Oih...*punastuu* on ne ihan kauniit ja kiinteät.
"Eivätkä mitkään ihme maitotongat"
MarttyyriMallari-TTt
gek-kon rinnat
15
976
Vastaukset
- en tiedä
kun en tunne gekkoa niin hyvin .. :D
- on ne
gekkon tisut? Siis nähtävissä?
- saatiinhan
me tällekin illalle keskustelunaihe.
Mikä niissä oli erityisen kaunista? (VOI ELÄMÄ)- Esteetikko(m)
Muoto tietysti. Kateellinen taidat olla.
- kyllä
Esteetikko(m) kirjoitti:
Muoto tietysti. Kateellinen taidat olla.
ihan mies, kohtuullisen kokoisilla rintalihaksilla. Nämä omat riittää mulle.
Aattelin vaan, että voitas jo siirtyä seuraavaan aiheeseen. koska hänen rintansa ovat neitseelliset ja aiheuttavat
kadehdintaa synnyttäneiden naisten keskuudessa.
"Nainen on toiselle sika"
MarttyyriMallari-TTt- on että
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
koska hänen rintansa ovat neitseelliset ja aiheuttavat
kadehdintaa synnyttäneiden naisten keskuudessa.
"Nainen on toiselle sika"
MarttyyriMallari-TTtniitä voisi kadehtia? Kerro nyt, jotta voin tirkistellä.
on että kirjoitti:
niitä voisi kadehtia? Kerro nyt, jotta voin tirkistellä.
ne olivat eräässä linkissä ja selaa hieman alempina olevia keskusteluja, niin löydät ne.
"Tai sitten et"
MarttyyriMallari-TTt- seksikkäin
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ne olivat eräässä linkissä ja selaa hieman alempina olevia keskusteluja, niin löydät ne.
"Tai sitten et"
MarttyyriMallari-TTtlinkkikö?
- ollut se
seksikkäin kirjoitti:
linkkikö?
Seurasin jälkiä, mut en löydä. Onko ne poistettu?
- on tainnut
ollut se kirjoitti:
Seurasin jälkiä, mut en löydä. Onko ne poistettu?
saada yksityispalvelua. Tai sitten se on vaan nähnyt unta.
- poistanu
ollut se kirjoitti:
Seurasin jälkiä, mut en löydä. Onko ne poistettu?
koko vastauksensa saatanalle. Ei tainneet olla edes omat tissit ja jos oli ni oli kyl synnyttäneen näköset :oD
- musta karva nännipihassa
Tosi pitkä! yök
niin ja olen mies on tainnut kirjoitti:
saada yksityispalvelua. Tai sitten se on vaan nähnyt unta.
ole saanut mitään palveluita häneltä.
"Ellei sitten ystävyyttä lasketa mukaan"
MarttyyriMallari-TTtMarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
koska hänen rintansa ovat neitseelliset ja aiheuttavat
kadehdintaa synnyttäneiden naisten keskuudessa.
"Nainen on toiselle sika"
MarttyyriMallari-TTt....Mallarilla ikä vai onko muuten vain päässyt unohtumaan miltä "neitseelliset" parikymppiset rinnat näyttävät?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634
