oiskos kuvanmuokkausohjelmaa?

irc •

Moi. En tienny minne tän oisin laittanu nii laitoin tänne, eli tietääkö joku jotain hyvää ilmaista kuvanmuokkausohjelmaa netistä, siis sellasta et siin voi niinku lisätä valoo siihen kuvaan ja kaikkee tämmöstä. taikun en tämmösestä haluis maksaa mut ois kiva saada sellane :D hyvä jos älysitte jotain.

66

10221

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vistassa

      Scannerillahan voi muokata kuvaa ja sitten käsitellä Paintillä ja sitten Vistan valokuvavalikoimassa voi vielä korjata kuvaa.

      • keowkd qwo kqw

        "Scannerillahan voi muokata kuvaa..."

        Eihän se muuta kuin skannaa... PÖH!


      • Scannerilla voi
        keowkd qwo kqw kirjoitti:

        "Scannerillahan voi muokata kuvaa..."

        Eihän se muuta kuin skannaa... PÖH!

        Korjata kuvan tarkkuuksia, kirkkautta, riippuu tietysti scannerista!!!


      • irc •
        Scannerilla voi kirjoitti:

        Korjata kuvan tarkkuuksia, kirkkautta, riippuu tietysti scannerista!!!

        en omista scanneria tai vistaa, koneella windows 2000, enkä oikein löydä sieltä mitään kuvanmuokkausohjelmaa. oon joskus kokeillu semmosta jotain paint pro juttua, joo en oikei muista sen nimee mut kuitenki ja se oli tosi hyvä mut en voi oikei sitä ostaa.. :DD


    • Tällaista

      www.picasa.fi

      • on hyvä

        mulla kanssa se käytössä, ja saa valoalisää, kuin muutakin mukavaa vaikka seebiaksi jos niin haluaa ja parasta että saa punasilmäisyyden postettua... suosittelen


      • jupajee
        on hyvä kirjoitti:

        mulla kanssa se käytössä, ja saa valoalisää, kuin muutakin mukavaa vaikka seebiaksi jos niin haluaa ja parasta että saa punasilmäisyyden postettua... suosittelen

        joo, tiiätteks miten saa sellaset palapelinpalat kuvaan näkymään ?


      • erkkuu
        jupajee kirjoitti:

        joo, tiiätteks miten saa sellaset palapelinpalat kuvaan näkymään ?

        lataa photofiltre.. sillä ainakin.


    • majja`
      • JOULUKINKKU :D

        eihän tää maksa mitää? (==


      • Vieras :)

        Muuten olisi hyvä, mutta se ei enää ole toiminnassa...


      • paskaavittu
        Vieras :) kirjoitti:

        Muuten olisi hyvä, mutta se ei enää ole toiminnassa...

        Niimpä! Tiiätkö mtn samanlaista oon hädässä.


    • :)

      Yks hyvä ja ilmainen kuvanmuokkausohjelma netissä on picnik.com...

      • ,e,,eee

        Itse ehdottaisin kuvankäsittelyohjelman lataamista koneelle.
        Gimp on suomenkielinen ja aloittelijaystävällinen kuvankäsittelyohjelma, jonka saat ladattua nopeasti netistä ilmaiseksi.
        Gimp ei vastaa ehkä ammattilaistason kuvankäsittelyohjelmia, mutta saa sillä monia hienoja juttuja tehtyä. Esim. brushit toimivat ym.
        Jos haluat oikein hyvän kuvankäsittelyohjelman (joka valitettavasti maksaa), ehdottaisin että ostat muutamalla eurolla photoshopin.


    • ....
    • avuton(ko)

      Miten on mahdollista etten ole saanut yhtäkään noista ohjelmista toimimaan. Sivu on auennut mutta en ole löytänyt nappia mistä pääsee muokkaamaan kuvaa. Halusiaisiko joku fiksu neuvoa tälläistä vähän tyhmempää ?

    • pölvästejä olette ;)

      Picnick on hyvä (;

    • Töttötötötöttötörööö
    • paskaavittu

      Vittukun se Picnik lopetettii, onks mitään samanlaista ? Kun ei tuol Gimpis oikee voi ihan samoi juttui tehä..

      • Mä!

        Ainakin Picmonkey, ihan ok ja selkee, vaikka ei suomeksi ookkaan.


      • asdfghjklöä

        www.picmonkey.com < tuolla mää muokkaan monesti kuvia ja on saman tyyppinen ku picnik, mutta tuokin on uudistunut niin ei ole enään niin samallainen kun picnik :)


      • saatana :(
        asdfghjklöä kirjoitti:

        www.picmonkey.com < tuolla mää muokkaan monesti kuvia ja on saman tyyppinen ku picnik, mutta tuokin on uudistunut niin ei ole enään niin samallainen kun picnik :)

        Ku picmonekyssä on käyny tarpeeks pitkää nii muuttuuki yhtä äkkiä maksulliseks


      • 34g
        asdfghjklöä kirjoitti:

        www.picmonkey.com < tuolla mää muokkaan monesti kuvia ja on saman tyyppinen ku picnik, mutta tuokin on uudistunut niin ei ole enään niin samallainen kun picnik :)

        picmonkey maksaa nykyää ..


    • Picnikes

      Kyllähän tolla fotoflerexerillä pärjää. Kokeilin ja suosittelen, ei kyllä ehkä ihan Picnik.com:in vertainen mutta kelpaa, sanon minä! Mut silti sanon et voi vittu kun se lopetettiin! Mä en kyl edes tiiä, MIKS se lopetettiin.. Voiko joku kertoo? Sehän oli hyvä!

    • kuvankäsittelijä

      Google sisältää ainakin tosi hyvän kuvanmuokkausohjelman.

