pettetty???

Kuka vaan

Ajttelin kirjottaa tänne vaan saadakseni muidenkin ihmisten mielipiteitä.

Tarina alkaa siitä kun kerran olin kuskina poikaystävälleni ja kesken kuskaus matkan meille tuli riita. Hän hyppäsi autosta pois ja jäi sille tielle. Olin ystäväni luona yötä ja yritin pitkin yötä soittaa hänelle. Aamulla huomasin että puhelin olikin autossa joten ei hän voinut vastata siihen.

n. klo 13.00 puhelimeni soi ja poikaystäväni soitti minulle kaupungista, että on tulossa kotiini. Ensin hän valehteli minulle että on ollut jonkun kaverin luona yötä. Sitten kun aikani jankutin asiaa ja sain jopa kaiveltua todistus aineistoa, selvisi että hän on ollut jonku akan luona. Sitten riideltiin siitä onko hän nainut sitä akkaa. Vastaus oli että ei ole.
Mä sanoin sille et mä saan tietää enemmin tai myöhemmin.... ja se saa katua vielä et elää....

No siitä meni noin kolmisen kuukautta niin alkoi linnut laulaa mulle. Et tää akka on kertonu kaverilleen naineensa mun miestä ja siel oli tullu katumis selitykset yms. tiedätte varmaan tavallisimmat. No mä satuin oleen kaverin luona yötä kun illalla sain tietää.

Aamulla soi poikakaverin puhelin ja sanoin sille et semmosen huoran kanssa oot menny tekemään joka on musta varmaan 10 cm lyhempi ja 15 kg lihavempi et onpas ollu otsaa. Ite 170/53 (joten ei ihme jos ottaa hiukan itsetunnolle).

No sit ekaa kertaa tää rupes muka itkemään mulle et hän ei oo tehny mitään ja hän ei oo halunnu loukata ikinä mua ja hän rakastaa mua yli kaiken. Ja mä kun tunnen itteni oon sit siitä vittuillukin monta viikkoa aina missäkin tilantees. Jos mä saisin vaan tietää oikean totuuden niin saisin mielenrauhan. Kun poikaystävä muistaa menneensä sinne mut sitten ei muista mitään ja sit taas muistaa et on heränny sohvalta vaatteet päällä. Mä en nyt ihan niin tyhmä oo et tommonen selitys riittää....

14

1809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIES

On se suoli lihavammallakin, rojut torveen poika jatkossakin!...vaikka onhan se paha paikka jos siitä itku tulee..

• ???

... poikaystäväs joutui maksamaan, kun huoran kanssa on maannut.
      Ei toista voi haukkua huoraksi vain sillä perusteella että on sinua 10 cm lyhyempi ja 15 kiloa lihavampi!
      Ei kait se sen naisen vika ole jos sinulla on idiootti mies?

• Kuka vaan

No sanotaanko et mun mielipide kaikki naiset jotka käy varattuja höyläämässä ovat joko HUORIA tai MELKO LUMPPUJA.

• mies
        Kuka vaan kirjoitti:

No sanotaanko et mun mielipide kaikki naiset jotka käy varattuja höyläämässä ovat joko HUORIA tai MELKO LUMPPUJA.

mutta mun mielestä se äijä on syyllinen. Se on teidän välinen juttu mikä nyt kiikastaa ei sun ja sen toisen naisen välinen. Sen voi jättää huomiotta, äijäs on PUKKI, ja tyhmä sellainen. Tosin kännissä sillä ei varmaan edes seisonut joten saatto se nukkuakin.

• Tonttu
        Kuka vaan kirjoitti:

Miehesi varmaan ensi töikseen kertoi olevansa varattu ja tämä "lumppu" silti vaan ihan väkisin höyläsi miestäsi? Kyllä se sun miehes oma vika on jos toisen naisen kanssa nai. Miehet harvemmin kiimoissaan kertovat olevansa varattuja ja varsinkin jos tappelua on ollut.

Että aika turhaan sitä vihaasi siihen naiseen purat,oikea osoite olisi ainoastaan miehesi.Sun miehesi se loppupeleissä on sen kyrpänsä sinne pilluun tuikannut.

• isme
        mies kirjoitti:

mutta mun mielestä se äijä on syyllinen. Se on teidän välinen juttu mikä nyt kiikastaa ei sun ja sen toisen naisen välinen. Sen voi jättää huomiotta, äijäs on PUKKI, ja tyhmä sellainen. Tosin kännissä sillä ei varmaan edes seisonut joten saatto se nukkuakin.

Jos nainen pettää, niin silloinkin syy on miehen. Koita nyt tässä sitten saatana pysyä järissäs.

• loukattu
        Kuka vaan kirjoitti:

Mulle on käyny niin et jätkä väittää kiven kovaan olevansa sinkku( kysyin useempaan otteeseen) No mikäs siinä sitte, aattelin, Kaks aikusta ihmistä, molemmat sinkkuja. Vaan tämä kusipääjätkä ei ollutkaan sinkku. NYt minä olen se syntipukki ja paha ihminen, voi että VITUTTAA!!! Jätkälle on tietenkin annettu anteeksi! Vittu, ei ole reilua! Minuahan tässä on loukattu, onkai mullakin tunteet! Ja periatteet!!!

• Hannu

mitä ihmettä??? Ei minusta 160 senttinen 68 kilonen dooris ole ollenkkaan huono naitava, pikimmiten päinvastoin.

• höh

joku tykkää läskeistä, joku tykkää hyväkroppaisista

• Pupu
        höh kirjoitti:

joku tykkää läskeistä, joku tykkää hyväkroppaisista

Itse olen 161/65. Eroa edellämainittuun ei siis juurikaan ole. Ja käännän päät; sekä miesten että heidän eukkojensa! ;)

• miettimään

Siis sinä haastoit riitaa hän lähti kävelemään ja teki humalassa tyhmyyksiä. Humalassa ajatukset menevät ohutta putkea pitkin eikä siinä hirveästi ole järjen kanssa tekemistä. Suosittelen että katsot peiliin ja mietit onko sinussa syytä miehesi käyttäytymiseen.

Joku aikaisemmassa kirjoituksessa kirjoitti että tuskin hänellä edes seisoi. Uskompa ettei potenssin kanssa ole ongelmia kun pääsee vierasta pusikkoa pöllyyttämään. Aamulla tietenkin kaduttaa(?) mutta tehty mikä tehty. Ei ole ennenkään maailmaa kaatanut että ilman tunteita on käynyt vieraissa.

Sinäkin aamuna kun hän heräsi vieraan kainalosta hän toivoi että olisi ollut sinun kanssasi. Yhdessä herääminen ei vaan teiltä onnistunut koska olit ollut edellisenä iltana niin vittumainen häntä kohtaan. Riitaan tarvitaan aina kaksi mutta humalaisen kanssa on turha riidellä. Henkilön joka on selvinpäin pitäisi se tajuta.

• ennu

tarkoittako se miehille mitaan jos ne alkaa itkemaan vai osaako ne naytella niin hienosti?

• Kuka vaan

En tullu aikaisemmin maininneeksi et tää samainen muija on mun miestä ennenkin yrittäny ja tietää varsin hyvin et seurustellaan vakavasti. Ja muuten mun ei tarvinnu sanoo miehelleni kuin et voidaanko me lähtee kotiin nukkumaan ja samal sekunnil se oli autost pihal joten ei ollu varmaan iso vaatimus vaik oiski ollu kännis.

• Kuka vaan
        Kuka vaan kirjoitti:

En tullu aikaisemmin maininneeksi et tää samainen muija on mun miestä ennenkin yrittäny ja tietää varsin hyvin et seurustellaan vakavasti. Ja muuten mun ei tarvinnu sanoo miehelleni kuin et voidaanko me lähtee kotiin nukkumaan ja samal sekunnil se oli autost pihal joten ei ollu varmaan iso vaatimus vaik oiski ollu kännis.

En mä sille akalle ole etes mitään sanonu enkä kasvotusten haukkunu, kun se vaan sattu ite ottaan yhteyttä... mut mua ei paljon sen selittelyt kiinnosta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe