Ihminen joka hallitsee päihteiden käytön on aina
hieno näky. Kuitenkin on muistutettava
käytösetiketistä vierailutilanteissa...älä koskaan mene mankumaan mehua juhlissa, koska se on loukkaus isäntäväkeä kohtaan. Ota sinulle tarjottu alkoholipitoinen juoma reippaasti vastaan ja kun skoolataan niin ole juovinasi sitä. Näin toimiessasi et nolaa itseäsi ja seuralaistasi mitenkään, koska
sivistyneet ihmiset ymmärtävät ongelmasi.
http://www.youtube.com/watch?v=3FBmcgKSRVk&feature=related
"Voisit myös vaihvihkaa kaataa drinkkisi kukkapurkkiin"
MarttyyriMallari-TTt
Absolutistit
5
707
Vastaukset
absolutistina en ole yhdessäkään tilaisuudessa ollut jossa ei tervetuliaisjuomana olisi myös tarjolla ollut alkoholitonta, moukkamaista käytöstä isäntäväeltä jos...
eivät ole huomioineen meitä, jotka emme alkoholia juo, hävetköön he, en minä...olette kyllä oikeassa tuossa jutussa, mutta todellisuudessa se ei aina noin mene ja silloin
ovat neuvoni tarpeen.
Ps: pyytäisin että te ette käyttäisi noin karkeaa kieltä D:
"Oi aikoja, oi tapoja"
MarttyyriMallari-TTtMarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
olette kyllä oikeassa tuossa jutussa, mutta todellisuudessa se ei aina noin mene ja silloin
ovat neuvoni tarpeen.
Ps: pyytäisin että te ette käyttäisi noin karkeaa kieltä D:
"Oi aikoja, oi tapoja"
MarttyyriMallari-TTtMitä minä nyt hieman olen tätäkin palstaa katsellut niin....
sanoisinpa että, tuo minun käyttämäni sana paskat on hyvinkin lievä ilmaisu närkästykselleni, minkä sinun kirjoituksesi sai minussa aikaan.
Pst. Alkoholitonta kiitos...Silipa-Tuuli kirjoitti:
Mitä minä nyt hieman olen tätäkin palstaa katsellut niin....
sanoisinpa että, tuo minun käyttämäni sana paskat on hyvinkin lievä ilmaisu närkästykselleni, minkä sinun kirjoituksesi sai minussa aikaan.
Pst. Alkoholitonta kiitos...olette jälleen oikeassa, mutta on parempi olla vajoamatta näiden elukoiden tasolle.
"Siitä suosta ei enää nousta"
MarttyyriMallari-TTt
- LLLLLLLLLLLLLLLL
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602
