Mieheni valittaa ettei jaksa turhia itkujani. En ymmärrä, koska ainahan mulla jokin syy on. Ja 4 kk seurustelun aikana olen itkenyt ehkä noin 4-5 kertaa hänen nähden. Kerran ehkä ilman mitään syytä, mutta muilla kerroilla koska olemme tapelleet yms.
Eikö miehet vain kestä itkeviä naisia vai mikä on. ?
Millai teillä on, itkettekö miestenne nähden kuinka usein ja miten mies ragoi. ?
Olen vain herkkä 19v tyttö :)
Itkemisestä.
3
410
Vastaukset
- SandiDarling
Miehesi on kypsymätön juntti. Sellainen ei tykkää herkkyydestä eikä naisista vaan kovista, bodatuista miehistä. Uuuh.
Ihan oikeasti, 4.5 kertaa itkenyt ei ole mikään itkupilli. Sillä ukkelilla on joku tunnevamma, kannattaa keskustella asiasta. - n17
Hankin e-pilleri ja mielialanvaihteluita on paljon. Kondomeja emme halunneet enään käyttää..
Ennen itkin max. 5 kertaa vuodessa. Sanoin tämän miehelleni suhteen alussa. Kuitenkin otettuani pillerit olen alkanut itkemään 10 kertaa kuussa :D
Mieheni kyllä jaksaa sanoa että taasko itket, miksi tällä kertaa? Joudun kyllä aina selittämään että e-pillerit on hormooneja, jotka vaikuttaa eri ihmisiin eri tavalla :D Minulla siis tällä tavalla.. - nyyh!
Riippuu tilanteesta. Jos olen itte alkanu kiukuttelemaan tai toisin sanoen käsittelemään itseäni vaivaavaa asiaa väärällä asenteella ja pillahdan vielä itkuunkin siinä kiukutessani, mieheni ärsyyntyy. Syy kuulemma se, että "ties jo kun tilanne alko että mikä kuvio on" --> = out of control kiukkuitku. Joissain tilanteissa missä on oikeasti syytä miettiä onko tullut pahoitettua toisen mieli, alkuärsyyntyminen saattaa piankin muuttua lohduttamiseksi mutta samalla hän haluaa aina käydä analyysin tilanteesta, tietää miksi itse reagoin näin ja mikä hänen toimissaan on aiheuttanut reagointini, sekä pohtii omia käyttäytymismallejaan ja tapaa käsittää ja käsitellä asioita. Hän selvästi hakee jotain yhteistä lopputulemaa asialle, joka sitten jatkossa auttaa häntä ja meitä välttämään samanlaista tilannetta. Huomaan että hän haluaa oppia tuntemaan minut. Joskus on sitten tullutkin päälle joku tilanne jossa joku vanhastaan tuttu kuvio toistuu ja hän saattaa väläyttää jotain fiksua kokemuksesta oppineena ja huomaan itsekin katsovani peiliin että jaa, kyse ei olekaan juuri tästä asiasta vaan jostain johon voin nyt itsekin vaikuttaa.
Sitten joissain tilanteissa missä en ole aloittanut juttua vastoin kaikkia parisuhdeneuvoja, eli vaikka "syyttelemällä" häntä, on ehkä muuten vaan paha olla tai jokin muua syy on tehnyt pahan mielen, hän ei välttämättä pidä mitään suurempia puheita, vaan ottaa minut syliin ja kehoittaakin itkemään ja ilmoittaa että hänen luonaan saa olla paha mieli ja saa itkeä ja että hän haluaa auttaa minua aina kun mahdollista. Eli, ihan riippuu mitä vivahteita on ollut ilmoilla ennen kun pillahdan itkuun.
Ollaan seurusteltu 2 vuotta. Tää suhde on ollut molemmilla hurja kasvun paikka. Mielenkiintoinen taival. Täytyy puolin ja toisin osata mennä itseensä, koska monesti saa huomata, että on itse omaksunut jonkin käyttäytymismallin joka ei ihan toimi. Tosta mun kirjoituksesta ei ehkä uskoisi että mieheni oli ennen minua aika vankasti erakkoelämään tykästynyt eikä niin olisi välittänyt vakavammasta seurustelusuhteesta, mutta onneksi sain vietyä hänen sydämensä, sillä omani hän ainakin vei =) ...voi olla että poikaystäväsi ei käsitä itkuasi ja kiusaantuu siksi, mutta jos hänellä olisi halua käsittää sinua? ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960