Miksi nuo maksutavat on noin perseestä! Haluaisin mielelläni maksaa ostokseni samantien pankkitililtäni, mutta eihän valikoimissa edes ole solo maksua!
Miksi nuo maksuvaihtoehdot on tehty noin idioottimaisesti?
1)
En halua maksaa laskulla kerran kuussa (lisätään laskutuslisä 1,89€), sisältää 45 päivää maksuaikaa (en tarvitse!)
2)
En halua tiliasiakkaaksi ja maksaa osissa, ja maksaa tästä korkoa.
3)
Ei nyt satu olemaan sitä Visaa tai MasterCardia, ja sivujen mukaa Visa Electron ei käy (vaikka olisi verkkomaksu kytketty päälle?)
4)
Ei en todellakaan halua maksaa postiennakolla (toimituskulut 7,50€)
Onko H&M verkkokauppa suunniteltu joillekkin persaukisille? ainakin maksutavoista päätellen. Varmaan kaikissa muissa verkkokaupoissa voi maksaa solo palvelulla tai tilisiirrolla samantien.
H&M Online Shop on perseestä.
9
4107
Vastaukset
- jarno trolli
1. Miksi ostat kledjuja jostain H&M:stä?
2. Vielä pahempi: miksi ostat kjedjuja H&M:n postimyynnistä?
3. Onko 1,89e ns. big deal?
> Onko H&M verkkokauppa suunniteltu joillekkin
> persaukisille?
näköjään - Ei koskaan henkalta enää
Henkan laskutukset ovat tosiaan syvältä. Menettivät juuri asiakkaan kun tietämättäni olin tiliasias, tilasin tuotteen jota en koskaan noutanut, posti palautti paketin, mutta silti sain laskun tuotteelle jota en ollut edes koskaan nähnyt. Periaatteena taitaa olla että halutaan asiakkaista mahdollisimman moni (tietämättään tiliasiakkaaksi) ja näin saadaan korkoja kaikista tilauksista, palautti asiakas ne tai piti. Pöyristyttävää ja epäilen että onko edes lain mukaista.
- marie5
sitten sinun ei varmaan tarvitse käyttää onlinea vaan voit samantien mennä lähimpään hm myymälään!
- ...
Jos H&M kerran on persaukisille, ja itse et ole - niin mitäs valitat!? Jos kerran on sitä ylimääräistä rahaa niin...... Kaikki nettikaupat ovat omien kokemusten mukaan perseestä. Tuotetta ei pääse sovittamaan ja palautukset aivan...........
- henkka m
Pitää tietää kokonsa ja omistaa mittanauha. Mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, ja vain kerran olen palauttanut, koska tuotteessa oli erittäin tiukka leikkaus, joten normaali kokoni ei sopinut.
H&M:n laadussa ei ole valittamista ainakaan hintaan nähden.
- anonyymi6
entä jos joku onki persauki?
- anskunyymi1234445566
no mää oonki :O (o)
- ...........
Eiköhän nykyään ala kaikilla olla debit-kortti, jolla maksaminen käy Henkkamaukan netissä, ellei halua postiennakolla maksaa. Mitään luotollista korttia ei tarvitse olla.
- jepulis9
Persaukiset huomio! Muistakaa käyttää netistä saatuja alennuskoodeja niin jää rahaa enemmän muuhun materiaaliin.
http://www.supertarjous.fi/kauppa/hm/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693