Mustat silmänaluset

mies20vee

Kärsin näistä, suvussa liikkuu. Ei liity unen puutteeseen tulee silti. Mikä avuksi?

9

2479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos jokin
    • lapinpoika_08

suosittelen loreal for men silmänympärysvoidetta. itsellä ainakin toimii tosi hyvin.

• UltimaBigDaddy

Kokeilin kerran Loreal men expert jotain hydra energetic eye voidetta, eli varmaan just tota samaa enkä huomannut mitään muutosta. Mielestäni se oikeastaan vain korosti tummia silmänalusia kun se kosteutti niitä. Eli en ainakaan itse suosittele.

• Midos
        UltimaBigDaddy kirjoitti:

Kokeilin kerran Loreal men expert jotain hydra energetic eye voidetta, eli varmaan just tota samaa enkä huomannut mitään muutosta. Mielestäni se oikeastaan vain korosti tummia silmänalusia kun se kosteutti niitä. Eli en ainakaan itse suosittele.

Kokeilkaapa Dermalogica sarjan Total eye carea. Ainoo silmänympärysrasva joka oikeesti auttaa tummiin silmänalusiin. Sitä saa kosmetologeilta.
        Nuo lorealit ja sun muut ei auta mitään.

• ykä 48
        Midos kirjoitti:

Kokeilkaapa Dermalogica sarjan Total eye carea. Ainoo silmänympärysrasva joka oikeesti auttaa tummiin silmänalusiin. Sitä saa kosmetologeilta.
        Nuo lorealit ja sun muut ei auta mitään.

total eye care on tuttu juttu. Sosialisoin sitä aina vaimon tuubista ja parin päivän päästä ei tummuutta näy.

• toinen ykä
        ykä 48 kirjoitti:

total eye care on tuttu juttu. Sosialisoin sitä aina vaimon tuubista ja parin päivän päästä ei tummuutta näy.

Mistähän tuota neuvomaanne silmänympärysvoidetta saa?

• kosmetologiopiskelija
        toinen ykä kirjoitti:

Mistähän tuota neuvomaanne silmänympärysvoidetta saa?

Dermalogica sarja on ainoastaan kosmetologien käytössä oleva erittäin laadukas ihonhoitosarja, Hämeenlinnalainen kauneushoitola www.kauneushoitolainkeri.fi myytuotteita verkkokaupassaan ja näyttää tuo kyseinen silmänymp.voide olevan tarjouksessa. Kaikkiin nettikauppoihin ei kannata luottaa koska Dermalogica sarjaakin myydään paljon kopioina. Tuota hoitolaa Hämeenlinnassa ainakin opettajani arvostavat kovasti.
        Dermalogica sarjalla on myös hyvät tuotteet parranajoon.

• epäilevä tuomas
        kosmetologiopiskelija kirjoitti:

Dermalogica sarja on ainoastaan kosmetologien käytössä oleva erittäin laadukas ihonhoitosarja, Hämeenlinnalainen kauneushoitola www.kauneushoitolainkeri.fi myytuotteita verkkokaupassaan ja näyttää tuo kyseinen silmänymp.voide olevan tarjouksessa. Kaikkiin nettikauppoihin ei kannata luottaa koska Dermalogica sarjaakin myydään paljon kopioina. Tuota hoitolaa Hämeenlinnassa ainakin opettajani arvostavat kovasti.
        Dermalogica sarjalla on myös hyvät tuotteet parranajoon.

Mitenkähän noi kosmetologin aineet auttaa jos luomet turpoo ja on tummat? Löytyyköhän siihen konstia?

• Miiiii

Mun oma niksi on se, että laitan Axen (hyi minä) itse ruskettavaa silmien alle. Se voi kuulostaa absurdilta, mutta se värjää mulla just mun ihon väriseks. Ei kokonaan poista tummumia, mutta vaalentaa. Ja käytä varovasti, pieniä määriä, ettei tule ruskettumia. Ehkä joka toinen - neljäs yö laitan sitä silmien alle jos on tarvetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 564
      9266
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      2365
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      184
      1485
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      19
      1209
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      940
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      877
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      794
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      792
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      41
      732
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      642
    Aihe