Anteeksiko?

Mies__ M

Olen 26vuotias mies minulla on vaimo, 9kk poikalapsi,työ ja oma asunto. olen koulussa viikot kotona viikonloput, vuosi niin pääsen takaisin kotiin.

Opiskelu aikana petin vaimoani, ja kerroin siitä vaimolleni, pettämiseni kuitenki jatkui vielä hetken, josta seurasi että vaimoni ja lapseni muuttivat pois.

Kaduin sitä todella paljon, mutta en saanut anteeksi.

nyt kulunut reilu 1,5kk muuttamisesta
näen lastani joka viikonloppu. Ja lapseni on minulle se maailman tärkein asia.

meillä on avioero hakemus lähetetty, lapsen yhteis huoltajuudesta sovittu, ero ositus tehty jne..

Minulla on se sama nainen jonka kanssa petin ja meillä menee todella hyvin ja yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmiakin on paljon. uusi nainen on tavannut lapseni ja hyväksyy sen todella hyvin. Lisäksi hän jo suunnittelee minun luokseni muutoa.

Vaimollani oli ekana viikonloppuna kanssa mies jonka kanssa viettää aikaa vieläkin, paitsi että vaimollani on muutama muukin suhde vireillä. Ja olen huomannut jotain tapahtuneen.

Ero vaimosta oli itselleni todella kova paikka masennuin ja itkin todella paljon. Soittelin vaimolleni melkein joka päivä ja itkin takaisin. Vaan en enää kelvannut. Nyt kun olen vihdoin pääsemässä tilanteen yli ja hyväksymässä että kaikki ei mennytkään niinkuin suunniteltiin, vaimoni rupesi itkemään että ehkä voisi ottaa minut takaisin. Minä haluan kyllä oikean kokonaisen perheen jossa on isä,äiti,lapset.. Rakentaa yheistä kotia ja vakaata elämää, olla ainut kunnon isä pojalleni, en mikään viikonloppu kaveri.

Tulisiko siitä enää mitään, kun kummallakin ollut toinen?
Miten se voisi toimia?
En halua tämän uuden tytön mieltä pahoittaa. Mutta
haluaisin kylla vaimoni takaisin. Ja takas sen elämän mikä oli 5kk. sitten kaikki oli hyvin ei tarvinnut ressata ja olin onnellinen.

Olenko tulossa hulluksi?
Voinko olla enää uudenkanssa yhtä onnellinen?
Voisinko olla vanhan kanssa onnellinen?
ajattelenko vain iseäni? KYLLÄ

2

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

se vaan varmasti onnistuu. Kun molemmat sitä kovasti tahtoo ja on valmis oikeasti yrittämään.

Olette nyt nähneet muutakin elämää kun oman puolison, ja nähneet ettei se ruoho ole yhtään sen vihreämpää toisellakaan puolella. Sopimus uskollisuudesta vaan on tehtävä, kukaan ei halua petttyä toistamiseen.

Mieti vaimosi hyviä puolia, onko niitä enemmän kuin pahoja? Mihin viehätyit siinä salapanossa?

Tsemppiä teille, mä uskon että voitte onnistua!!!!:)

• tai sitten ei.

Petit ja vaimo lähti lapsen kanssa.

Molemmilla menee niin hyvin kuin siinä tilanteessa voi mennä.

Kadut ja itket vaimosi perään puhelimessa.
      Niin kauan, kun itket vaimon perään. Hän on kylmätunteinen sinulle.

Kun pääset eteenpäin vaimosi alkaa itkemään perääsi.
      Voi olla, että hän haluaa sinut todella takaisin, tai menee uuden/uusien miesten kanssa huonosti.

Mikäli pystytte unohtamaan entisen ja luottamaan toisiinne, voitte palata yhteen.

Huono puoli siinä, että sinä jatkat samaisessa paikassa opiskelua, missä uo toinen nainen on lähelläsi.

Entä voitko luottaa siihen, että vaimosi on uskollinen?
      Ajatellen, että riita ja parin päivän sisällä uunituore mies ja muutama varalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe