Tekopyhät naiset

Pekka

En käsitä sitä, miten naiset pyhittävät itsensä olennoiksi, joiden kaikki mielenoikut tulee miehen ymmärtää. Erityisesti seksuaalisuudestaan nainen tekee mieluusti kauppatavaran, jonka avulla mies saadaan tekemään mitä vain tytön mieleen tulee. Väittävät, että kaikki liittyy kaikkeen ja naisen seksuaalisuus on kokonaisuus. Että naista haluttaisi seksiä, täytyy kaiken muunkin olla kunnossa. Tuota minä en usko. Tunnen muutamia sinkkunaisia, joilla on suuria ongelmia elämässään, mutta silti pomppivat harva se viikonloppu vieraiden ja TUNTEMATTOMIEN miesten sängyissä. Siinä eivät tunteet ja turvallisuus paljon paina, kun pillu vie naista. Miksi sitten se oma mieskumppani nöyryytetään ja alistetaan naisen tahtoon seksiasioissa, kun ennen kelpasi satunnainen, tuntematon pukki, joka ei taatusti pitänyt naista muuten hyvänä. Kunhan sai pillua ja sitä nainen antoi. Miksi siitä tavarasta tehdään sitten liitossa niin vaikeasti tavoiteltava? Omallanikin tiedän olleen kymmeniä miehiä ennen minua, osa ihan vakipanoja, joiden kanssa muuten ei synkannut. Nyt seksiä saadakseni MINÄ joudun sitten tekemään jos mitä temppuja. On se niin väärin ja käsittämätöntä!

12

2558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh

Pekka,
      taidat olla, etten sanoisi, huano sängyssä...
      Oletko tura?

• Villihanhikki

Asiahan nyt on niin, että on eri tapoja harrastaa seksiä. Voi harrastaa kylmää tunteetonta seksiä jota voi harrastaa kenen kanssa tahansa ilman mitään velvoitteita tai vastuuta.

Toinen tapa on harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota rakastaa. Kun rakastetun kanssa harrastetaan seksiä ovat odotuksetkin paljon korkeammalla ja tunteet pelissä. Sellainen on niiiiin paljon kokonaisvaltaisempaa. Jotta voidaan muodostaa fyysinen yhteys, pitää henkisen yhteyden olla kunnossa tähän ko. ihmiseen.

Tiedän kyllä mitä tarkoitit viestilläsi, toivottavasti sait vastauksestani selvää koska tää asia on hirveen vaikea pukea sanoiksi.

• Nainen

1)Yhteiselämä toimiva, synkaa ajatusten tasolla, kemiat ja seksitavat eivät kohtaa.

2)Kemia ja seksitavat kohtaavat, ajatusten tasolla suuri ero, ei voi ajatella yhteiselämää. Mies käy leluksi.

3) yhteiselämä toimiva, synkaa sängyssä ja sen ulkopuolella. Kumppani koko elämäksi.

Jospas vaimosi luuli sinun olevan kolmosluokan mies ja vuosien varrella huomasi sinun sittenkin kuuluvan luokkaan 1. Yhteiset lapset ja omaisuus estää mahdollisen keskustelun seksistä ja toiveista ( pelko perheen hajoamisesta ) Kärsii huonosta panosta... vie halut.

Muista tämä oli vain yhden naisen ajatus... vaimosi syyt voivat olla toiset.

• Rupi

Mieltäsi vain painavat nuo seksijutut eniten. Tossun alla olet kokonaisvaltaisesti.
      Tunnen kyllä tuon(kin) naistyypin. Yli-ihmisiä kun ovat. (Omasta mielestään.)

• Joo

Tässä kohtaa pitää osoittaa olevansa mies ja omaavansa selkärankaa. Kysytään naiselta, että mikä mättää ja mitä asialle pitäisi tehdä.

Eikö joku psykologikin esittänyt, että parisuhdekin on taistelua vallasta? Eli nainen käyttää seksuaalisuuttaan saadaakseen valtaa, jos ei sitä muuten saa.

