Toivotonko??? :-(

mammuli*5

eli takana 5 raskautta ja painonpudotusta -31kg löysää nahkaa on ja arpia, jumppaa ja kuntosali treeniä on takana mutta nahka vaan roikkuu, onko muusta apua kun plastiikkakirurgista, siihen ei ole rahaa :-(

13

3501

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaa

      jonkin verran. Esim. Gigantista löytyy alle kolmella kympillä infra hieronta sauva. En tosin tiedä kuinka tehokas se on. Itsellä on Philipsin infralamppu (200 W), joka sulattaa rasvat solujen sisältä. Sitkeyttä tosin vaaditaan, mutta jo parin viikon käytön jälkeen näki ihan selvästi ihon siloittuneen. Kengurupussikin on nyt parin kuukauden jälkeen pikkuisen pienentynyt... :) Ovh taitaa olla tuolla mun masiinalla siinä 70-90€ kieppeillä. Tämähän on sama idea kuin esim. botuliiniklinikan Velasmooth laitteella, ainoastaan, että tuo klinikan vehje on varmasti tehokkaampi, koska siinä on lisäksi yhdistetty radioaallot ja hieronta irrottamaan rasvaa solujen sisältä. Itse olen samalla hieronut ihoa selluliitin hierontaan tarkoitetulla nystyräkintaalla.

      Tätä ainakin kannattaa kokeilla!

    • mielelläni

      kun vain saisin tämän toimimaan...

      Yritetään vielä:

      Infrapuna hoito auttaa jonkin verran. Esim. Gigantista löytyy alle kolmella kympillä infra hieronta sauva. En tosin tiedä kuinka tehokas se on. Itsellä on Philipsin infralamppu (200 W), joka sulattaa rasvat solujen sisältä. Sitkeyttä tosin vaaditaan, mutta jo parin viikon käytön jälkeen näki ihan selvästi ihon siloittuneen. Kengurupussikin on nyt parin kuukauden jälkeen pikkuisen pienentynyt... :) Ovh taitaa olla tuolla mun masiinalla siinä 70-90€ kieppeillä. Tämähän on sama idea kuin esim. botuliiniklinikan Velasmooth laitteella, ainoastaan, että tuo klinikan vehje on varmasti tehokkaampi, koska siinä on lisäksi yhdistetty radioaallot ja hieronta irrottamaan rasvaa solujen sisältä. Itse olen samalla hieronut ihoa selluliitin hierontaan tarkoitetulla nystyräkintaalla.

      Tätä ainakin kannattaa kokeilla!

    • on...

      Infrapunahoito tehoaa ainakin jonkin verran. Esim. Gigantista löytyy alle kolmella kympillä infra hieronta sauva. En tosin tiedä kuinka tehokas se on. Itsellä on Philipsin infralamppu (200 W), joka sulattaa rasvat solujen sisältä. Sitkeyttä tosin vaaditaan, mutta jo parin viikon käytön jälkeen näki ihan selvästi ihon siloittuneen. Kengurupussikin on nyt parin kuukauden jälkeen pikkuisen pienentynyt... :) Ovh taitaa olla tuolla mun masiinalla siinä 70-90€ kieppeillä. Tämähän on sama idea kuin esim. botuliiniklinikan Velasmooth laitteella, ainoastaan, että tuo klinikan vehje on varmasti tehokkaampi, koska siinä on lisäksi yhdistetty radioaallot ja hieronta irrottamaan rasvaa solujen sisältä. Itse olen samalla hieronut ihoa selluliitin hierontaan tarkoitetulla nystyräkintaalla.

      Tätä ainakin kannattaa kokeilla!

      • ja taas

        meni ainakin viimein perille!!


      • mammuli*5
        ja taas kirjoitti:

        meni ainakin viimein perille!!

        Täytyypä ostaa ko vempain kun rahatilanne paranee, miten tuota laitetta käytetään? ja kauan per kerta?


      • varmaan
        mammuli*5 kirjoitti:

        Täytyypä ostaa ko vempain kun rahatilanne paranee, miten tuota laitetta käytetään? ja kauan per kerta?

        tuota mun Philipsin masiinaa? Se on suurinpiirtein sellasen kasvosolariumin kokoinen, sitä pidetään n. 30 cm. päässä iholta, vaikutus aika n. 15-20 min per kohta tai alussa niin kauan kuin kärsii. Käsiteltävä alue kerrallaan on esim. massu, reidet edestä, pohkeet jne. Isompi ja tehokkaampi vehje löytyy samalta valmistajalta, siinä on pinta-alaa ja tehoja enemmän, olisko ollut 600 W, jos muistan oikein. Hinta ei ollut kuitenkaan merkittävästi kalliimpi, olikohan parin sadan kieppeillä. Mulla vaan ei ole kotona sille tilaa, siksi päädyin tuohon pienempään. Tätä ei muuten suositella jos on pumpussa vikaa ja kaulaa ei saa käsitellä jos on kilpirauhasvaivaa.


      • mammuli*5
        varmaan kirjoitti:

        tuota mun Philipsin masiinaa? Se on suurinpiirtein sellasen kasvosolariumin kokoinen, sitä pidetään n. 30 cm. päässä iholta, vaikutus aika n. 15-20 min per kohta tai alussa niin kauan kuin kärsii. Käsiteltävä alue kerrallaan on esim. massu, reidet edestä, pohkeet jne. Isompi ja tehokkaampi vehje löytyy samalta valmistajalta, siinä on pinta-alaa ja tehoja enemmän, olisko ollut 600 W, jos muistan oikein. Hinta ei ollut kuitenkaan merkittävästi kalliimpi, olikohan parin sadan kieppeillä. Mulla vaan ei ole kotona sille tilaa, siksi päädyin tuohon pienempään. Tätä ei muuten suositella jos on pumpussa vikaa ja kaulaa ei saa käsitellä jos on kilpirauhasvaivaa.

        hei yritin etsiä netistä konetta infrapunalapun nimellä mutta en löytänyt mistäköhän ja millä nimellä voisin kojetta etisä???


      • XXXXXXX
        mammuli*5 kirjoitti:

        hei yritin etsiä netistä konetta infrapunalapun nimellä mutta en löytänyt mistäköhän ja millä nimellä voisin kojetta etisä???

        Se löytyi ainakin täältä:

        http://www.consumer.philips.com/consumer/fi/fi/consumer/cc/_productid_HP3621_01_FI_CONSUMER/Infrapunavalosta-apua-lihaskipuun HP3621

        Virallisesti sitä ei siis mainosteta selluliitin käsitteelyyn, kuitenkin maailmalla suosittujen infrapunasaunojen on tutkitusti todettu tehoavan selluliittiin. Mutta muitakin positiivisia terveysvaikutuksia siis on.


      • mammuli*5
        XXXXXXX kirjoitti:

        Se löytyi ainakin täältä:

        http://www.consumer.philips.com/consumer/fi/fi/consumer/cc/_productid_HP3621_01_FI_CONSUMER/Infrapunavalosta-apua-lihaskipuun HP3621

        Virallisesti sitä ei siis mainosteta selluliitin käsitteelyyn, kuitenkin maailmalla suosittujen infrapunasaunojen on tutkitusti todettu tehoavan selluliittiin. Mutta muitakin positiivisia terveysvaikutuksia siis on.

        Kiitos, onko siinä joku enimmäisaika mitä saa käyttää lamppua per kerta? Kuinka usein yms. Mä olen jumpannut ja nostellut painoja ahkerasti ja tuota ylimääräistä kurttu nahkaa on enemmän kuin minä tarvitsisin :-)


      • mammuli*5

      • XXXXXXX
        mammuli*5 kirjoitti:

        vielä kysyisin että minkälaiseen vaivaa sait avun? Kuinka pian? Kiinteytyikö iho? yms

        selluliittiin se tuntuu tehoavan ja jalatkaan eivät ole enää jääkalikat, eli verenkierto on vilkastunut ja turvotus laskenut. Tuossa kesti sellaisen pari viikkoa, ennenkuin näkyi tuloksia. Nyt on myös pikkuhiljaa alkanut tämä mun kengurupussi pienentymään. Vaikutusaika on 15-20 min per kohta, itse olen tehnyt usempia kierroksia päivässä maha-reidet-pohkeet-peppu nyt kun on ollut aikaa. Senhän voi antaa vaikuttaa vaikka silloin kun istuu tietokoneella tai katsomassa tv:tä taikka kun kokkaa, laittaa taakse tuolille lämmittämään peppua, joka sekin on silottunut kummasti.


      • mammuli*5
        XXXXXXX kirjoitti:

        selluliittiin se tuntuu tehoavan ja jalatkaan eivät ole enää jääkalikat, eli verenkierto on vilkastunut ja turvotus laskenut. Tuossa kesti sellaisen pari viikkoa, ennenkuin näkyi tuloksia. Nyt on myös pikkuhiljaa alkanut tämä mun kengurupussi pienentymään. Vaikutusaika on 15-20 min per kohta, itse olen tehnyt usempia kierroksia päivässä maha-reidet-pohkeet-peppu nyt kun on ollut aikaa. Senhän voi antaa vaikuttaa vaikka silloin kun istuu tietokoneella tai katsomassa tv:tä taikka kun kokkaa, laittaa taakse tuolille lämmittämään peppua, joka sekin on silottunut kummasti.

        pitikö sen laitteen olla kuinka kaukana käsiteltävästä kohdasta? Mietin kuinka esim takapuolen saa ksiteltyä mutta varmaan esim lattialla kyljellään makuulla ja kone takana?


      • XXXXXXX
        mammuli*5 kirjoitti:

        pitikö sen laitteen olla kuinka kaukana käsiteltävästä kohdasta? Mietin kuinka esim takapuolen saa ksiteltyä mutta varmaan esim lattialla kyljellään makuulla ja kone takana?

        30 cm. Onnistuu esim. kun seisot ja laite on tuolilla taikka sitten lattialla, jos on aikaa köllötellä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe