Hei mies!! Sä ihastuit, sä panit, sitte sä valehtelit, sitte sä sanoit ettei kiinnosta ja sitte sanopitki että kiinnostaa ja panit vähä lisää ja valehtelit isompiaki valheita ja sitten sä taas sanoitki että ei kiinnosta ja tallasit mut iha lyttyyn ja sitten sä et edes ymmärrä sitä että mulla on todella paha olla!! Missä on miehen tunteet? Kiitti vitusti tästäkin pakollisesta päivästä mitä jouduimme yhdessä viettämään pakollisista syistä!! Kusettaisitko viel vähä jostai asiasta, vaikka edes sen takia että mä saisin vähän paremman fiiliksen!! Kun kohta koittaa se päivä ettei meidän tarvitse enää nähdä koskaan jos niin ei haluta..ja toivottavasti ei halutakkaa!!
Mies hei!!
Nimetön
2
675
Vastaukset
- se eräs.
En mä koskaan ihastunut ollut, ja itsepähän sä mun juttuihin liian helposti uskoit ja auliisti avasti ne reitesi.
ELÄMÄ ON..hehe- Akka
Niimpäniin.. Luulinpavain että ohhoh! siinäpä se vasta onkin se tuleva kohtaloni ja ihana mieheni. Ei saa olla liian varovainen vaan pitää ottaa riskejä..enpäs tiennyt että tämän ihanan miehen sisällä olisi todella kusipää! Voisi kyllä miettiä ihmiset ennenkö ne menevät tuollaisia tekemään toisille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114