Kertokaa ihmiset, mitä teille merkitsee hevarina oleminen? Mitkä asiat siinä on tärkeitä ja miten se ilmenee teissä?
Vastaukset 7
- Mielibidee
Mulle merkitsee ainoastaan musiikki ja koska se on heviä, lukeudun ilmeisesti hevariksi. Mutta hevarius itsessään ei ole minulle itseisarvo eikä minusta useimmiten päälle päin musiikkimakua huomaa.
- Bastrado
Kyllä se on ainoastaan itse musiikki,muut lieve hömpötyksen jää omalta osaltani toisarvoiseksi seikaksi.
- [BioHazard]
Invidualismi.
Ja oma elämäntapa. - FrozenCorpse
Aina joku jaksaa. No vastataa nyt sitte jotain..
Itellä intohimona vaatteisiin, synkkään ja raskaaseen musiikkiin, taiteellisuutena..- klassista musiikkia
Ei vittu mitä paskan vääntämistä, viä pahempaa kuin räppärin suolijuna!
- hevarijumalatar
Morjens vaan.Olen ollut hevari 70-luvun alusta.Yli 30 vuotta siis.Hevi-ihmisenä oleminen on elämäntapa.Sitä ei voi selittää.Vain kunnon hevistä saa fiilikset.En pukeudu goottityyliin,eivätkä hiukseni ole mustat.Mustat vaatteet on kyllä lähes aina päällä, mutta ei mitään goottivaatteita, niin kuin nuorilla näyttää olevan.
En kuuntele lainkaan nykymusiikkia, kun en saa siitä mitään.Se on aivan tyhjänpäiväistä minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17916Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169562Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan58546