Mikä on teidän mielestä maailman kammottavin biisi? Minun mielestäni "Aikuinen nainen" on aika kauhea.
Kamalin biisi
8
688
Vastaukset
- ....
matti nykänen - elämä on laiffii
gimmel - jokotai / etsit muijaa seuraavaa
teleks - hiljaa virtaa vantaa
mamba - vielä on kesää jäljellä
negative - still alive
ja niin eespäin... - Rust
Evanescence:Bring Me To Life
Aivan järkyttävää skeidaa!Biisissä oleva mieslaulaja/räppäri on niin huono,ettei sanat riitä kuvailemaan.
Ja lisäksi yhteen biisiin on saatu kerättyä kaikki mahdolliset pomppumetalli kliseet.
Korostetaan vielä,etten tarkota koko levyä,vaan ainoastaan tota nimenomaista biisiä. - Marjuska
Listataan tässä nyt muutama...
KAIKKI Gimmelin kappaleet
Nylon Beat: 12 Apinaa (Nylon Beat on nykyään aivan KAMALA!)
Kaikki Pikku G(ay)n kappaleet! Aivan järkyttäviä!
Olis niitä vielä jonkun verran mutta ei nyt muistu mieleen... - äimä
Ensiksi tulee tietenkin mieleen nämä "helvetinkoneen" läpi laulavat kantrilaulajat shania twain (taimikäsenytoli) ja sen kappaleesta tehty suomalaiskammotus.
Täysin kotimaisista tulee mieleen Telex-yhtyeen koko tuotanto, kamalampaa kuunneltavaa vaikea löytää.
Yleensäkin voisi mainita, että nykyisin pilataan laulaja kuin laulaja näillä autotune-laitteilla. - Hessu Hopo
Otsikossa 4 pahinta artistia ja kaikki niiden "biisit" on sontaa.
Oikeestaan mun nimimerkki ois pitäny olla:
paa kone käyntiin niin mä höpöttelen täs itekseni tai jonku kaa. Voisitsä nauhottaa tän oikeesti. - vastaan
Siis kaikki Klamydian biisit, ja Eläkeläisten... Niin ja Rusketusraidat!
- Aivan samaa Mieltä !
Niin,Aivan,ne on P.....A..Oikeesti!
Jooh..niin aivan..Um..Ei muuta morje,..
Mä oon kyllästyny PMMP:n Rusketusraitoihin..
- äimä
Aarni Varjonen laulaa par´aikaa "oilaahokemat"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904