Mustat silmänaluset

mies20vee

Kärsin näistä, suvussa liikkuu. Ei liity unen puutteeseen tulee silti. Mikä avuksi?

9

2526

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos jokin
    • lapinpoika_08

suosittelen loreal for men silmänympärysvoidetta. itsellä ainakin toimii tosi hyvin.

• UltimaBigDaddy

Kokeilin kerran Loreal men expert jotain hydra energetic eye voidetta, eli varmaan just tota samaa enkä huomannut mitään muutosta. Mielestäni se oikeastaan vain korosti tummia silmänalusia kun se kosteutti niitä. Eli en ainakaan itse suosittele.

• Midos
        UltimaBigDaddy kirjoitti:

Kokeilin kerran Loreal men expert jotain hydra energetic eye voidetta, eli varmaan just tota samaa enkä huomannut mitään muutosta. Mielestäni se oikeastaan vain korosti tummia silmänalusia kun se kosteutti niitä. Eli en ainakaan itse suosittele.

Kokeilkaapa Dermalogica sarjan Total eye carea. Ainoo silmänympärysrasva joka oikeesti auttaa tummiin silmänalusiin. Sitä saa kosmetologeilta.
        Nuo lorealit ja sun muut ei auta mitään.

• ykä 48
        Midos kirjoitti:

Kokeilkaapa Dermalogica sarjan Total eye carea. Ainoo silmänympärysrasva joka oikeesti auttaa tummiin silmänalusiin. Sitä saa kosmetologeilta.
        Nuo lorealit ja sun muut ei auta mitään.

total eye care on tuttu juttu. Sosialisoin sitä aina vaimon tuubista ja parin päivän päästä ei tummuutta näy.

• toinen ykä
        ykä 48 kirjoitti:

total eye care on tuttu juttu. Sosialisoin sitä aina vaimon tuubista ja parin päivän päästä ei tummuutta näy.

Mistähän tuota neuvomaanne silmänympärysvoidetta saa?

• kosmetologiopiskelija
        toinen ykä kirjoitti:

Mistähän tuota neuvomaanne silmänympärysvoidetta saa?

Dermalogica sarja on ainoastaan kosmetologien käytössä oleva erittäin laadukas ihonhoitosarja, Hämeenlinnalainen kauneushoitola www.kauneushoitolainkeri.fi myytuotteita verkkokaupassaan ja näyttää tuo kyseinen silmänymp.voide olevan tarjouksessa. Kaikkiin nettikauppoihin ei kannata luottaa koska Dermalogica sarjaakin myydään paljon kopioina. Tuota hoitolaa Hämeenlinnassa ainakin opettajani arvostavat kovasti.
        Dermalogica sarjalla on myös hyvät tuotteet parranajoon.

• epäilevä tuomas
        kosmetologiopiskelija kirjoitti:

Dermalogica sarja on ainoastaan kosmetologien käytössä oleva erittäin laadukas ihonhoitosarja, Hämeenlinnalainen kauneushoitola www.kauneushoitolainkeri.fi myytuotteita verkkokaupassaan ja näyttää tuo kyseinen silmänymp.voide olevan tarjouksessa. Kaikkiin nettikauppoihin ei kannata luottaa koska Dermalogica sarjaakin myydään paljon kopioina. Tuota hoitolaa Hämeenlinnassa ainakin opettajani arvostavat kovasti.
        Dermalogica sarjalla on myös hyvät tuotteet parranajoon.

Mitenkähän noi kosmetologin aineet auttaa jos luomet turpoo ja on tummat? Löytyyköhän siihen konstia?

• Miiiii

Mun oma niksi on se, että laitan Axen (hyi minä) itse ruskettavaa silmien alle. Se voi kuulostaa absurdilta, mutta se värjää mulla just mun ihon väriseks. Ei kokonaan poista tummumia, mutta vaalentaa. Ja käytä varovasti, pieniä määriä, ettei tule ruskettumia. Ehkä joka toinen - neljäs yö laitan sitä silmien alle jos on tarvetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      130
      3837
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      8
      3169
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      32
      2854
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2712
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      132
      2423
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      43
      1931
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      61
      1215
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      83
      1156
    9. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      78
      1109
    10. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1109
    Aihe