Auttakaa miten saan motivoitua itseni laihduttamaan? Oon jo vaikka kuinka monet kerrat ottanu itteäni niskasta kiinni ja aina menee perseelleen. Musta tulee tätä menoa vielä kauheampi sohvaperuna kun nyt olen.:( bmi on jo 35 ja tää vaan syö. Tuntuu ettei mikään kiinnosta,mun pitäs löytää joku laji mistä innostuisin täysin. Kävellä saa jos huvitta,sehän on ilmaista..mut kun ei huvita-enää. Musta tuntuu että mä oon kävellytkin tän kunnan kaikki kolkat jo niin monta kertaa läpi että ei paljon kiinnosta.:( mutta painoa pitäs saada alas ja reippaasti,mikä mua motivoisi ja miten saan dieetin pysymään oikeilla urilla? Kertokaa miten TE olette onnistuneet siinä? Potkikaa persiille nyt ja kunnolla tätä! =)
Apuja tänne...
2
292
Vastaukset
- *kevätkukkanen*
No minulla ainakin lähti siitä että alkoi ärsyttää kun kaikki vaatteet kiristi eikä ollut enää kiva mennä ostaa uusia kun katseli sovituskopissa itseä peiliin. Sitten katselin vanhoja vaatteita mitkä olivat kokoa 34, ne näyttivät niin pieniltä ja kauniilta, katselin omia vanhoja kuvia ja nekin näytti hyvältä....
Sitten päätin että kesällä, toukokuun loppuun mennessä olen niissä vanhoissa mitoissa ja menen taas rannalle ja nautin. Siitä se lähti.
Mietin miten alkaa. Luin kaiken mahdollisen netistä ja vähän muualtakin. Samalla sielläkin näin hoikkia ihmisiä, jotka kaikki näyttivät kauniilta kun heidän päällään oli kivoja muotivaatteita yms. sitä mitä minäkin halusin.
Ensin pidin ton lentoemäntädieetin ja sillä läks n. 3 kg, sen jälkeen menin pv-ryhmään, jossa olin sen alkujutskan jotta sain tietoo miten toimia yms. ja ostin pistelaskukirjan, kalorilaskurin, yms. jotta osaan jotenkin jatkaa "oikeasti" syömistä.
PV:n mukaan olen nyt sit laskenut pisteitä mutta en ota huomioon ns. liikuntapisteitä enkä noudata orjallisesti totakaan.
Välillä pidin myös ton kaalikeittodieetin tehostaakseni dieettiä ja se tuntui minusta tosi hyvältä ja oli sen jälkeenkin tosi freessi olo.
Ja ehdoton edellytys on että vettä pitää juoda paljon.
Tässäpä sinulle alkuun, kysy jos jotain tulee mieleen.
Minulla enää 6 kg pudotettavana määräaikaan mennessä, joten kyllä uskon että sinäkin onnistut.
Minä olen yrittänyt ennen jo monet konstit ja kujeet, mutta se päätös, se on a ja o ja kohdallani se nyt natsasi.
Kuulemisiin.- ihan tyypillistä
Mulla auttoi se kun aloin ajattelemaan ruokaa ja syömisiäni enemmän. Eli ennen söin mitä sattuu ja miten sattuu. Nyt syön neljän tunnin välein ja mietin hyvin hyvin tarkkaaan mitä laitan suuhuni.
Tää on mulle ihan mieleinen harrastus nykyään:D
Alkuun kantsii lähtee ihan siltä pohjalta mikä tuntuu hyvältä itselle!!
Kyllä sä onnistut jos itse vaan haluat ja sitten ei enää repsahduksetkaan haittaa mitään!! eli voi hyvällä omallatunnolla syödä jotain herkkuakin joskus aina!! Se on mun mielestä ihaninta tässä kaikessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314