Hulluus näkyy kadulla

Suur-kaupunkien kaduilla liikkuu aina joitain vipeltäjiä mutta nyt kun mielenterveyspotilaat
ovat avohoidossa, niin heihin alkaa törmäämään
yhä useammin. Tietysti suurin osa heikäläisistä on vaarattomia ja heihin kuuluisi suhtautua
hienovaraisesti, mutta sitten on nämä oikeat mielipuolet jotka eivät elä todellisuudessa
ja heiltä voi odottaa ihan mitä tahansa.

Tämä juttuni liittyy nyt sen verran miehen-logiikkaan, että pitäisi varmaan äänestää sellaisia päättäjiä jotka ymmärtävät tämän ongelman ja he nyt sattuivat olemaan miespuolisia.

Naispäättäjät ovat yleensä paljon lepsumpia
tämän marginaalisakin kanssa ja siitä aiheutuu
turhia murhenäytelmiä.


"Myös tällä palstalla on oireilevia tyyppejä"


MarttyyriMallari-TTt

15

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miestä

      lopettamaan? Kaikki tajuaa kuitenkin keneen taas viittaat.

      • Viittasin avohoidossa oleviin mieleterveyspotilaisiin ja palstalla´esiintyvään agressioon.


        "Ihan yleisellä tasolla tämä juttu kulkee"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Huru-ukko

        kehen viitattiin.

        Epämääräistä on ja paljon.


      • iso uutinen
        Huru-ukko kirjoitti:

        kehen viitattiin.

        Epämääräistä on ja paljon.

        että sinulle ei auennut.


    • Dazu

      Kyllä siinä käy kuule aika huonosti, kun hullut saavat päättää, ketkä ovat hulluja. Siinä käy vaan helposti niin, että yhteiskunta mätänee, kun hulluilla ei ole enää ketään ketä polkea. Mitä olisikaan aurinko ilman niitä, joille se paistaa! Pelkkää paskaa kenties... Mitä olisikaan terveenä itseään pitävä ilman niitä, joita pitää sairaina... Mitä olisikaan työssä käyvä ilman työttömiä.

      Pelkkää paskaa kenties...

    • Kovin Kin

      Ole nyt asiasi perässä sen verran että nimeät nämä oireilevat tyypit kun heidät kerran olet muka havainnut. Vai loppuuko pokka kesken kuten MarttyyriMallari-TT:llä loppuu aina ennen loppuhuipennusta?

      ... Kerroppa, koskeeko loppuunviemättömyytesi myös seksuaalisia kykyjäsi. Lerpahtaa kesken aktin? Se sopisi tyyliisi. Uhoat ja nostat aisan pystyyn muttet pysty kannattamaan taakkaa ja viemään loppuun saakka.

      Vai pystytkö? Näytä.

      • puhuin tästä ongelmasta ihan yleisellä tasolla.


        "Tyyntä myrskyn edellä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Kovin Kin
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        puhuin tästä ongelmasta ihan yleisellä tasolla.


        "Tyyntä myrskyn edellä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mitään vitun yleistä tasoa.

        On vain ihmisiä. Lerpahtaa.


    • .,.,.,.,

      Pekingiin, siellä häädetään kaikki mielenterveysongelmaiset (ja monet muutkin) olympialaisten alta evakkoon ties minne.

      • nyt menetä malttiasi siellä. Minun mielestä ihmistä pitää auttaa jos hänellä on ongelmia
        ja se että psyykkisesti sairaat heitetään ulos mielisairaalloista ei ole hyvä asia.


        "Se kostautuu ennen pitkään yhteiskunnalle"


        MarttyyriMallari-TTt


    • näkyy...

      pikemminkin tällä palstalla, MOT. Muuten, kirjakielessä suurkaupunki sanaa ei kirjoiteta väliviivalla

      • piste...

        ...


      • kirjakielessä

        suurkaupunki-sana kirjoitetaan väliviivalla.


      • tarkkoja
        kirjakielessä kirjoitti:

        suurkaupunki-sana kirjoitetaan väliviivalla.

        ollaan, niin sana on suurkaupunki -sana, ei suurkaupunki-sana.


      • niin tietysti,
        tarkkoja kirjoitti:

        ollaan, niin sana on suurkaupunki -sana, ei suurkaupunki-sana.

        tosin käsin kirjoittaessani piirrän siihen väliin kirkkoveneen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe