Nyt on varmistunut, että Johanna Tukiaisesta tulee
mitä luultavammin kokoomuksen kansanedustaja ehdokas ja tämä voi viedä Suomen katastrofiin jos hänet valitaan kansanedustajaksi. Suomalaiset miehet ovat tunnetusti Tukiaisen kaltaisen älykkään, sanavalmiin ja ennen kaikkea kauniin naisen perään ja mitä tulee työnteosta (mikäli eduskunnassa lorvailua voi työksi kutsua) sen jälkeen.
Suomalaiset naiset puolestaan ovat niin kateellisia näille harvoille kotimaisille kaunottarille, että eivät hekään muuta tee kuin
kyttää mahdollisuutta kampittaa tämä kohukaunotar.
"Jonain kauniina päivänä eduskuntatalon katolla liehuu punainen lippu ja se on merkki vapaudesta"
MarttyyriMallari-TTt
Kauhea uutinen
12
697
Vastaukset
- lukija.
On se hyvä, että joku pitää silmällä Suomen poliittista tilannetta.
poliittiset asetelmat kiinnostavat minua.
"He ovat kansan palvelijoita"
MarttyyriMallari-TTt- lukija.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
poliittiset asetelmat kiinnostavat minua.
"He ovat kansan palvelijoita"
MarttyyriMallari-TTthe jonain päivänä oppivat sisäistämään tuon palvelijan asemansa.
- kiinnostavan :
lukija. kirjoitti:
he jonain päivänä oppivat sisäistämään tuon palvelijan asemansa.
lähinnä wanhat likaiset setämiehet
- ALOTTAJALLE
ei liity sun kyssään, mutta kertositko mitä ihmettä sun nimimerkkis oikeen tarkottaa????!!
kuuluisa nimimerkkini materialisoituu seuraavista
aineksista: Olen pienoismallirakennuksen maailmanmestari ja olen joutunut mielipiteitteni
takia vainotuksi.
Nuo kolme kirjainta (TTt) tarkoittavat: "Tulin tänne teidän takia".
"Nimimerkkini on suojattu"
MarttyyriMallari-TTt
- Hyvä idea!
Kiitos siitä.
- Huru-ukko
pitivät tätä aprillipilana, hävetkööt!
- Ehta Mölli
Joutais helvettiin koko saatanan nauta.
ei aio ottaa Johannaa talliinsa.
("Oi kaunis Johanna, älä usko marsuihin" jne)- buahhahaha
Salli minun nauraa. Ainoa kadehdittava piirre hänessä on se, että hänellä on joskus ollut rahaa ottaa silikonit. Ja muutenkin, pitihän tämä arvata, että kohun tuoman julkisuuden avulla tämä kiipii eduskuntaan, kuten liian moni muukin. Nyt pitää muuttaa pois suomesta, muuten ei kunniankukko laula!
- ...
Jotenkin tuli mieleen että taisit ihan pilkallasi sanoa Tukiaista kauniiksi...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850