Joskus tulee naurettua omia kirjoituksia, mutta enimmäkseen ne kyllä nolottavat.
"Toisaalta tämähän on vain viihdettä"
MarttyyriMallari-TTt
Palsta-sekoilua
14
484
Vastaukset
- Huru-ukko
joskus?
koska kirjoitukseni ovat ennenminkin noloja kuin huvittavia.
"Ja se ei ole hauskaa"
MarttyyriMallari-TTt- Huru-ukko
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
koska kirjoitukseni ovat ennenminkin noloja kuin huvittavia.
"Ja se ei ole hauskaa"
MarttyyriMallari-TTtjuttujasi joka kerta, kuten omiakin.
Onko syyllä väliä? Eikö ole pääasia että on hauskaa?
'Opetelkaa nauramaan itsellenne.' Huru-ukko kirjoitti:
juttujasi joka kerta, kuten omiakin.
Onko syyllä väliä? Eikö ole pääasia että on hauskaa?
'Opetelkaa nauramaan itsellenne.'olet oikeassa Huru-ukko, mutta jotain sisältöäkin kaipaisin kaiken tämän viihteen sekaan.
http://www.youtube.com/watch?v=x30kYRp6Y68
"Esimerkiksi sinun nimmarisi on huomiota herättävä ja otaksun sen viittaavan päihdeongelmaasi"
MarttyyriMallari-TTt
- sirpamaikkarilta
Mä oikein ootan aina innolla näitä sun avauksia. Välistä ne naurattaa ja välistä mä oon aina ihan ihmeissäni sun aivotuksista. Tosin siitä yhdestä Gekko-alotuksesta olin hieman närkästynyt. Ei sellasta sanota ääneen kaikille, edes kaverista.
"Viihde se miehen tiellä pitää"
Viihteellinen suomalainen akkaoletkin ehkä ainoa ketä odottaa aloituksiani (;
Ps: minä ja gek-ko olemme tottuneet mollaamaan toisiamme.
"Toivottavasti hänelle ei ole sattunut mitään ikävää"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
oletkin ehkä ainoa ketä odottaa aloituksiani (;
Ps: minä ja gek-ko olemme tottuneet mollaamaan toisiamme.
"Toivottavasti hänelle ei ole sattunut mitään ikävää"
MarttyyriMallari-TTtei ketä. Täytyy nyt hieman korjata kielioppia kun oot itse sen perään viime aikoina huudellu... Onhan täällä ollu kyllä jonku verran tylsempää kun ei oo ollu Gekkon juttuja. Mut jospa se tulis vaikka puskasta ärsyttämään ihmisiä.
"Innolla Gekkoa ootellen"
odotteleva suomalainen akka - ei saa kertoa
sirpamaikkarilta kirjoitti:
ei ketä. Täytyy nyt hieman korjata kielioppia kun oot itse sen perään viime aikoina huudellu... Onhan täällä ollu kyllä jonku verran tylsempää kun ei oo ollu Gekkon juttuja. Mut jospa se tulis vaikka puskasta ärsyttämään ihmisiä.
"Innolla Gekkoa ootellen"
odotteleva suomalainen akkaMallarille muuta mistä sen tunnistaa
"Oletko ihan out" ei saa kertoa kirjoitti:
Mallarille muuta mistä sen tunnistaa
"Oletko ihan out"Minuthan tunnistaa jo nimmaristani ja en koskaan kirjoittele puskista. Se rekattu ketä/kuka puskien seasta jotain kommentteja antaa on ihan
vitipää ja muutenkin pelkuri.
"Lukekaa "Hulluus näkyy kadulla"-kirjoitukseni ja tajuatte mitä tarkoitan"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
ei saa kertoa kirjoitti:
Mallarille muuta mistä sen tunnistaa
"Oletko ihan out"Gekkon vai Mallarin? Mä oon ihan kamalan huono tunnistaa ketään puskista. En tunnista edes samaa kirjottajaa, jos ei oo vakinimmaria.
"En ole outo. Olen tärähtänyt"
Ahdistunut suomalainen akka - sirpamaikkarilta
ei saa kertoa kirjoitti:
Mallarille muuta mistä sen tunnistaa
"Oletko ihan out"ymmärtämisen ongelmilta ei voi välttyä.
"Olen out"
Sekaisin oleva suomalainen akka sirpamaikkarilta kirjoitti:
ymmärtämisen ongelmilta ei voi välttyä.
"Olen out"
Sekaisin oleva suomalainen akkaolet siis tänään vetänyt jotain muutakin kuin pulkkaa perässäsi.
"Voisit ihan avoimesti tunnustaa sen meille"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
olet siis tänään vetänyt jotain muutakin kuin pulkkaa perässäsi.
"Voisit ihan avoimesti tunnustaa sen meille"
MarttyyriMallari-TTten oo ottanu. Korkeintaan yliannostuksen Finnrexiä.
"Kaipaan hellyyttä taudissani"
Räkä nenästä valuva suomalainen akka
- peli-
pom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691653
- 107959
- 81776
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429
