Voin tarjota
kahvia
oikein hyvää
mustaa aamukahvia
Pidän kiinni
kädestäsi
kävellään yhdessä
ruokakauppaan
Puistot ovat
kuraisia ja märkiä
annan sinulle
kuuman suudelman
Hieron kylmiä varpaitasi
tuletko kanssani
mohairpeiton alle
keskellä päivää
Valinta on sinun
en voi luksusta antaa
lämmin sydämeni
sykkii kuitenkin
juuri Sinulle
Otatko vastaan
10
502
Vastaukset
- padme_amidala
..taitoa, miten pystyt yhdistelemään puiston kuran, mustan kahvin, kuumat suudelmat ja mohairpeiton yhteen ja samaan runoon tavalla, joka saa lukijan sydämen käymään ylikierroksilla. Jos olisit Hän, niin sanoisin tälläisiin sanoihin vastaukseksi "alahan jo tulla".
*huokaus*
Kiitos ihanasta lukuhetkestä : )- tomppa2006
...miten nopeasti ihmisen mieliala muuttuu? Olin äsken vihainen ja haukuin koko eniron perimmäiseen helvettiin, mutta luettuani Sinun viestisi...
Olen pelkkää HYMYÄ. Kiitos padme, tarvitsin näitä sanoja.
Kun nämä runosi kutsuvat ihan selvästi... hmmm...
muttei minua, eikä ehkä ketään muutakaan täällä....
Vaan kun en tahtoisi jättää näitä lukemattakaan,
niin mitä sitten tehdään???
Kun lukemisen jälkeen jää niin mukava olo!
Kyselee nimimerkki; epätietoinen:DDD- tomppa2006
...selvästi tiedät mistä on kyse tässä asiassa...
Vastaan epätietoiselle, että mukavan olon tuominen elämääsi on ihan kunnia-asia. Hoidan nöyränä tehtävää, heh.
- Yölintu**
Mustaa aamukahveeta,,nam
hierontaa,,nam
lämmin sykkivä- tomppa2006
...se on mukavaa, että arjen pienet yksityskohdat vielä tehoavat, en edes kynttilöitä ja shampanjaa luvannut...
Aurinko paistaa ja paljon iloa elämässä. Toivotan mukavaa päivänjatkoa sinulle ja kiitän palautteesta.
- lindalinda1
mutta älyttömän paljon olet luvannut Hänelle,
kukapa nainen ei noiden lupausten edessä olisi
sulaa vahaa.
Ihana runo Tomtom.- tomppa2006
...sopuisa viettäminen ole sitä tärkeintä rakkautta...
Kiitän palautteestasi Linda ja haluan vielä kertoa, että saat sataprosenttisen tukeni palstahäirikköä vastaan.
- *Rakkaudenlahja*
sinun runot ovat oikeita ja aitoja rakkausrunoja.
Tämäkin on niin kaunis.
Sydämellinen kiitos kauniista runostasi!- tomppa2006
...tämän runonkirjoittajan hiljaiseksi...
Sydämellinen kiitos palautteestasi!
*hymyilee hämmentyneenä*
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei142939Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221310- 891205
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2511062Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511043Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63962Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253846- 41822
- 84806
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48763