Mikä tuoksu yli 40v naiselle

Etsinyt

Mikä tuoksu olisi yli 40v naiselle hyvä?
Löytänyt olen kyllä jo muutaman, mutta nyt olisi aika vaihtaa merkkiä.
Tuoksun tulisi säilyä iholla ja saisi olla raikkaan tuulahduksinen, ei liian makea missään nimessä. Pitäisi olla naisellinen ja mukaansa tempaava.

13

2584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lontoon_trendit

Ei tuoksu ikään katso. Itse en ainakaan halua lokeroitua mihinkään tuoksuikäluokkaan vuosikymmenten vieriessä.

Tuoksut ovat makuasia. Itse käytän kalliita (hyvälaatuisia merkkejä), sillä tuoksuista en tingi. Vaatteissa ja meikeissä voi helpommin tinkiä, mutta eltaantunut kissanpissanhaju on kertakaikkiaan sietämätön (useat halpis tuoksut). Saan niistä oitis päänsäryn.

Itselleni olen sopivimmat tuoksut löytänyt siten, että olen kokeillut ensin liikkeessä mieleistä tuoksua, ja jollen huomaa (tuoksu ei tunkeudu nenään) enään viiden minutin kuluttua, niin sitten se on minulle sopiva.

Kaiken tämän sanottuani, kerron lopuksi hauskan esimerkin siitä kuinka tuoksut todellakin ovat makuasia. Ostin Stockalta aikoinaan Espanjalaisen Balenciagan tuoksun. Partnerini mielestä se "haisi mummon käsilaukulle".

• ole ikärajaa.

Avoimin mielin kosmetiikkaosastolle kokeilemaan!
        Laatutuoksut ovat ajattomia. Tärkeintä on mielestäni se kohtuukäyttö eli ei liikaa. Mikään ei ole etovampaa kuin leijuva tuoksupilvi, maustettuna ripauksella eltaantunutta tuoksua.

• Escada..

Aivan ihana tuoksu!!

• s-u-o-s-i-k-k-i
        Escada.. kirjoitti:

Aivan ihana tuoksu!!

minun suosikkini! Into the blue nimittäin.
        Valloittavan raikas ja kepeä tuoksu. Eikä mitenkään hirveen kalliskaan.

• ..........

Minäkin tuosta iästä että se on ihan persoonasta kiinni millasista tuoksuista pitää :) Oletko kokeillut esim. burberryn uutuustuoksua? En nyt muista oliko se makea vai mikä, mutta mielestäni se tuoksuu aika raikkaalta

• Donatella

Kokeile Calvin Kleinin Euphoria-tuoksua. Itse ainakin suorastaan rakastan sitä. Mielestäni se käy jokaiselle ikäpolvelle ja yhtä lailla ilta- kuin päivämenoihin. :)

• nelikymppiselle

Itse ihastuin viimeksi Estee Lauderin Pure White Lineniin (kevyempi ja mielestäni parempituoksuinen kuin pelkkä Wihte Linen). Fiksu aikuisen naisen tuoksu kesät talvet. Kokeile!

• Olipas huumaavaa

YSL:n Opiumia, joka oli joskus mun ehdoton lemppari. En ole vuosiin käyttänyt. En ole sitä myöskään haistanut muilla. BTW se on loistotuoksu! Kaipa se on klassikko.

On oikein nuorekas ja seksikäs olo. Mieskin huomasi sen :)

• Makunsakullakinmutta

Opium on niiiin törkeän voimakas hajuvesi!
        Voiko sen pahempaa migreenin aiheuttajaa ollakaan??

• vaihtoehto
        Makunsakullakinmutta kirjoitti:

Opium on niiiin törkeän voimakas hajuvesi!
        Voiko sen pahempaa migreenin aiheuttajaa ollakaan??

on YSL:n Elle -tuoksu. Ihana.

• Opium---

Opium on ihan kohtalaisen hyväntuoksuinen, mutta aika karkkimainen verrattuna parempiin hajuvesiin.
        Mieleen tulee lähinnä hajupommi-teinitytöt jotka kuuntelevat Madonnan "candy perfume girl":iä ja tuoksuvat Opiumilta.

• ihmeeeellistä
        Opium--- kirjoitti:

Opium on ihan kohtalaisen hyväntuoksuinen, mutta aika karkkimainen verrattuna parempiin hajuvesiin.
        Mieleen tulee lähinnä hajupommi-teinitytöt jotka kuuntelevat Madonnan "candy perfume girl":iä ja tuoksuvat Opiumilta.

olenko nyt täysin erehtynyt tuosta Opium tuoksusta?? Miten minulla on sellainen mielikuva, että se on äärimmäisen raskas ja tunkkainen tuoksu. ei lainkaan makea...???

• Nina Riccin L'air du temps tuoksusta, palaan siihen kokeilujen jälkeen.Tresor tuntui liian voimakkaalta, ja Sergio Tacchinin Donna meni tyttärelle.Ei ne huonoja olleet,mutta eivät minun juttuni. Kokeilut jatkuvat,on mukava lukea mielipiteitä ja napata ideoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h

Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va
      Maailman menoa
      34
      6625
    2. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      89
      5232
    3. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      93
      4815
    4. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      6
      4639
    5. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      71
      4495
    6. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      22
      4086
    7. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      54
      4037
    8. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      147
      3951
    9. Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa

kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode
      Maailman menoa
      21
      3530
    10. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      17
      3337
    Aihe