Mikä tuoksu olisi yli 40v naiselle hyvä?
Löytänyt olen kyllä jo muutaman, mutta nyt olisi aika vaihtaa merkkiä.
Tuoksun tulisi säilyä iholla ja saisi olla raikkaan tuulahduksinen, ei liian makea missään nimessä. Pitäisi olla naisellinen ja mukaansa tempaava.
Mikä tuoksu yli 40v naiselle
13
2502
Vastaukset
- Lontoon_trendit
Ei tuoksu ikään katso. Itse en ainakaan halua lokeroitua mihinkään tuoksuikäluokkaan vuosikymmenten vieriessä.
Tuoksut ovat makuasia. Itse käytän kalliita (hyvälaatuisia merkkejä), sillä tuoksuista en tingi. Vaatteissa ja meikeissä voi helpommin tinkiä, mutta eltaantunut kissanpissanhaju on kertakaikkiaan sietämätön (useat halpis tuoksut). Saan niistä oitis päänsäryn.
Itselleni olen sopivimmat tuoksut löytänyt siten, että olen kokeillut ensin liikkeessä mieleistä tuoksua, ja jollen huomaa (tuoksu ei tunkeudu nenään) enään viiden minutin kuluttua, niin sitten se on minulle sopiva.
Kaiken tämän sanottuani, kerron lopuksi hauskan esimerkin siitä kuinka tuoksut todellakin ovat makuasia. Ostin Stockalta aikoinaan Espanjalaisen Balenciagan tuoksun. Partnerini mielestä se "haisi mummon käsilaukulle".- ole ikärajaa.
Avoimin mielin kosmetiikkaosastolle kokeilemaan!
Laatutuoksut ovat ajattomia. Tärkeintä on mielestäni se kohtuukäyttö eli ei liikaa. Mikään ei ole etovampaa kuin leijuva tuoksupilvi, maustettuna ripauksella eltaantunutta tuoksua. - Escada..
Aivan ihana tuoksu!!
- s-u-o-s-i-k-k-i
Escada.. kirjoitti:
Aivan ihana tuoksu!!
minun suosikkini! Into the blue nimittäin.
Valloittavan raikas ja kepeä tuoksu. Eikä mitenkään hirveen kalliskaan.
- ..........
Minäkin tuosta iästä että se on ihan persoonasta kiinni millasista tuoksuista pitää :) Oletko kokeillut esim. burberryn uutuustuoksua? En nyt muista oliko se makea vai mikä, mutta mielestäni se tuoksuu aika raikkaalta
- Donatella
Kokeile Calvin Kleinin Euphoria-tuoksua. Itse ainakin suorastaan rakastan sitä. Mielestäni se käy jokaiselle ikäpolvelle ja yhtä lailla ilta- kuin päivämenoihin. :)
- nelikymppiselle
Itse ihastuin viimeksi Estee Lauderin Pure White Lineniin (kevyempi ja mielestäni parempituoksuinen kuin pelkkä Wihte Linen). Fiksu aikuisen naisen tuoksu kesät talvet. Kokeile!
- Olipas huumaavaa
YSL:n Opiumia, joka oli joskus mun ehdoton lemppari. En ole vuosiin käyttänyt. En ole sitä myöskään haistanut muilla. BTW se on loistotuoksu! Kaipa se on klassikko.
On oikein nuorekas ja seksikäs olo. Mieskin huomasi sen :)- Makunsakullakinmutta
Opium on niiiin törkeän voimakas hajuvesi!
Voiko sen pahempaa migreenin aiheuttajaa ollakaan?? - vaihtoehto
Makunsakullakinmutta kirjoitti:
Opium on niiiin törkeän voimakas hajuvesi!
Voiko sen pahempaa migreenin aiheuttajaa ollakaan??on YSL:n Elle -tuoksu. Ihana.
- Opium---
Opium on ihan kohtalaisen hyväntuoksuinen, mutta aika karkkimainen verrattuna parempiin hajuvesiin.
Mieleen tulee lähinnä hajupommi-teinitytöt jotka kuuntelevat Madonnan "candy perfume girl":iä ja tuoksuvat Opiumilta. - ihmeeeellistä
Opium--- kirjoitti:
Opium on ihan kohtalaisen hyväntuoksuinen, mutta aika karkkimainen verrattuna parempiin hajuvesiin.
Mieleen tulee lähinnä hajupommi-teinitytöt jotka kuuntelevat Madonnan "candy perfume girl":iä ja tuoksuvat Opiumilta.olenko nyt täysin erehtynyt tuosta Opium tuoksusta?? Miten minulla on sellainen mielikuva, että se on äärimmäisen raskas ja tunkkainen tuoksu. ei lainkaan makea...???
Nina Riccin L'air du temps tuoksusta, palaan siihen kokeilujen jälkeen.Tresor tuntui liian voimakkaalta, ja Sergio Tacchinin Donna meni tyttärelle.Ei ne huonoja olleet,mutta eivät minun juttuni. Kokeilut jatkuvat,on mukava lukea mielipiteitä ja napata ideoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733