin täynnä kauniita naisia ihanine pyllyineen, niin se ei ole niiden naisten vastuulla se reaktio, joka sinussa heidän näkemisestään syntyy. Sinä olet itse liian helposti viehättyvä. Vai sanoisinko näin naisen näkökulmasta, että haasteeton. Epävarmuutta on hankala peitellä, mutta ehkäpä juuri se sinussa vetoaakin tietynlaisiin naisiin. Onhan se aika söpöä.

• Sinä raukka

luulet voittaneesi jonkun pelin, kun nainen sattuu haluamaan seksiä kanssasi. Herää jo!

• hyvä uni

varmaan siksi peittokin oli ihan märkä.

• säälittävää...

Olet järjettömän huonolla omallatunnolla varustettu kusipää. Mikä on että sun täytyy omaa itsetuntoas noin hönkittää. Oletko ruma? Lihava? vai mikä sun ulkonäössä on vialla? Miksi et ole itseesi tyytyväinen? Vai onko kasvatus mennyt päin persettä? Etkö osaa arvostaa muita ihmisiä? Miksi olet ylipäätään suhteessa? Siksikö ettei sussa ole munaa olla yksin ja tutustua itseesi? Pelkäätkö itseäsi?

Siinä sulle pari kysymystä joita sun kannattais ihan oikeasti miettiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2810
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2447
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2232
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      39
      2226
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1818
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1349
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1342
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      70
      1223
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1200
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      6
      1163
    Aihe