tuntuu, että kaikki ihmiset valittavat tällä palstalla sitä, kun he eivät löydä "sitä oikeaa". vaikuttaa siltä, että kaikki palstalla kirjoittelevat ovat tyytymättömiä tilanteeseensa ja haluaisivat muutosta. itse olen erittäin onnellinen sinkku ja siksi ihmettelenkin moista. olisi mukava tietää olenko ainoa lajissani, en siis seurustele enkä etsi "sitä oikeaa" ja silti olen onnellinen!
palstan "kohderyhmästä"
6
544
Vastaukset
- Teija
vaan olet kunkku. Onneksi olkoon!
- milla
niin on kova se "kaupuu toisen luo" vai miten siinä lalussa nyt sanottiinkaan ettei pysty täysin onnellinen olemaan ilman sitä läheisyyttä:(
- kummaa
väärien mielikuvien estämiseksi haluan kertoa, että en nyt kuitenkaan ole täysin riippumaton muista ihmisistä. olen erittäin paljon tekemisissä ystävieni kanssa ja tunnen heitä kohtaan usein ikävää, kun emme pitkään aikaan tapaa. ystävieni kanssa olen jakanut paljon mukavampia ja ainutlaatuisempia hetkiä, kuin kenenkään entisen seurustelukumppanini. muutenkin on vaikea löytää yhtä paljon samanhenkisiä ihmisiä, kuin joista ystäväpiirini koostuu. eli ehkä jos minulla menisi heidän kanssa sukset ristiin, alkaisin etsimään itsekin (osin epätoivoisesti) "sitä oikeaa".
mutta tilanteen jatkuessa tällaisena, en usko että kovin äkkiä löydän syytä seurustella... halauksia, seksiä ja luottamusta saan muualtakin. sitä paitsi, tällä tavoin on täysin oman onnensa seppä...- milla
ei siinä seurustelukumppanin kaipaamisessa ole siitä kyse että ei olisi muita kavereita tai olisi muuten yksinäinen, kaverit on eri asia ja niidenkin kanssa on läheinen ja niiden kanssa on paljon yhteistä tekemistä, en minä ainakaan ole päivääkään yksin ellen sitten halua olla joku ilta ihan omassa rauhassa, mutta aina on jotain tekemistä jonkun kanssa ja ollaan todella läheisissä väleissä ystävien kanssa ja perheen tietysti. Itse kuitenkun koen sen erilaiseksi kun on se yksi ihminen jonka kanssa jakaa yhteisten menojen lisäksi myös seksuaalisuus ja sellainen läheisyys. Ja kyllä se ihminen jos on "oikea" on myös hyvä ystävä jonka kanssa jaetaan asioita ja tehdään ja mennään yhdessä (ei aina tietenkään).
- kummaa
milla kirjoitti:
ei siinä seurustelukumppanin kaipaamisessa ole siitä kyse että ei olisi muita kavereita tai olisi muuten yksinäinen, kaverit on eri asia ja niidenkin kanssa on läheinen ja niiden kanssa on paljon yhteistä tekemistä, en minä ainakaan ole päivääkään yksin ellen sitten halua olla joku ilta ihan omassa rauhassa, mutta aina on jotain tekemistä jonkun kanssa ja ollaan todella läheisissä väleissä ystävien kanssa ja perheen tietysti. Itse kuitenkun koen sen erilaiseksi kun on se yksi ihminen jonka kanssa jakaa yhteisten menojen lisäksi myös seksuaalisuus ja sellainen läheisyys. Ja kyllä se ihminen jos on "oikea" on myös hyvä ystävä jonka kanssa jaetaan asioita ja tehdään ja mennään yhdessä (ei aina tietenkään).
mutta aika harvassa parisuhteessa (tosielämässä) noin käy! katsele ympärilläsi olevia parisuhteita tai vaikka kadulla kulkevia pareja. suuri osa on hyvin paikoilleen jämähtäneitä ja seurustelevat vain sen takia, että olisi se joku. toki sinkkukin voi jämähtää paikoilleen, mutta ainakin osa sinkuista (esim. omat sinkkukaverini) tutkivat omia kiinnostuksen kohteitaan ja tapojaan elää paljon kriittisemmin kuin seurustelevat kaverini. Eron jälkeen kyllä saatetaan helpostikin sanoa, että "elin 5 vuotta elämää, jota en ollenkaan halunnut ja jonka koin vieraaksi." se on mielestäni surullista. kun joka päivästä voi (kuten itsekin sanoit) saada hauskan.
toki siis onnistuneita parisuhteitakin on, joissa asiat kunnossa ja "puolisot" iloisia. harmi vaan, että näin on aika harvoin... - milla
kummaa kirjoitti:
mutta aika harvassa parisuhteessa (tosielämässä) noin käy! katsele ympärilläsi olevia parisuhteita tai vaikka kadulla kulkevia pareja. suuri osa on hyvin paikoilleen jämähtäneitä ja seurustelevat vain sen takia, että olisi se joku. toki sinkkukin voi jämähtää paikoilleen, mutta ainakin osa sinkuista (esim. omat sinkkukaverini) tutkivat omia kiinnostuksen kohteitaan ja tapojaan elää paljon kriittisemmin kuin seurustelevat kaverini. Eron jälkeen kyllä saatetaan helpostikin sanoa, että "elin 5 vuotta elämää, jota en ollenkaan halunnut ja jonka koin vieraaksi." se on mielestäni surullista. kun joka päivästä voi (kuten itsekin sanoit) saada hauskan.
toki siis onnistuneita parisuhteitakin on, joissa asiat kunnossa ja "puolisot" iloisia. harmi vaan, että näin on aika harvoin...Totta puhut ja todella harmi ettei niin voisi olla useammin.
Kai se mistä puhuin on jonkinlainen haavekuva ja tosielämä on kompromissi. Ja kyllä ne suhteet joita on ollut on opettanut ettei se mitään helppoa ole ja omalla tavallaan tehnyt itsestä vaativamman ettei kovin helposti lähde yrittämään kun tietää jo mikä itselle sopii ja mikä ei. Mutta se toivo on kuitenkin pinnan alla että joskus tutustuisi ja vaikka rakastuisi samanhenkiseen ihmiseen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862