Kertokaa ihmiset, mitä teille merkitsee hevarina oleminen? Mitkä asiat siinä on tärkeitä ja miten se ilmenee teissä?
hevariudesta
7
766
Vastaukset
- Mielibidee
Mulle merkitsee ainoastaan musiikki ja koska se on heviä, lukeudun ilmeisesti hevariksi. Mutta hevarius itsessään ei ole minulle itseisarvo eikä minusta useimmiten päälle päin musiikkimakua huomaa.
- Bastrado
Kyllä se on ainoastaan itse musiikki,muut lieve hömpötyksen jää omalta osaltani toisarvoiseksi seikaksi.
- [BioHazard]
Invidualismi.
Ja oma elämäntapa. - FrozenCorpse
Aina joku jaksaa. No vastataa nyt sitte jotain..
Itellä intohimona vaatteisiin, synkkään ja raskaaseen musiikkiin, taiteellisuutena..- klassista musiikkia
Ei vittu mitä paskan vääntämistä, viä pahempaa kuin räppärin suolijuna!
- hevarijumalatar
Morjens vaan.Olen ollut hevari 70-luvun alusta.Yli 30 vuotta siis.Hevi-ihmisenä oleminen on elämäntapa.Sitä ei voi selittää.Vain kunnon hevistä saa fiilikset.En pukeudu goottityyliin,eivätkä hiukseni ole mustat.Mustat vaatteet on kyllä lähes aina päällä, mutta ei mitään goottivaatteita, niin kuin nuorilla näyttää olevan.
En kuuntele lainkaan nykymusiikkia, kun en saa siitä mitään.Se on aivan tyhjänpäiväistä minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019