Tavoitteenani olisi löytää kreikkalainen mies (outo päähänpinttymä, myönnetään..) Miten olette tutustunut kreikkalaiseen mieheenne? Tässä mietin ensi kesän matkakohdetta ;) Olen käynyt vain kerran Ateenassa ja Samoksella.
Teillä joilla kreikkalainen mies
14
1657
Vastaukset
- ...
Eivät kestä kylmää eivätkä pitkiä työpäiviä. Ei heistä tänne suomeen ole, ei isännän eikä rengin saappaisiin. Unohda koko juttu.
- hmmmmm...
Suomeen niitä tosiaan tuskin saisi kylmän takia. Mun kokemuksen mukaan kuitenkin ovat aikamoisia työntekijöitä, oma mies useinkin tekee 10-12h päivää, ku suomessa miehet työskentelee vaan lyhyttä 8h/päivää
- Mikis Theodorakis
Että kansallisuuden pohjalta sitä nyt miestä etsitään... Tällä palstalla ollaan aina nyreinä, kun puhutaan kansallisuuksista eikä yksilöistä, mutta sinä se ainakin reilusti puhut omista kansallisuuspreferensseistäsi. Piristävää. Ja mielenkiintoista. Millainen kuva sinulla on kreikkalaisesta miehestä, kun selllainen niin kiinnostaa, vai oletko ihastunut pikemminkin maahan? Miksi siis kreikkalainen eikä esimerkiksi albaani tai suomalainen? Mikä on kreikkalaisuuden mieheen tuoma lisäarvo? Oletko miettinyt, mitä todella haet, kun etsit kreikkalaista miestä? Ettet vain metsästäisi harhakuvaa, fantasiaa.
- Triandafillo-78
Outoahan se, sen jo itsekin myönsin :) Kyllä olen ihastunut siihne maahan sen hyvine ja huonoine puoline ja voisin muuttaa sinne vaikka heti. Siitä se siis varmaan suurelta osin johtuu... En taida "uskaltaa" kommentoida miksi en halua suomalaista tai albanialaista miestä ;)
- Triandafillo-87
Outoahan se, sen jo itsekin myönsin :) Kyllä olen ihastunut siihen maahan sen hyvine ja huonoine puoline ja voisin muuttaa sinne vaikka heti. Siitä se siis varmaan suurelta osin johtuu... Periaatteessa siihen ei ole syytä miksi en halua suomalaista tai albaania ja vaikka olisikin ehkä on parempi kun en sitä sano. Makuasia lähinnä. Varmasti moni muu haluaa, hyvä niin.
- Mikis T.
Triandafillo-78 kirjoitti:
Outoahan se, sen jo itsekin myönsin :) Kyllä olen ihastunut siihne maahan sen hyvine ja huonoine puoline ja voisin muuttaa sinne vaikka heti. Siitä se siis varmaan suurelta osin johtuu... En taida "uskaltaa" kommentoida miksi en halua suomalaista tai albanialaista miestä ;)
"En taida "uskaltaa" kommentoida miksi en halua suomalaista tai albanialaista miestä ;)"
Uskalla vaan!
- naapurista...
Asun Saksassa ja minulla on naapureina ollut jo vuosia kreikkalainen perhe. Ja tosi kiva perhe onkin! Vanhemmat ja kaksi yli parikymppistä poikaa. Kaikki neljä ovat yksityisyrittäjiä, isällä on matkatoimisto, äidillä kukkakauppa, pojat johtavat yhdessä kirjakauppaa. Pojat asuvat edelleen "Hotelli Mammassa". He ovat kaikki aina iloisia, sydämellisiä, puheliaita ja avuliaita.
Uskon, että miniänä siinä kuviossa olisi olo kuin pumpulissa. Toisaalta yksityisyydestä joutuisi varmasti tinkimään, epäilempä että tämä ydinperhe ei päästä jäseniään noin vain elämään omaa elämäänsä... Turha siis haaveilla laiskasta sunnuntaista kotosalla jos perheen traditioon kuuluu yhteinen sunnuntailounas. - kfdfskj
Kreikaan pitemmäksi aikaa jos sinulla on mahdollisuus. Töihin opiskelemaan lomalle...tutustu kunnolla kulttuuriin ja ihmisiin olemalla paikanpäällä. Eiköhän se mieskin sieltä vastaan tule jos on tullakseen
- annasamantien
Anna sitten heti, älä yhtään pihtaile se pätee Kreikkalaisiin parhaiten.
- Triandafillo-78
annasamantien kirjoitti:
Anna sitten heti, älä yhtään pihtaile se pätee Kreikkalaisiin parhaiten.
Sinäkö olet todennut tuon tehokkaaksi? :D Saanko kysyä kuinka pitkään pisin suhteesi kreikkalaiseen on kestänyt?
- kestoajat
Sinäkö olet todennut tuon tehokkaaksi? :D Saanko kysyä kuinka pitkään pisin suhteesi kreikkalaiseen on kestänyt?
No suhteet on kestäneet keskimäärin ehkä 20 min. Ne oli kyllä Naissuhteita mutta silti.
- suhteetnäk
En nyt puhunutkaan itsestäni vaan serkkustani Siiristä, hänellä Kreikkalais suhteet ovat kestäneet kuudesta kuukaudesta puoleen vuoteen!
- kreikasta
Tavattu on lomamatkalla eräällä saarella, baarissa ihan ekan kerran muttei se suhde siitä vielä käynnistynyt. Avioon päädyttiin ja ensitapaamisesta on nyt 15 vuotta.
- anna palaa
Ei mitenkään outoa hakea tietynmaalaista ihmistä ! Minäkin hain kesällä kreikkalaista miestä kansainvälisellä treffisivustolla koska olen aina ollut kreikkafani ja oli minulla joskus ihan nuorena lomaromanssikin Kreikassa ja sinne olisin päätynyt naimisiin jos olisin uskaltanut lähteä. Muista kuitenkin että kreikkalaiset miehet ovat erittäin omanarvontuntevia, ns. ylpeitä ihmisiä. Noin yleisesti. Temperamentti on voimakas. Ja aikataulut ei koskaan pidä. Sosiaalinen elämä on todella vilkasta. Jos jaksat elää tuollaisen ihmisen kanssa niin lykkyä tykö vaan. Minä en löytänyt kreikkalaista miestä netistä vaan löysin miehen vielä kauempaa ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse644431Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky973678Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083321Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681883Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.181879Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871129- 82819
- 44803
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.105797Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23764