      Eli kun sinne laittaa kuvan ja valitsee valikosta "creative kit" niin aukeaa.

    • picnikforever

      Kaikillapa ei oo google plussaa tai ikää sinne -.- ja en sinne minkää kuvan muokkausohjelman takia liittyiskää!

    • jootosiihkuutaas<3

      no hemmetti ku latasin kuvan tonne fotoflexerii ni se ssanoo koko aja et error, mikä syynä?

    • EditMyPhotos

      jooo miks vitus picnik lopetettiin? tietääkö kukaan saman laista ilmaista kuvanmuokkausohjelmaa netissä mitä ei tarttis ladata koneelle!?

      • Jasmine66

        Koska se meni konkurssii


    • paratiisi

      mikä ois yhtä hyvä ja jossa ois aikalailla samanlaiset toiminnot kuin picnikissä?:):) fotoflexer on iha huono ja en ymmärtänyt siitä mitään.

    • .
      • Töpö

        Hei, mikä ihme kun en saa etusivua eteenpäin tuota picmonkeytä?!? Kuka osaisi auttaa?? Vaikka kuinka painan niitä "create a collage" tai "edit a photo" mitään ei tapahdu...??


    • idioma

      picnik lopetettii sen takii, et se siirty google kaa yhteistyöhön !

    • qwidbskgb

      photoscape :)

    • bööö ::)

      eiks se picmonkey oo aikalail samallaine ku picnik? se on selkee ja sit kans toi fotoflexser on hyvä mun mielest :)

    • ..

      Yks kamu käyttää sellasta kuvanmuokkausohjelmaa, jota tuli itsekkin kokeiltua, tosi hyvä. :)
      Joku zip-alkuinen..

      • Ööö...joo :D

        Oisko PiZap kenties??


    • Yo!

      kokeilee onnistuisiku kuvanne perseessa muokkaamisest perkkele sentaa..!

    • JOOJOJOJOJWORJWOSRF

      Viel parempi ku picmonkey on pixlr!

    • picmonkey

      Picmonkey on just hyvä, ite käytän ja tykkään:) Onhan noita muitakin tullu kokeiltua mut picmonkey on paras.

    • kuvaajakin

      Ladatkaa Windows valokuvavalikoima. Yksinkertaisempaa ei ole.

    • Kuvan muoksija

      Pic Monkey on ainaki toiminu mulla hyvin. Se on netissä (Toimii vain Internet Explorerilla) ja täysin ilmainen.

      • sAJFAJFK

        Chromella maksaa


    • picmonkey -_-

      ööööö picmonkey toimii kyl kaikil selaimil?? ;D

    • Canita
    • Alictear

      Pic monkey ja Pixrl ja siel on kaikkii eri muoksimis ohjelmii. kaikki netis ei tarvii lataa koneelle :)

    • xdxdxd1

      Pizap :D

    • asädk

      SUMO-paint

    • theonee

      ipiccy !

    • vitutus4

      Miks vitussa Picmonkey maksaa nykyää ?!

    • Ku en tajuu, haluisin lisää pari kuvaa yhtee ja sit hupsista, maksa jos haluat käyttää tätä toimintaa. No, sitten ku haluis käyttää sitä 'Mascara' toimintaa, ei maksappa tästäki jos haluat käyttää tätä. BITCH PLEASE !

    • akinnA1

      Muita samantapasia ohjelmia ku picmonkey? Missä ulkonäön muokkaus yhtä hyvä ?!

    • ilmainen?

      sumopaint on yks hae googlesta

    • mä vaaa

      toi sumopaint on surkee! mut picmonkeyn tapasta kuvanmuokkausohjelmaa kiitos! Ja sellane ois kiva jossa vois muokata semmosia valopilkkuja siihe kuvaan semmosia hienoja :DD:D:D jos joku ymmärsi

    • howrsen pelaaja

      Jos kukaan tietää sivua hperse yritän sinne tehä kuvaa mustalla helmellä, aivan sama. Mun pitäisi saada kuva, sen päälle toinen kuva, poistaa reunat ja värjätä, noi kaikki onnistu picmonkeyssä mut ei missään muualla. onko mitää sellasta kuin picmonkey (ILMAINEN)

    • sdfghjklöä'

      jos haluat kuviisi jotain ekstraa ja tällästä niin tässä olisi ilmainen ohjelma jota ei tarvis ladata :) http://pixlr.com/o-matic/

    • Mätäs

      Pixlr ja PicMonkey mutta Picmonkey osat on makusllisii ne oli ennen ilmasii

    • kananpoika99

      semmone mikä toimii ja on ilmane ja saa netistä nii tarviis sellasen

    • Heissan ..

      Itseni mielestä pizap on hyvä kuvanmuokkausohjelma jota ei tarvitse ladata. Voi ottaa esim ( jos on ) webbikamera tietokoneessa niin voi ottaa kuvan ja muokata sitä.
      Siellä on myös ns. paint. Itse käytän sitä lähes joka pv.

    • heiii3

      iPiccy on tosi kiva ja helppo käyttönen jota ei tarvii ladata :---) ja aika samanlainen kun Picmonkey, muttei maksa.

    • ???

      Mun mielestä PICASAlla voi muokta kuvii(?)

    • bansku3

      PICMONKEY (picmonkey.com)
      GIMP (gimp.org)

    • Kuvanmuokkaaja

      Koitappa picmonkeyta! Sillä saa muokattua monipuolisesti vähän kaikkee! Sitten pizapkin on hyvä:)

    • Minäosaankylläauttaa

      www.pixlr.com
      www.pizap.com

    • 546346543745

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe