Kyssäri rekatuille

Äskettäisten katastrofien välttämiseksi kysyisin
ketä teistä saa pilkata ja ketä ei saa.


"Hyvät tavat kunniaan"


MarttyyriMallari-TTt

18

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

      saat pilkata ihan koska tahansa. Ja antaa vaikka piiskaa siinä sivussa... ;D

      Minkä takia mun viestit ei näy sun aikasemmassa ketjussa? Höh!

      "Mitähän se Martsa oikein keksiikään?"

      Pilkkaa ja gekkoa odotteleva suomalainen akka

      • Minä olen aina epäillytkin sirpaamaikkarilta rehelliseksi suomalaiseksi masokistiksi.
        Hän on niin mukava ja varmasti kauniskin.


        "Toisaalta hän on silloin tällöin aika pitkävetinen jutuissaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Minä olen aina epäillytkin sirpaamaikkarilta rehelliseksi suomalaiseksi masokistiksi.
        Hän on niin mukava ja varmasti kauniskin.


        "Toisaalta hän on silloin tällöin aika pitkävetinen jutuissaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        ollu pilkkaa! Ainoastaan tosiasioita. Vai oliko kyseessä pelkkä tunnusteleva lämmittelykierros?

        "Entäs, jos pilkka osuukin omaan nilkkaan? Hmmm!"

        Edelleen odotteleva suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        ollu pilkkaa! Ainoastaan tosiasioita. Vai oliko kyseessä pelkkä tunnusteleva lämmittelykierros?

        "Entäs, jos pilkka osuukin omaan nilkkaan? Hmmm!"

        Edelleen odotteleva suomalainen akka

        se osuu omaan nilkkaani.


        "Ajattelin vain ehtiä ensin"


        MarttyyriMallari-TTt


    • pilkata.

      Taidat olla pahantahtoinen ihminen.

      • ole, eiks tää viestikin sen jo todista.


        "Helppohan se sieltä puskista on huudella"


        MarttyyriMallari-TTt


    • la.ra

      Mua saa pilkata, mutta VAIN JOS OSAA.

      Rima on korkealla, joten suosittelen pilkkaamaan yksityisesti sähköpostitse, ihan pilkkaajan oman maineen takia.

      Pidätän myös oikeuden katsoa ja korottaa.

      • ei sähköpostitse saa ketään pilkata, eikä minulla ole oikeastaan mitään sinua vastaankaan ja sanoisin jopa näinkin, että juttusi ovat ihan hyviä.


        "Tosin tämä on täysin väärä palsta niille"


        MarttyyriMallari-TTt


      • la.ra
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei sähköpostitse saa ketään pilkata, eikä minulla ole oikeastaan mitään sinua vastaankaan ja sanoisin jopa näinkin, että juttusi ovat ihan hyviä.


        "Tosin tämä on täysin väärä palsta niille"


        MarttyyriMallari-TTt

        ja mieluiten juuri henkilökohtaisesti.

        Sähköpostitse lähetetystä pilkasta voi olla varma, että se on tarkoitettu pilkaksi eikä esim. oman surkean egon pönkitykseksi, jollaista suurin osa tällä palstalla tapahtuvasta niin sanotusta pilkasta on.


    • Kettulaatikossa

      pilkata. Minua siis.

      • sähän et oo rekattu.


        Ps: oletko sinä joku saatanan tekoturkistarhaaja


        "Kuten huomaat, niin voin pilkata sinua siitä huolimatta"


        MarttyyriMallari-TTt


    • mie voin ottaa kans oman osani lokaa niskaan... Lupa myönnetty...

      • ja täältä pesee: miltä tuntuu olla pikku-playboy isojen naisten maailmassa.


        "Ei varmaan hyvältä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ja täältä pesee: miltä tuntuu olla pikku-playboy isojen naisten maailmassa.


        "Ei varmaan hyvältä"


        MarttyyriMallari-TTt

        samaa... Jos on jotain mitä tarjota, niin kyllä siinä sitä aina jotenki pärjää.


      • Frederico kirjoitti:

        samaa... Jos on jotain mitä tarjota, niin kyllä siinä sitä aina jotenki pärjää.

        yllätä minut ja sano jotain negatiivista naisista.


        "He käyttävät sinua hyväkseen"


        MarttyyriMallari-TTt


    • cat.mint

      niin vastaan että minua EI saa pilkata.

    • sirpamaikkarilta

      kaikista parhaimman ketjun vastaukset jonnekkin!

      "Tämä on sietämätöntä!"

      Raivoava suomalainen akka

    • rusalkaa

      kun olet jo sen pilkkaamisen tehnyt? Vähän myöhästä vikistä.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe