kevät- tavaramarkkinat

sanojen merkitys syvällises...

Mitä ajattelette kauniista biisistä kevät - tavaramarkkinat. liisa akimofin runosta, uudelleen laulamana heidi kyrö anyway...
miten koet kappaleen merkityksen?! itselleni se on masentavaa.. kertoo yksipuolisesta rakkaudesta ja väärinymmärryksistä suhteessa..

6

2123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • depressio

      Kyllä vaikuttaa jotenkin siltä, että henkilö ei ole ollut tässä maailmassa aikoihin. Hänhän huomasi vasta hakaniemen rantaan kulkiessaan että "on siis kevät". tämän perusteella voisi siis päätellä että henkilö on elänyt eristyksissä muusta maailmasta hyvin kauan. tai on ainakin ollut niin masenetunut ettei ole edes huomannut vuodenaikojen vaihtumista.

      Syy tällehän voisi olla se, että sanojen kirjottaja on antanut koko elämänsä rakastetulleen ja tämä toinen on vain leikkinyt hänen tunteillaan "tarjonnut salmiakkia" siis.

      • Kati

        Kyllä, näin kävi yli kaksikymmentä vuotta sitten ensirakkauteni kanssa, tämä oli meidän yhteinen laulumme silloin, mutta valitettavasti kävi kuten laulun sanoissa.


    • Anonyymi

      Koen hienona, en jaksa sitä Tavaramarkinoiden, Heidi Kyröltä on raikas levytys.

    • Anonyymi

      On siis kivut. Työnnän hakaneulan rintaan. Tuskaa en tunne, mutta hankala on jaksaa. Kivut. Pystynkö ylen edes antaan. Korinkin join. Se rasittaa mun maksaa.
      Kivut. Suu on täynnä apulantaa. On ikävä tunne mutta paareilla ne kantaa. Kivut. Tipan ne suoneen taas antaa.

      Sinä tarjosit salmiakkia. Salmiakki-kossu oli viedä koko elämän. Olin vähällä jo housuun kakkia. Makuelämystä sitä unohtaa mä yritän.

      On siis kivut. Päätin syödä suolakalaa. No vettäkin juoda, ja ottaa hiukopalaa. Kivut. Kaiketi kondikseni kestää. Kauas jo uin. Ei hukuntaa voi estää. Kivut. Ehkä mä huomista pelkään, mutta en juomista. Antoi se taas selkään. Kivut. Miksi ei kukaan mua halaa?

      Sinä tarjosit salmiakkia. Salmiakki-kossu oli viedä koko elämän. Olin vähällä jo housuun kakkia. Makuelämystä sitä unohtaa mä yritän.

      On siis kivut. Työnnän hakaneulan rintaan. Tuskaa en tunne, mutta hankala on jaksaa. Kivut. Pystynkö ylen edes antaan. Korinkin join. Se rasittaa mun maksaa. Kivut. Suu on täynnä apulantaa. On ikävä tunne mutta paareilla ne kantaa. Kivut. Tipan ne suoneen taas antaa.

      Sinä tarjosit salmiakkia. Salmiakki-kossu oli viedä koko elämän. Olin vähällä jo housuun kakkia. Makuelämystä sitä unohtaa mä yritän. Yhä yritän.


      Teen tekstejä ja tekaisin tässä tällaisen herkän version tästä Hienosta biisistä, nimellä Kivut. :)

      • Anonyymi

        Hienoa että sait runosuonesi auki. Mikä mahtaa olla anonyymin taiteilijan nimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että sait runosuonesi auki. Mikä mahtaa olla anonyymin taiteilijan nimi?

        Niin noh. Runosuoneni on ollut auki jo tavalla tai toisella kuluneet 31 vuotta. Tai en mä tiedä onko ne vuodet kuluneet. Ei ne oo. Ne on hioneet mua vaan tekstittäjänä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe