Mieheni valittaa ettei jaksa turhia itkujani. En ymmärrä, koska ainahan mulla jokin syy on. Ja 4 kk seurustelun aikana olen itkenyt ehkä noin 4-5 kertaa hänen nähden. Kerran ehkä ilman mitään syytä, mutta muilla kerroilla koska olemme tapelleet yms.
Eikö miehet vain kestä itkeviä naisia vai mikä on. ?
Millai teillä on, itkettekö miestenne nähden kuinka usein ja miten mies ragoi. ?
Olen vain herkkä 19v tyttö :)
Itkemisestä...
2
417
Vastaukset
- omppu
Kyllä...on tullut monet itkut itkettyä,joskus riitojen jälkeen ja joskus vaan purkaakseni muiden aiheuttamaa pahaa oloa...koska se helpottaa. Mieheni on ollut tukena ja yrittänyt lohdutella...ei ole ainakaan sanonut että se silleen häiritsisi..tietysti kuka haluaisi että toinen itkee. Itseäni se on kovasti aina tarpeen tullen helpottanut.
- itkevää naista
Oma mieheni hämmentyy täysin, jos itken. Hänelle se vain on outo ja vieras ilmiö, varmaan lähestulkoon pelottava. Mieheni isän hautajaisissa ei kukaan perheenjäsenistä itkenyt, joten ilmeisesti sellaista ei heillä päin harrastella.
Mies on muuten tukenani ja kuuntelee huoliani, mutta itkut pyrin itkemään yksikseni koska tiedän, että mies menee siitä hämilleen. Osaan minä tyynyynkin vollottaa, kun tilanne sitä vaatii :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318