itselleen kirjoitteluna? Nimimerkillä kysytään ja sitten vastailaan nimettömänä. Hupaisaa? Täällä palstalla huomaan eräitä miespuolisia joille voisi olla terveellistä käydä tutkituttamassa pää!
Skitsofreenia ilmenee
16
626
Vastaukset
- tutkimisella
mikään ei tule kuntoon. Sitä kutsutaan lääketieteessä diagnostiikan harrastamiseksi.
Myös hoitotoimenpiteitä tarvitaan. - aijaijaitss
Aijai jai, oijoi joi ananas coconuts bananas, aijai jai, tuli kirjoitusvirhe!
- ihanaa...
Noista sais hyvä pirtelön, namm ;D
- eräit tyyppei
täält ja ne on kyl kellot kaulassa kulkevii. Siis iha oikeesti. Kuka tervepäine tääl mesois ja jauhas skeidaa ammust iltaa.
- Hehehehee
Arvatkaas mikä osa keskustelijoista lähes järjestäen osoittaa paranoidisen skitsofrenian merkkejä? ;-)
- prosenttia
???
- tietäis kertoa
että vois kuulua myös autismin kirjon piikkiin tuo tuollainen asioiden pienimuotoinen veivaaminen. Itse en henkilökohtaisesti kovin paljon pähkäile. Eihän elämää ole tarkoitettu pelkästään miettimiseen.
- vänkyrä-nainen
Ei kukaan varmaan veivaa asioita päässään niin paljon ku minä :D Mutta en silti vastaile itselleni täällä, enkä (tietääkseni) oo autistinenkaan. Mut kyl mä itseni kanssa paljon keskustelen ja mietiskelen kaikkee...Musta se on vaan hyvä. On ainakin aina keskusteluseuraa:D
hauskempi kirjoittaa omalla nikillä.
runontaja kirjoitti:
ettei tuo sekoita lukijan ajatuksia?
puolesta vastaan, että olemma täysin varmoja siitä, ettei sekoita.
runontaja kirjoitti:
asiasta samaa mieltä kanssasi :-)
se on vielä helppoo, ku kaikki on samaa mieltä =)
runontaja kirjoitti:
myös riidellään ;)
täällä... Ikävintä on se ku pään sisällä heitellään lautasia, ja kakkosnelosella tehostetaan sanomaa..
Kumma ku ne yleensä tulee ilmi sunnuntai aamuna, muutenki on huono olo
- osaat
kertoa kuka on skitso ja kuka pelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855