• aviomies

Näinhän se on ollut aina, että nainen käyttää seksiä valtaansa pönkittääkseen. Kun mies on kerran fyysisesti vahvempi ja nainen "viekkaampi".
      Nainen haluaa olla hyvännäköinen ja todistaakseen sen, täytyy jatkaa flirttiä ja mahdollisesti mennä sänkyyn vieraitten miesten kanssa. Mitä sitä tarvitsee enää todistella omalle miehelle kun on jo kerran hänet valloittanut, ja pysyy hyvin talutusnarussa muutenkin. Kotona miehen pitää jatkuvasti huomioida ja kehua vaimoansa muuten voi käydä huonosti. Ensin aletaan pihtaamaan ja seuraavaksi pettämään jos ei "äänensävy" kotona muutu. Ja syyksi sanotaan jälkikäteen - kun sä olet niin kylmä ja et tuune mua kohtaan mitään. Nämä kaikki olen saanut todeta omassa elämässä; alistu tai lähde....olen jo alistunut ja valinnut...."oikkujen toteuttajan".

• Paavi

avierojen luvatussa maassa on tutkittu, että avioliitto sujuu hyvin tasan niin kauan kuin mies tekee kaiken tismalleen niinkuin nainen määrää.
        Sitten vielä todellakin kehtaavat marista henkisestä julmuudesta. Omani ei tosin uskalla koska päinvastainen näyttö on niin selkeä, ja erosta seuraisi hänelle talouskatastrofi.

• xxxx
        Paavi kirjoitti:

avierojen luvatussa maassa on tutkittu, että avioliitto sujuu hyvin tasan niin kauan kuin mies tekee kaiken tismalleen niinkuin nainen määrää.
        Sitten vielä todellakin kehtaavat marista henkisestä julmuudesta. Omani ei tosin uskalla koska päinvastainen näyttö on niin selkeä, ja erosta seuraisi hänelle talouskatastrofi.

Te miehet taas marisette! Nainen täytyy olla äiti, vaimo, työntekijä,siivoja,kokki,huora. Kyllä siinä joskus hermoja rassaa.

• Nico
        xxxx kirjoitti:

Te miehet taas marisette! Nainen täytyy olla äiti, vaimo, työntekijä,siivoja,kokki,huora. Kyllä siinä joskus hermoja rassaa.

Sehän oli tieteellinen tutkimus. Uutisissakin oli siitä.
        Vaihdettaisiin joskus niitä kotitöitä. Ette takuulla enää valittaisi työnpaljoutta. Naisten työt ovat kevyitä ja vähän aikaa vieviä. Toista se on sadan metrin lumenluonti tai vaimon ruttaaman auto korjaus, tms.

• xxxx
        Nico kirjoitti:

Sehän oli tieteellinen tutkimus. Uutisissakin oli siitä.
        Vaihdettaisiin joskus niitä kotitöitä. Ette takuulla enää valittaisi työnpaljoutta. Naisten työt ovat kevyitä ja vähän aikaa vieviä. Toista se on sadan metrin lumenluonti tai vaimon ruttaaman auto korjaus, tms.

Se on meillä, että saan tehdä ihan vapaasti kotityöt ja teen myös fyysisesti raskasta työtä metallihommissa. Siinä ei riitä ukolla ymmärrystä että väsyttäs ja vois vähän auttaa.

• nainen

Hyvä Pekka.
      Olen näköjään samanlainen"tekopyhä" kun oma naisesi.Nainen on kertakaikkiaan rakennettu eri tavalla kun mies monessa suhteessa. Jos mieltä painaa joku isompi asia niin ei minullekaan seksi maistu. Ei seksi ole mikään lääke...

Anna naisellesi tilaa päästä asioiden yli, älä hätäile! Kyllä sinä seksiä saat kun asiat on kunnossa. Mutta älä tee asiasta liian isoa numeroa. Muuten olette kohta oravanpyörässä.

Ja sitten ne sinkkunaisten seikkailut.. Nehän kaipaavat miehen läheisyyttä. Ei vältämättä aina seksiä !!

• minä

Kai minä jälleen kerran olen se poikkeus joka tekee tuonkin säännön... Kaikki tosiaan liittyy kaikkeen, omassa suhteessani vain mies on se joka käyttäytyy kuten nainen. Voisin melkein sanoa, että oli asia mikä tahansa minä näen sen loogisesti ja mieheni ei. Yksikin väärin sanottu asia niin mies murjottaa. Puoli päivää mykkäkoulua on minimi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1183
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      989
    Aihe