ja ei vieläkään kesätyötä...
20 v. ja minulla ei koskaan ollut kesätyötä, haluaisin kyllä mutta kun kukaan ei mut halua kun olen 20 v. ilman työkokemusta. Olen hakenut moneen paikkaan mutta työtä en vielä ole saanut. Ideoita tai jotain?
Poimia marjoja voisi kyllä tehdä, mutta mistä ne työpaikat löytyvät? Yritin internetistä mutta en löytänyt majapoimintaa mistään...
Olisin kiitollinen jos joku vastaisi!
Kohta jo...
3
459
Vastaukset
- hmm..
monia esim siivoushommia on tarjolla esim mol.fi sivuilla. tietenkin jos et halua siivoilla niin kyllä sieltä muitakin töitä varmaan löytyy..
itse olen 15-vuotias ja olen hakenut ja etainyt työtä joka paikasta mutta mistään ei tunnu löytyvän ikäni takia.. - pellehermanni123
Itselläni oli sama homma, en tuntunut pääsevän mihinkään, kun ei ollut työkokemusta eikä suhteita. 18-vuotiaana pääsin kuitenkin sentään varhaisjakeluun postia jakamaan. Työ oli aika helppoa mukavan viileinä ja valoisina kesäöinä, mutta palkkahan oli paska ja sade vitutti. Kuukauden jaksoin tehdä.
Paras tapa on vain mennä kyselemään joistain yrityksistä eikä vain lähetellä hakemuksia pelkästään julkisesti avoinna oleviin paikkoihin.
PS. Kohta on vasta huhtikuu, ehdit vielä!- jos ei muuta keksi
Nykyisin lähes joka kylältä löytyy joku henkilöstövuokrausfirma, varmaan useampiakin. Sinne kun menee ilmoittamaan, että voi tehdä mitä tahansa, löytyy todennäköisesti jotain hommaa ainakin joksikin aikaa.
Vuokratyö on aika ankea vaihtoehto normaaliin työsuhteeseen verrattuna, mutta lyhyenä pätkänä kesällä taskurahan ja työkokemuksen hankkimiskeinona menettelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070