HERBALIFE

tosi keskustelija

En halua käyttää Herbalifea, en halua että kukaan muukaan käyttää sitä.
Koska minä en halua käyttää Herbalifea, kaikki jotka sitä käyttävät, ovat idiootteja.
Koska en halua käyttää Herbalifea, kukaan ei voi saada sillä tuloksia, sen on oltava humpuukia, koska minä en siihen usko.
Koska minun mielestäni Herbalife on humpuukia, ne jotka väittävät saaneensa sillä tuloksia, ovat aivopestyjä myyjiä.
Koska olen mielipiteeni muodostanut, haluan, että Herbalife poistetaan tältä planeetalta.

5

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä näin on

Ja koska vain Herbalife on huono lisäravinne ja muut hyviä, niin poistetaan se senkin takia.

• ;o}.

...teitä katkeria ihmisiä. Taidatte olla kilpailevan yrityksen jälleenmyyjiä ja olette huomanneet että Herba vie ekan sijan! ;c)

• nimim.
        ;o}. kirjoitti:

...teitä katkeria ihmisiä. Taidatte olla kilpailevan yrityksen jälleenmyyjiä ja olette huomanneet että Herba vie ekan sijan! ;c)

Kaikki ei näemmä ymmärrä tuon ekan viestin pointtia...! Huumori on vaikea laji:) Ainakin näillä palstoilla.

• Lalla
        nimim. kirjoitti:

Kaikki ei näemmä ymmärrä tuon ekan viestin pointtia...! Huumori on vaikea laji:) Ainakin näillä palstoilla.

Eipä tietenkään kaikki ihmiset saa tuloksia ja saa olla tyytyväinen itseensä jos ei kerta syö monipuolisesti niinku me jotka syödään parasta ravintoa.Onhan Herbalifellä NOBEL voittajakin joka on yhden tuotteen takana. Hyvä ravinto se on joka saa aikaan elämänmuutoksiaja se näkyy pian kasvoissa kun on tyytyväinen. Minulla on 7 vuoden kokemus ja olen auttanut satoja ihmisiä tuloksiin ja pitämään ihannepainonsa.Yksi pariskunta otti pois 60 kg yhteensä ja siitä on jo 6 vuotta. Arvaas ovatko tyytyväisiä! terv. Lalla

• oikea myyjä
        Lalla kirjoitti:

Eipä tietenkään kaikki ihmiset saa tuloksia ja saa olla tyytyväinen itseensä jos ei kerta syö monipuolisesti niinku me jotka syödään parasta ravintoa.Onhan Herbalifellä NOBEL voittajakin joka on yhden tuotteen takana. Hyvä ravinto se on joka saa aikaan elämänmuutoksiaja se näkyy pian kasvoissa kun on tyytyväinen. Minulla on 7 vuoden kokemus ja olen auttanut satoja ihmisiä tuloksiin ja pitämään ihannepainonsa.Yksi pariskunta otti pois 60 kg yhteensä ja siitä on jo 6 vuotta. Arvaas ovatko tyytyväisiä! terv. Lalla

olen itsekinmyyjä ja ihan oikeasti tuo kirjoitus oli täyttä sarkasmia.
        Kannattaisi nyt katsoa nämä keskustelut täältä läpi ja häipyä nopeasti jonnekin uuualle.
        Teemme itsestämme naurunalaisia, kun jatkamme näitä keskusteluja aina vaan, vaikka toiset ovat siirtyneet muihin aiheisiin.

Kipin kapin koulutukseen ensi viikonloppuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6013
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe