Hei! Itse olen alkanut miettiä että jos hankkisi hiuspidennyksen.. Mutta onko totta että ne irtoilee ja putoilee 3 kk päästä ja ei pysy päässä vuotta?! Onko olemassa sellaisia pidennyksiä jotka kestävät vuoden tai kauemmin? Mitä suosittelisitte? Ja mistä kannattaa hankkia, niitähän on tarjolla vaikka kuinka paljon!
Hiuspidennys
6
616
Vastaukset
- empäs usko
että ikinä tulee vuotta pysymään päässä.
Minulla kesti pari kuukautta ja siitäkin varmaan kuukausi tukka oli jo niin kuivunu kasaan ja ohentunu että hohhoijjakkaa. Olihan se siihen asti kiva kun hyvänä pysy, eli kuukauden.. :D- qwdokh
Kun pidenykset maksaa 200 --> ja ne kestää muutaman kuukauden... Niin vuodessahan se tekee aika paljoltikin. Mitä järkeä sitten niiden laittamisessa on?
- on pysynyt
Tiedän tapauksen missä eräs naishenkilö piti pidennyksiä vuoden päässään :) mutta sen jälkeen olikin tukka siinä kunnossa että huh...Itse pidin parisen kuukautta, pidennyshiukset oheni tosi paljon siinä ajassa joten otin sinetit pois. en vois sanoo että oma tukka ehti siinä ajassa edes paljoa ohentumaan, onneksi :) Hyvällä hoidolla kyllä omakin hius pysyy hyvässä kunnossa!!!! Ja se hius mitä sieltä suurimmaksi osaksi irtoaa pois otossa on niitä mitkä on jo irronnut aiemmin ja jääneet sinettiin kiinni roikkumaan...ettäs niin.
- missään?
qwdokh kirjoitti:
Kun pidenykset maksaa 200 --> ja ne kestää muutaman kuukauden... Niin vuodessahan se tekee aika paljoltikin. Mitä järkeä sitten niiden laittamisessa on?
Mitä järkeä esim. sitten värjätä ja leikata hiukset kampaajalla jos väri haalistuu ajan myötä ja hiuksetkin kasvavat? Just se järki niissä on että jos haluaa vaihtelua omaan ulkonäköön eikä jaksa kasvattaa omaa hiusta...Ja tuo 200e pidennyksistä on jo melko halpa :P
- puputupuna1
Ei taida mikään pidennys pysyä päässä vuotta. Sineteillä ja liimalla pysyy varmaankin kauinten, n.puoli vuotta. Mutta itse en suosittele sinettejä, enkä liimaapidennystä. Ne tuhosivat minun hiukseni, ja ovat tuhonneet monen muunkin. Ja vaikka sinettejä kehutaan pitkän keston takia, mulla niitä putoili jo ensimmäisen viikon aikana.
Ompelupidennykseen olin itse tyytyväinen. Ei putoa mitään hiustupsuja, tietenkin joskus voi lähteä yksittäisiä hiuksia nauhasta irti, mutta niin lähtee päästäkin. Mutta ompelupidennys kestää nättinä vain 2 kk, kunnes se on uusittava tai otettava pois. Teippipidennystäkin on kehuttu,mutta senkin uusimisaika on se pari kuukautta.- mulla
Mulla teipeillä. Maksoin 300e ja huollan 2kk välein. jos en kaikkia osioita huolla niin maksan vain n40e. Halvemmaksi tulee kuin leikkailu ilman pidennyksii. Kun pidennys laitetaan on hinta toki isohko mutta säästö pidemmän päälle. Ja ku omaki hius niin kamalan ohut ni kyn mukava kun pidennykset :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960