Voiko yli 40 nainen olla niin puoleensa vetävä, että saman ikänen mies kiinnostuu? Onko malli vartalo ja kaunis ulkonäkö ne asiat, joilla miehen voi "saada"? Voiko keski-ikäinen mies rakastua kuin teini? (itsestä naisena tuntuu, että voi)
Keski-ikäisen naisen
13
833
Vastaukset
- jaa
ettet kuitenkin olisi mies.
- ap.
olen nainen, miksi epäilet?
- myös että
ap. kirjoitti:
olen nainen, miksi epäilet?
olet teini-ikäinen.
- Hossi
Kiinnostuisi siinä missä minkä ikäinen mies tahansa riippumatta vartalosta, ulkonäöstä tai iästä.
ei katso ikää.
Miten tulkitaan sana "mallivartalo"?
92-62-92 pidettiin aikinaan täydellisenä mallivartalona ja tuskin montaa löytyy- hmmm......
Jos on parempaa tarjolla, niin asia on selvä. Eli nuorempi on tietysti parempi. Tokihan joku voi olla erikoistunut matureihin..
- se yli-mature
mies!
- koska,
mies haluaa tyttärensä ikäisen naisenalun. Ei voi hyväksyä omaa ikäänsä tai on henkisesti teini-ikäisen tasolla eikä pärjää aikuisen naisen kanssa, varsinkaan olla tukena ja turvana. Näin mitä olen monia suhteita nähnyt läheltä.
- Näin..
kolmekymppisenä tykkään kolmikymppisistä naisista, kakskymppisenä tykkäsin kakskymppisistä. Luulen, että nelikymppisenä pidän nelikymppisistä. Kyllä se on se henkinen taso millä mennään. Mutta kyllä ne ihastumiset on jo hieman erilaisia kuin teininä.
- Serpico
Helposti. Nuorempikin voi kiinnostua. Elämään iloa ja reipasta mieltä!
Se on kiinni vaan ihmisen omasta asenteesta...
- muuttuu
varovaisemmaksi ihmissuhteissaan erottuaan, karattuaan ja petyttyään. Jos noista tunteista pääsee yli uskon, että rakkauden voi tuntea aina yhtä ihanana tunteena.
Omasta lähisuvusta löytyy positiivisia esimerkkejä tästä ja nimenomaan siitä että keski-ikäinen nainen on suhteessa itseään huomattavasti nuorempaan.
Itse luotan enemmän valloittavaan persoonaan kuin treenattuun vartaloon ja pingotettuun ihoon. Mutta kukin tyylillään. - Bettina-fani
Minulle tuli ekana mieleen Bettina S., jonka positiivinen asenne tekee hänestä tosi vetävän, vaikka onkin kymmenkunta vuotta minua vanhempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027