Tänään se alkaa. Nyt vaaka näytti 66.6kg ja tämän tytön ruokavalio pistetään täysin uusiksi! Nyt asetan itselleni kunnon tsemppivaiheen päälle ja yritän oikeasti päästä jälleen kiinni terveelliseen elämään. Tämä siis alkaa tänään, juuri nyt kello 9.30!!
Suunnitelmassa on jättää alkoholinjuonti minimiin, en vieraile makuunin irtokarkkiosastolla, en syö pizzaan, en turvaudu mäkkärin pikaruokalaan, en osta JÄÄTELÖÄ mikä on muutenkin aivan turhaa.. Pyrin syömään 5-6 kertaa päivässä, niin, että illalla mittarissa olisi max 1200 kcal.. :)
Nyt en luovuta. Olen luovuttanut viimiset 2 vuotta. Mutta nyt sen teen. Tahdon ola kesäkuun alussa edes pikkasen hoikemmassa kunnossa ja juuri nyt se on tehtävä, jos sitä oikeasti haluaa =)
Tämä aamu alkoi ananaspurkilla ja kahvilla. Päiväruoaksi aion syödä napolinkeittoa (tai lohikeittoa) ja ruisleipää. =) Tai voisimpa vaikka väsätä ehkä tonnikalasalaatin, katsoo nyt..!
Tsemppiä kaikille!! :) T:Maanantaintyttö
TÄNÄÄN! :)
7
548
Vastaukset
- @purri
Voi kun mäkin saisin jostain yhtä mahtavan tsempin päälle :)
Onnea uudelle elämälle, koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa! Ja aurinkokin paistaa! Mikäs sen mukavampaa :D - pinjuska
Minäkin olen luovuttanut monta kertaa ja olen ollut ikuinen laihduttaja, mutta nyt saa riittää. Minulla ongelmana herkkujen (suklaan, kääretortun, karkin) syönti. On päiviä jolloin olen syönyt vain karkkia ja pullaa enkä mitään oikeata ruokaa. Tämän tytön vaaka näyttää tasan 90 kg. Tavoite ois tommoinen vajaa 10 kg pudottaa ja sit katellaan uusiksi...
- pinjuska
Minäkin olen luovuttanut monta kertaa ja olen ollut ikuinen laihduttaja, mutta nyt saa riittää. Minulla ongelmana herkkujen (suklaan, kääretortun, karkin) syönti. On päiviä jolloin olen syönyt vain karkkia ja pullaa enkä mitään oikeata ruokaa. Tämän tytön vaaka näyttää tasan 90 kg. Tavoite ois tommoinen vajaa 10 kg pudottaa ja sit katellaan uusiksi...
- k.i.r.p.p.u
Alkupaino 77,9 ja nyt 76,8 kg. Viikko projektia takana ja eteenpäin mennään. Tsemit!
- ...
hassua mutta mulla on just viimeset kolme päivää ollu paino tuon saman,eli 66,6! olen kyllä aloittanut laihdutuksen jo aiemmin eli kiloja on jo vähäsen hävinnyt. mutta lisää pois vielä :)
- Maanantaintyttö
Hei!
Elikkä takanani on nyt ensimmäinen päivä ja motivaatio ainakin on tallessa yhä =) Kaloreita tuli eilen täyteen noin 1250kcal ja nyt on hyvä mieli! Tämän päivän ensimmäinen tavoite olisi saada itseni lenkille..! :)
Tsemppiä kaikille, kirjoittelen taas kun on enempi kerrottavaa! =)- sairaaladieetti
MInäkinpä lähden tähän porukkaan. Tavoitteena olisi saada kesäkuun alkuun mennessä 10 kg pois. Ja vielä yhdet 5 kg sen jälkeen joskus kesän jälkeen.
Painoa eilen maanantaina 70,4 kg ja sairaala/vishy dieetin aloituspäivä. Tänään tiistaina jo melkeen kaksi päivää takana ja ruodussa pysytty.
HYVÄ ME!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211518
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424346Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392708Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071636Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?921481Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431