Minkälaista p*skaa voikaa maailman parhaimmaksi bändiksikkin haukuttu In Flames tehdä!? Voiko bändi mennä enempää kaupalliseksi kun se nyt teki itsestään!? Kaksi minun mieleeni olevaa kappaletta "A Sense Of Purpose" -levyltä ovat Abnegation ja Mirrors truth, mutta nekin ovat jo samanlaista kaupallista rynkytystä. Pitkänlinjan- ja jo vanha fani joutuu pettymään!!
Tuli mieleeni ensimmäisenä Metallica, ja heidän ns. "musiikki-kokeilut". Olisiko samanlainen kokeilu menossa In Flamesillakin? Toivottavasti tätä ei (minun mielestä ainakaan) ole luvassa tulevilla levyillä...
In Flames - A Sense Of Purpose
5
915
Vastaukset
- pallohukka
selitä tyhymälle sana kaupallisuus. Levy on pikkuisen pettymys ,mutta ei kyllä poikkea paljonkaan edellisestä. Onko tuossa kaupallisessa levyssä paljon hittejä jotka soi ratiossa , niin ja mitä kokeiluja .
- Wil3z
Kaupallinen tarkoittaa musiikkia, mistä vanhainkodin 80-vuotias mummokin voi tykätä. Kaupallinen on sitä, mistä JOKAINEN tykkää. Kaupallinen on sitä, mitä Radio Kajauskin voi soittaa, poikkeamattaan vakiotyylistään/-genrestään. Kaupallinen on In Flamesin ja Bodomin uusimmat levyt.
Et ilmeisesti ole kuullut Metallican St. Anger -levyä? Se on sitä 'kokeilua'. Eikä A Sense Of Purpose ole todellakaan samanlaista kuin ennen. Ennen kertosäkeessä viimeistään se biisi 'räjähti', mutta ei sitä nykyään enää erota säkeistöstä. Riffit/biisit ovat melkein kaikki samanlaisia keskenään. Se on kiva jos tykkäät, mutta minuun se ei kolahtanut. pettymys sinänsä. - Nimetön
Wil3z kirjoitti:
Kaupallinen tarkoittaa musiikkia, mistä vanhainkodin 80-vuotias mummokin voi tykätä. Kaupallinen on sitä, mistä JOKAINEN tykkää. Kaupallinen on sitä, mitä Radio Kajauskin voi soittaa, poikkeamattaan vakiotyylistään/-genrestään. Kaupallinen on In Flamesin ja Bodomin uusimmat levyt.
Et ilmeisesti ole kuullut Metallican St. Anger -levyä? Se on sitä 'kokeilua'. Eikä A Sense Of Purpose ole todellakaan samanlaista kuin ennen. Ennen kertosäkeessä viimeistään se biisi 'räjähti', mutta ei sitä nykyään enää erota säkeistöstä. Riffit/biisit ovat melkein kaikki samanlaisia keskenään. Se on kiva jos tykkäät, mutta minuun se ei kolahtanut. pettymys sinänsä.Metallican St Anger ei kyllä tosiaankaan ole kaupallinen, vaikka kokeilullinen saattaa ollakin. Ne metallican kaupalliset levyt on metallica(black album), load ja reload, joista black album kaupallisuudesta huolimatta kelpo levy onkin. Load ja reload taas ovat minun mielestäni hieman kehnompia tekeleitä. Enkä usko että 80-vuotiaat siellä vanhainkodissa soittaa Bodomia sen enempää kuin St Angeriakaan.
Mutta totta puhutte, In Flames uusimmat levyt eivät yllä esim. Claymanin tasolle. - Wilez
Nimetön kirjoitti:
Metallican St Anger ei kyllä tosiaankaan ole kaupallinen, vaikka kokeilullinen saattaa ollakin. Ne metallican kaupalliset levyt on metallica(black album), load ja reload, joista black album kaupallisuudesta huolimatta kelpo levy onkin. Load ja reload taas ovat minun mielestäni hieman kehnompia tekeleitä. Enkä usko että 80-vuotiaat siellä vanhainkodissa soittaa Bodomia sen enempää kuin St Angeriakaan.
Mutta totta puhutte, In Flames uusimmat levyt eivät yllä esim. Claymanin tasolle.Siis en tarkoittanu että St. Anger olis kaupallinen. Tarkoitin, että se on Metallicalta ns. 'kokeilu' -levy. Soolot jätetty pois jne, mikä on Metallicalle uutta. Halusivat kuulemma enemmän 'yhteissoittoa'. Uusimmassa levyssä kuulemma tulee olemaan soolotkin.
- KäyräKanki
Wilez kirjoitti:
Siis en tarkoittanu että St. Anger olis kaupallinen. Tarkoitin, että se on Metallicalta ns. 'kokeilu' -levy. Soolot jätetty pois jne, mikä on Metallicalle uutta. Halusivat kuulemma enemmän 'yhteissoittoa'. Uusimmassa levyssä kuulemma tulee olemaan soolotkin.
Silkkaa potaskaa koko levy, niin kuin on ollut minun mielestäni kaikki tuotokset Clayman levyn jälkeen!! Tosin nämähän on mielipide kysymyksiä. Onneksi Deftones ei petä koskaan, tai ainekaan tähän asti, siis minun mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk295498Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin173177Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_161302Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511283Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231154PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1501059Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43969- 125948
- 37844
- 142783