En tiedä mitä tehdä...

Sekaisin kaikesta

Tutustuin muutama kuukausi sitten (vakavammaksi juttu on kuitenkin mennyt vasta viimeisen kuukauden sisällä) mieheen netissä ja olemme ahkerasti netin välityksellä keskustelleetkin, sillä asumme kaukana toisistamme enmmekä siksi näe kovin usein. Pari kertaa olemmw tämän viimeisen kuukauden aikana tavanneet ja olen viihtynyt hänen seurassan ja hänkin ilmeisesti minun.

Viime tapaamiskerralla minulle tuli kuitenkin aivan kummallinen fiilis. Sellainen "ei tämä voi toimia"-olo ja se on nyt kalvanut minua enkä saa asiaa pois mielestäni. Mies on kaikinpuolin mukava, mutta jotenkin tuntuu, etteivät palikat kolahda paikoilleen. Meillä ei oikein ole edes yhteisiä kiinnostuksen kohteita, mutta tarvitaanko niitä välttämättä?

En ole kuitenkaan varma vielä omistakaan tunteistani.. Pidän hänestä ja viihdyn hänen seurassaan, mutta en tiedä menevätkö tunteeni rakkauden puolellekaan. Olenkin kahden vaiheilla. Pitäisikö minun luottaa siihen tunteeseen, joka minulle tuli viime tapaamiskerralla ja lopettaa koko homma tähän, kun se ei ole vielä täysin alkanutkaan. Vai pitäisikö minun jatkaa ja yrittää selvittää omia tunteitani ja sitä, että jatkuuko tämän outo olo minussa myös pidemmän yhdessäolon jälkeen... Toisaalta koen hyvin vääräksi sen, etten kertoisi miehelle tämänhetkisistä tunteistani, sillä hän todella pitää minusta ja tarkoitukseni ei ole tuottaa mielipahaa kenellekään tarkoituksella.

Olen pohtinut tilannetta tauotta, sillä en tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Tämä on ensimmäinen vakava seurustelusuhde (poislukien teini-iän seurustelusuhteet) minulle ja en tiedä johtuuko fiilikseni vain siitä, että tilanne on minulle uusi vai onko kyse oikeasti siitä, ettei minulla olisi eikä tulisi olemaan tunteita häntä kohtaan.

4

1054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa koittaa jatkaa, kunnes olet varma tunteistasi, suuntaan tai toiseen. Sitten ei harmita jälkeenpäin.

Selitä hänelle, että tilanne on uusi sinulle ja et ole ihan varma kaikesta. Uskoisin että hän ymmärtää. Tsemppia!

• minä vain

...edellisen vastaajan kanssa, ettei kannata antaa periksi. Suosittelen, että keskustelette tilanteesta yhdessä ja mietitte, mitä voisitte tehdä yhdessä suhteen eteen, jotta tulisi varmemp olo. Voihan olla, että hänelläkin on samanlaisia tuntemuksia kuin sinulla...mistäs sitä tietää, jollei keskustele?
        Toivottavasti tilanne ratkeaa parhain päin=)

• *minni*

Olin vähän samankaltaisessa tilanteessa vähän aikaa sitten..olin tutustunut mieheen ja hän ilmaisi kiinnostuksensa..mulle kuitenkin tuli juuri semmoinen outo olo, että ei tästä tule mitään, vaikken mitään varsinaista syytä osannutkaan sanoa.
      Kerroin miehelle miltä minusta tuntuu, mutta sanoin, että jos hän siitä huolimatta haluaa jatkaa, niin minulle se sopii, jotta voisin katsoa, miltä alkaa tuntua. Ja kannatti jatkaa, vaikka lopulta tulinkin siihen tulokseen, että ainoa vaihtoehto on jatkaa elämää erillään. Mutta ainakaan nyt ei tunnu siltä,että olisiko pitänyt kuitenkin yrittää...
      En tiedä oliko muiden mielestä järkevästi toimittu, pahaa mieltähän tuossa lopulta kuitenkin tuli...

• :( :( :(

Niin,ainahan se suhde etenee ja syvenee. Ehkä vaan pitäisi kuunnella sydämen ääntä ja lopettaa silloin kun siltä tuntuu. Jos pitkittää suhdetta, toisen tunteet saattaa syventyä ja pahaa mieltä on sitten lopussa :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe