miss dior cherie

.............

Ostin miss dior cherie-hajuvettä.. Kokeilin testeriä (iso pullo) ja mielestäni se tuoksui ihanalta ainakin aluksi. Ostin sitten sitä sen pienemmän pullon (30ml) enkä huomaa enää samanlaista ihanaa tuoksua. Onko pienemmässä pullossa oleva hajuvesi jotenkin erilaista? en esimerkiksi huomaa mitään erityistä popcornin tuoksuakaan mitä tuossa pitäisi olla. Vai johtuuko tämä vain siitä että olen kyllästynyt hajuveteen tai että se muuttuu ihollani erilaiseksi tai jotain?

2

2229

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....................

Kyllä sen sitä samaa hajuvettä pitäisi olla ellet sitten ole kokeillut vaikka edt:tä ja sitten ostanutkin edp:tä... tuli vaan mieleen myös sellainen että olisitko voinut testata uutta miss dior cherietä joka on tullut kauppoihin kai joskus helmikuussa ja sitten ostanut sitä vanhempaa.

Mutta luultavasti olet ostanut ihan oikean pullon. Olet varmaan vain kyllästynyt siihen. itselläni kyllästyminen tapahtuu aika nopeasti ns. liian hyvien tuoksujen kohdalla. Jossain vaiheessa ne alkavat jopa ällöttää. En itsekään huomaa popcornia miss dior chériessä, mutta minulla ei ole erityisen tarkka nenä. Pidä vaikka vähän lomaa tuoksusta ja sitten kokeile uudestaan...

• ...

Minulle kävi siten, että testasin kaupassa erästä tuoksua ja testeripullo oli todennäköisesti vuodelta 2000 tai vanhempi. Sen jälkeen ko. tuoksu reformuloitiin, ja uusi versio alkaa kevyellä sitrustuoksulla kun vanhassa versiossa ensituoksuna voimakas patsuli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1028
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      301
      952
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      771
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      752
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      656
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      641
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      630
    Aihe