kevät- tavaramarkkinat

sanojen merkitys syvällises...

Mitä ajattelette kauniista biisistä kevät - tavaramarkkinat. liisa akimofin runosta, uudelleen laulamana heidi kyrö anyway...
miten koet kappaleen merkityksen?! itselleni se on masentavaa.. kertoo yksipuolisesta rakkaudesta ja väärinymmärryksistä suhteessa..

6

3123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • depressio

Kyllä vaikuttaa jotenkin siltä, että henkilö ei ole ollut tässä maailmassa aikoihin. Hänhän huomasi vasta hakaniemen rantaan kulkiessaan että "on siis kevät". tämän perusteella voisi siis päätellä että henkilö on elänyt eristyksissä muusta maailmasta hyvin kauan. tai on ainakin ollut niin masenetunut ettei ole edes huomannut vuodenaikojen vaihtumista.

Syy tällehän voisi olla se, että sanojen kirjottaja on antanut koko elämänsä rakastetulleen ja tämä toinen on vain leikkinyt hänen tunteillaan "tarjonnut salmiakkia" siis.

• Kati

Kyllä, näin kävi yli kaksikymmentä vuotta sitten ensirakkauteni kanssa, tämä oli meidän yhteinen laulumme silloin, mutta valitettavasti kävi kuten laulun sanoissa.

• Anonyymi

Koen hienona, en jaksa sitä Tavaramarkinoiden, Heidi Kyröltä on raikas levytys.

• Anonyymi

On siis kivut. Työnnän hakaneulan rintaan. Tuskaa en tunne, mutta hankala on jaksaa. Kivut. Pystynkö ylen edes antaan. Korinkin join. Se rasittaa mun maksaa.
      Kivut. Suu on täynnä apulantaa. On ikävä tunne mutta paareilla ne kantaa. Kivut. Tipan ne suoneen taas antaa.

Sinä tarjosit salmiakkia. Salmiakki-kossu oli viedä koko elämän. Olin vähällä jo housuun kakkia. Makuelämystä sitä unohtaa mä yritän.

On siis kivut. Päätin syödä suolakalaa. No vettäkin juoda, ja ottaa hiukopalaa. Kivut. Kaiketi kondikseni kestää. Kauas jo uin. Ei hukuntaa voi estää. Kivut. Ehkä mä huomista pelkään, mutta en juomista. Antoi se taas selkään. Kivut. Miksi ei kukaan mua halaa?

Sinä tarjosit salmiakkia. Salmiakki-kossu oli viedä koko elämän. Olin vähällä jo housuun kakkia. Makuelämystä sitä unohtaa mä yritän.

On siis kivut. Työnnän hakaneulan rintaan. Tuskaa en tunne, mutta hankala on jaksaa. Kivut. Pystynkö ylen edes antaan. Korinkin join. Se rasittaa mun maksaa. Kivut. Suu on täynnä apulantaa. On ikävä tunne mutta paareilla ne kantaa. Kivut. Tipan ne suoneen taas antaa.

Sinä tarjosit salmiakkia. Salmiakki-kossu oli viedä koko elämän. Olin vähällä jo housuun kakkia. Makuelämystä sitä unohtaa mä yritän. Yhä yritän.

Teen tekstejä ja tekaisin tässä tällaisen herkän version tästä Hienosta biisistä, nimellä Kivut. :)

• Anonyymi

Hienoa että sait runosuonesi auki. Mikä mahtaa olla anonyymin taiteilijan nimi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että sait runosuonesi auki. Mikä mahtaa olla anonyymin taiteilijan nimi?

Niin noh. Runosuoneni on ollut auki jo tavalla tai toisella kuluneet 31 vuotta. Tai en mä tiedä onko ne vuodet kuluneet. Ei ne oo. Ne on hioneet mua vaan tekstittäjänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      236
      15169
    2. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      125
      10136
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9361
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      23
      7089
    5. 182
      6527
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      173
      6207
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      33
      5612
    8. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      46
      4786
    9. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      145
      1680
    10. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      25
      1576
    Aihe