Pitänee ehdottaa palstanpitäjälle, että perustaa uuden keskustelukategorian nimeltään Herbalife. Sinne saatte mennä kaikki keskenkasvuiset kauppamiehet ym. kinaamaan juupas-eipäs-kinaanne. Jättäkää tämä palsta meidän "tavallisten" laihduttajien ja kilojemmen kanssa keskusteluseuraa kaipaavien käyttöön. Mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa tyhjänpäivänen kinastelu jostain "ihmetuotteesta", joka tekee muka ihmeitä. Sitä paitsi suurimman osan kirjoitus- ja kielioppitaidot ovat niin surkeita, että pahaa tekee.
Palsta siis takaisin peruslaihdutuskeskustelun pariin. Tuote-esittelyt ja maratonmittaiset väittelyt jonnekin muualle! Kiitos!
Herbaario
3
244
Vastaukset
- Maryan
Olen ehdottomasti samaa mieltä sun kanssa...mun äiti kokeile aikoinaan kaiken maailman laihdutuspillerit maksoi niistä hunajaa, tuloksetta. Sanoin sille että sinne menetit rahas ja ehdotin ruokavalion muutosta, teki töitä käskettyä ja laihtui.. että näin. Rahaa paloi muuten monta tonnia..tyhmyydestä sakotetaan. Onneksi ei ole pahempia ongelmia itsellä,5kg pois!!!
- Vilma
Ihanan ihminen; Sinulle varmaan laihduttaminen on tosi helppoa, kun huomaat jopa toisten kirjoitus- ja kielioppivirheet: huomaat varmaan myös omasta ruokavaliostasi turhat kalorit ja joulet.
- Laihis
Miksi rinnastat kielioppivirheiden bongauksen ja laihduttamisen helppouden? Mielestäni niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, eikä toisesta voi vetää johtopäätöksiä toisesta asiasta. Laihduttaminen ei ole suomen kielen vaalijoille sen helpompaa kuin muillekaa, miten voisikaan olla.
Minä vain kannatan oikeakielisyyttä myös tällaisissa nettikeskusteluissa, kansamme oikeinkirjoitustaidot alkavat olla liiaksikin pohjamudissa. Anteeksi vain, jos huomautukseni häiritsi sinua jollain tavoin.
Sitä paitsi jokainen jonkinlaisella omallatunnolla PYSTYY huomaamaan mainitsemasi turhat kalorit ruokavaliostaan. Eihän siihen tarvita muuta kuin lista KAIKESTA mitä on syönyt. Siinä vain monet lipsuvat. Myös minä joskus. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318