Palsta-sekoilua

Joskus tulee naurettua omia kirjoituksia, mutta enimmäkseen ne kyllä nolottavat.


"Toisaalta tämähän on vain viihdettä"


MarttyyriMallari-TTt

14

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huru-ukko

      joskus?

      • koska kirjoitukseni ovat ennenminkin noloja kuin huvittavia.


        "Ja se ei ole hauskaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Huru-ukko
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        koska kirjoitukseni ovat ennenminkin noloja kuin huvittavia.


        "Ja se ei ole hauskaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        juttujasi joka kerta, kuten omiakin.

        Onko syyllä väliä? Eikö ole pääasia että on hauskaa?

        'Opetelkaa nauramaan itsellenne.'


      • Huru-ukko kirjoitti:

        juttujasi joka kerta, kuten omiakin.

        Onko syyllä väliä? Eikö ole pääasia että on hauskaa?

        'Opetelkaa nauramaan itsellenne.'

        olet oikeassa Huru-ukko, mutta jotain sisältöäkin kaipaisin kaiken tämän viihteen sekaan.


        http://www.youtube.com/watch?v=x30kYRp6Y68


        "Esimerkiksi sinun nimmarisi on huomiota herättävä ja otaksun sen viittaavan päihdeongelmaasi"


        MarttyyriMallari-TTt


    • sirpamaikkarilta

      Mä oikein ootan aina innolla näitä sun avauksia. Välistä ne naurattaa ja välistä mä oon aina ihan ihmeissäni sun aivotuksista. Tosin siitä yhdestä Gekko-alotuksesta olin hieman närkästynyt. Ei sellasta sanota ääneen kaikille, edes kaverista.

      "Viihde se miehen tiellä pitää"

      Viihteellinen suomalainen akka

      • oletkin ehkä ainoa ketä odottaa aloituksiani (;


        Ps: minä ja gek-ko olemme tottuneet mollaamaan toisiamme.


        "Toivottavasti hänelle ei ole sattunut mitään ikävää"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        oletkin ehkä ainoa ketä odottaa aloituksiani (;


        Ps: minä ja gek-ko olemme tottuneet mollaamaan toisiamme.


        "Toivottavasti hänelle ei ole sattunut mitään ikävää"


        MarttyyriMallari-TTt

        ei ketä. Täytyy nyt hieman korjata kielioppia kun oot itse sen perään viime aikoina huudellu... Onhan täällä ollu kyllä jonku verran tylsempää kun ei oo ollu Gekkon juttuja. Mut jospa se tulis vaikka puskasta ärsyttämään ihmisiä.

        "Innolla Gekkoa ootellen"

        odotteleva suomalainen akka


      • ei saa kertoa
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        ei ketä. Täytyy nyt hieman korjata kielioppia kun oot itse sen perään viime aikoina huudellu... Onhan täällä ollu kyllä jonku verran tylsempää kun ei oo ollu Gekkon juttuja. Mut jospa se tulis vaikka puskasta ärsyttämään ihmisiä.

        "Innolla Gekkoa ootellen"

        odotteleva suomalainen akka

        Mallarille muuta mistä sen tunnistaa

        "Oletko ihan out"


      • ei saa kertoa kirjoitti:

        Mallarille muuta mistä sen tunnistaa

        "Oletko ihan out"

        Minuthan tunnistaa jo nimmaristani ja en koskaan kirjoittele puskista. Se rekattu ketä/kuka puskien seasta jotain kommentteja antaa on ihan
        vitipää ja muutenkin pelkuri.


        "Lukekaa "Hulluus näkyy kadulla"-kirjoitukseni ja tajuatte mitä tarkoitan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        ei saa kertoa kirjoitti:

        Mallarille muuta mistä sen tunnistaa

        "Oletko ihan out"

        Gekkon vai Mallarin? Mä oon ihan kamalan huono tunnistaa ketään puskista. En tunnista edes samaa kirjottajaa, jos ei oo vakinimmaria.

        "En ole outo. Olen tärähtänyt"

        Ahdistunut suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta
        ei saa kertoa kirjoitti:

        Mallarille muuta mistä sen tunnistaa

        "Oletko ihan out"

        ymmärtämisen ongelmilta ei voi välttyä.

        "Olen out"

        Sekaisin oleva suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        ymmärtämisen ongelmilta ei voi välttyä.

        "Olen out"

        Sekaisin oleva suomalainen akka

        olet siis tänään vetänyt jotain muutakin kuin pulkkaa perässäsi.


        "Voisit ihan avoimesti tunnustaa sen meille"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet siis tänään vetänyt jotain muutakin kuin pulkkaa perässäsi.


        "Voisit ihan avoimesti tunnustaa sen meille"


        MarttyyriMallari-TTt

        en oo ottanu. Korkeintaan yliannostuksen Finnrexiä.

        "Kaipaan hellyyttä taudissani"

        Räkä nenästä valuva suomalainen akka


    • peli-

      pom

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      169
      1653
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      959
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      81
      776
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe