Äskettäisten katastrofien välttämiseksi kysyisin
ketä teistä saa pilkata ja ketä ei saa.
"Hyvät tavat kunniaan"
MarttyyriMallari-TTt
Kyssäri rekatuille
18
985
Vastaukset
- sirpamaikkarilta
saat pilkata ihan koska tahansa. Ja antaa vaikka piiskaa siinä sivussa... ;D
Minkä takia mun viestit ei näy sun aikasemmassa ketjussa? Höh!
"Mitähän se Martsa oikein keksiikään?"
Pilkkaa ja gekkoa odotteleva suomalainen akkaMinä olen aina epäillytkin sirpaamaikkarilta rehelliseksi suomalaiseksi masokistiksi.
Hän on niin mukava ja varmasti kauniskin.
"Toisaalta hän on silloin tällöin aika pitkävetinen jutuissaan"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
Minä olen aina epäillytkin sirpaamaikkarilta rehelliseksi suomalaiseksi masokistiksi.
Hän on niin mukava ja varmasti kauniskin.
"Toisaalta hän on silloin tällöin aika pitkävetinen jutuissaan"
MarttyyriMallari-TTtollu pilkkaa! Ainoastaan tosiasioita. Vai oliko kyseessä pelkkä tunnusteleva lämmittelykierros?
"Entäs, jos pilkka osuukin omaan nilkkaan? Hmmm!"
Edelleen odotteleva suomalainen akka sirpamaikkarilta kirjoitti:
ollu pilkkaa! Ainoastaan tosiasioita. Vai oliko kyseessä pelkkä tunnusteleva lämmittelykierros?
"Entäs, jos pilkka osuukin omaan nilkkaan? Hmmm!"
Edelleen odotteleva suomalainen akkase osuu omaan nilkkaani.
"Ajattelin vain ehtiä ensin"
MarttyyriMallari-TTt
- pilkata.
Taidat olla pahantahtoinen ihminen.
ole, eiks tää viestikin sen jo todista.
"Helppohan se sieltä puskista on huudella"
MarttyyriMallari-TTt
- la.ra
Mua saa pilkata, mutta VAIN JOS OSAA.
Rima on korkealla, joten suosittelen pilkkaamaan yksityisesti sähköpostitse, ihan pilkkaajan oman maineen takia.
Pidätän myös oikeuden katsoa ja korottaa.ei sähköpostitse saa ketään pilkata, eikä minulla ole oikeastaan mitään sinua vastaankaan ja sanoisin jopa näinkin, että juttusi ovat ihan hyviä.
"Tosin tämä on täysin väärä palsta niille"
MarttyyriMallari-TTt- la.ra
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ei sähköpostitse saa ketään pilkata, eikä minulla ole oikeastaan mitään sinua vastaankaan ja sanoisin jopa näinkin, että juttusi ovat ihan hyviä.
"Tosin tämä on täysin väärä palsta niille"
MarttyyriMallari-TTtja mieluiten juuri henkilökohtaisesti.
Sähköpostitse lähetetystä pilkasta voi olla varma, että se on tarkoitettu pilkaksi eikä esim. oman surkean egon pönkitykseksi, jollaista suurin osa tällä palstalla tapahtuvasta niin sanotusta pilkasta on.
- Kettulaatikossa
pilkata. Minua siis.
sähän et oo rekattu.
Ps: oletko sinä joku saatanan tekoturkistarhaaja
"Kuten huomaat, niin voin pilkata sinua siitä huolimatta"
MarttyyriMallari-TTt
mie voin ottaa kans oman osani lokaa niskaan... Lupa myönnetty...
ja täältä pesee: miltä tuntuu olla pikku-playboy isojen naisten maailmassa.
"Ei varmaan hyvältä"
MarttyyriMallari-TTtMarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ja täältä pesee: miltä tuntuu olla pikku-playboy isojen naisten maailmassa.
"Ei varmaan hyvältä"
MarttyyriMallari-TTtsamaa... Jos on jotain mitä tarjota, niin kyllä siinä sitä aina jotenki pärjää.
Frederico kirjoitti:
samaa... Jos on jotain mitä tarjota, niin kyllä siinä sitä aina jotenki pärjää.
yllätä minut ja sano jotain negatiivista naisista.
"He käyttävät sinua hyväkseen"
MarttyyriMallari-TTt
- cat.mint
niin vastaan että minua EI saa pilkata.
- sirpamaikkarilta
kaikista parhaimman ketjun vastaukset jonnekkin!
"Tämä on sietämätöntä!"
Raivoava suomalainen akka - rusalkaa
kun olet jo sen pilkkaamisen tehnyt? Vähän myöhästä vikistä.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
