Ostin miss dior cherie-hajuvettä.. Kokeilin testeriä (iso pullo) ja mielestäni se tuoksui ihanalta ainakin aluksi. Ostin sitten sitä sen pienemmän pullon (30ml) enkä huomaa enää samanlaista ihanaa tuoksua. Onko pienemmässä pullossa oleva hajuvesi jotenkin erilaista? en esimerkiksi huomaa mitään erityistä popcornin tuoksuakaan mitä tuossa pitäisi olla. Vai johtuuko tämä vain siitä että olen kyllästynyt hajuveteen tai että se muuttuu ihollani erilaiseksi tai jotain?
miss dior cherie
2
2136
Vastaukset
- .....................
Kyllä sen sitä samaa hajuvettä pitäisi olla ellet sitten ole kokeillut vaikka edt:tä ja sitten ostanutkin edp:tä... tuli vaan mieleen myös sellainen että olisitko voinut testata uutta miss dior cherietä joka on tullut kauppoihin kai joskus helmikuussa ja sitten ostanut sitä vanhempaa.
Mutta luultavasti olet ostanut ihan oikean pullon. Olet varmaan vain kyllästynyt siihen. itselläni kyllästyminen tapahtuu aika nopeasti ns. liian hyvien tuoksujen kohdalla. Jossain vaiheessa ne alkavat jopa ällöttää. En itsekään huomaa popcornia miss dior chériessä, mutta minulla ei ole erityisen tarkka nenä. Pidä vaikka vähän lomaa tuoksusta ja sitten kokeile uudestaan... - ...
Minulle kävi siten, että testasin kaupassa erästä tuoksua ja testeripullo oli todennäköisesti vuodelta 2000 tai vanhempi. Sen jälkeen ko. tuoksu reformuloitiin, ja uusi versio alkaa kevyellä sitrustuoksulla kun vanhassa versiossa ensituoksuna voimakas patsuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117215Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista604989- 954761
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513888
- 2173827
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 412967
- 512761
- 392327