Ihme ja kumma tosiaan

Keskustelu alkaa olla ihmeellistä. Esim. Karavaanareiden ajonopeus ketjussa on laskurin mukaan 8 viestiä, laskin ne ja löysin 24 kpl. Uusi viesti ilmoitettiin klo 15:11 viimeksi vaan yhtään ei ole tältä päivältä.????

Jos ne haistattelut ennen olivat hieman yliampuvia niin nyt ei enää voida näköjään keskustella, ainoastaan pelkkää asiaa eikä vissiin, jos muiden mielipiteisiin on luottamista, aina sitäkään.

Veikkaan, että moni muukin kuin haistattelijat alkaa kyllästyä tynkäkeskusteluun. Olisi taas aika muuttaa toimintatapoja, voihan tähän "kuristukseen" palata jos on tarvis.

15

1381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaanari

      On todella ikävää lukea joku hyvä aiheeseen liittyvä hyvä kirjoitus ja hetken kuluttua todeta sen kadonneen bittiavaruuteen.
      Nykyinen moderaattori on saanut paljon aikaan ja valitettavasti miltei ainoastaan huonoa.
      Jonkin verran keskusteluja on aloitettu tuonne automatkailuosioon ja siellä on linkki ehdotukseen joka koskee kokonaismuutosta ja uuden palstan perustamista.

    • kummallista ...

      tosiaan. Jos oli sairasta meno täällä viime syksynä ja loppuvuonna, niin onko tämä nyt sitten potilaan tervehtymistä? Hampaatonta ja särmätöntä turhanpäiväistä kirjoittelua, linjatonta moderointia, suurin osa kirjoittajista joko häipyneet tai ovat häipymässä. Ei tällainen ole mitään keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa.

    • Kummajainen...

      Miksi ihmeessä tällainen holhoava meininki? Jos viesti tai vestiketju ei kiinnosta, jätä se lukematta. Näin yksinkertaista se on. "Kieltolaki" on tässäkin aikansa elänyt. Ei se aikanaan tuonut sitä muutosta, jota sillä yritettiin yrittää.

      Mutta mutta, taitaapi olla niin, että juuri nämä viestit, joita poistetaan, onkin ne kiinnostavimmat ja eniten luetut. "En minä niitä lue, vaan nuot toiset". Onko tuttua?

      • jaaakkima

        Samaa mieltä olen holhouksesta, kuten edellinenkin, ei se pitkällä aikajänteellä toimi. Olispa ike ollut avoin viesteissään ja holhonnut itse itseään. Jokainen vastaa itse huutonsa, ei siinä mitään ihmeentekijöitä holhouspuuhissa tarvita. Ei toden totta.


    • eigore

      Kieltämättä hampaatonta on tämä tekstailu nykyään, mutta onpahan pysynyt ainakin asialinjalla, harvempi enää täällä edes koettaa leikkiä seriffiä, kun seriffi tekee asiat huomattavasti tehokkaammin.

      Parempi tämä linja on nykyisin kuin ennen, minä ainakin kannatan nykyistä linjaa.

    • höh

      Tiukille ottaa monella, mutta minkäs teet. Rutista voi, muuhun ei rahkeet riitä. Siivous on alkanut tuottaa tulosta, kun siistiä jälkeä tulee.

      • kuivuu

        omaan olemattomuuteensa!


      • siltikin...

        ...poistoon menee. Asiaa tai asiattomuutta, viestit poistetaan MÄÄRÄTIETOISESTI!

        Tään kirjoittajan sheriffi on nyt karkoittanut, ADIOS!

        Uusi palsta -leirintäalueet- on avattu.

        Sinne siis!


      • huomio.

        Eräs huomio siivouksen tuloksesta: Tämänkin kirjoituksen aloittaja osallistu aiemmin lähes jokaiseen keskusteluun. Ja usein jutut menivät reippaasti aiheen vierestä.
        Eipä ole keskustelijaa nyttemmin juuri näkynyt. Seriffille kiitos.


      • höh

      • Monia
        huomio. kirjoitti:

        Eräs huomio siivouksen tuloksesta: Tämänkin kirjoituksen aloittaja osallistu aiemmin lähes jokaiseen keskusteluun. Ja usein jutut menivät reippaasti aiheen vierestä.
        Eipä ole keskustelijaa nyttemmin juuri näkynyt. Seriffille kiitos.

        Itse taas pidin karvanaamarin kirjoituksista, kyse lienee siis pikemminkin maku asioista?

        Tämän siivoamisen tuloksena kirjoituksista puuttuu "särmä", mielipide erot ja väittelyn tuoma hymy kasvoille kirjoituksia pääasiassa lukien. Vaikutus on sama jos joisi kahvia joka maistuu vedelle tai on kofeeiinitonta.

        On turha edes vahingossa ajatellakkaan vastaavansa mihinkään kysymykseen, jos KOKO viestiketju on kohta bitti-avaruudessa!

        Omasta puolestani en enää näe kohta vaivaa edes räpsäyttää caravaanari- keskustelua näytölle. Olen varmaan turhautunut?

        Minä en pidä, mutta mukva jos joku muu pitää tästä linjasta.
        Ne on näitä maku asioita :I


      • Nyt on joka paikassa liian siistiä kun ovat jo aikeissa julistaa pölypunkinkin uhanalaiseksi lajiksi. Siksipä olenkin julistanut työhuoneeni pölypunkkireservaatiksi.

        Toivottavasti tulosta syntyy, niinhän täälläkin on käynyt. Vanha iloinen sananvääntö on kaikonnut ja arvaamaton surma hävittää viestin toisensa jälkeen.

        Saa nyt nähdä kumpi voittaa tämä vanha vaiko uusi leirintäalue.


    • yhden persoonan

      näkemykset ja mieltymykset hyväksytään poistojen perusteluiksi, niin tällaiseen tilanteeseen se väistämättä johtaa. Tästä on tälläkin palstalla monta erilaista kokemusta. Ihanteellinen tilanne olisi tietenkin se että kirjoittajat itse osaisivat harkita mikä on asiallista ja mikä ei. Mutta se taitaa olla vain sitä ihanteellista, tuskin realistista. Mutta tämäkään tilanne ei ole hyvä, jos ei hyväksytä mitään särmää ja erilaisuutta kirjoituksiin, ei myöskään jatkuvuutta löydy tällaiselle palstalle. Törkeydet ja henkilökohtaiset parjaukset ovat tietenkin poistettava, mutta kohtuullinen erimielisyys on kyllä sallittava.

      • höh

        S24 sivuilla on monia vaihtoehto palstoja, joten valinnanvaraa löytyy. Uusin palsta, juuri täällä ennen kirjoitelleiden pyynnöstä perustettu on täällä.
        http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000001974&subcat=3378
        Käyttäkää tarjontaa hyväksenne, ja valitkaa oma "hiekkalaatikkonne" laajan tarjonnan joukosta.


    • ymmärrä...

      pelin henkeä. Ensin seriffi ottaa rankan linjan, koska foorumilla on karva.naamaria ja kaikenlaista idioottisoopaa. Kaikki lähtee, mikä ei sefua miellytä. Tätä jatkuu jonkin aikaa...
      Tällöin "keskustelu" menee asialliseksi. Provoilijat poistuu, koska provojutut ei saa tilaa.

      "Asialliset" keskusteliat jatkavat juttua ja seriffi löysää linjaansa. Löysätty linja huomataan ja knaamari...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe