Gudrun Sjöden

hinnat

Tietääkö kukaan mitä maksavat G.S:n vaatteet Tukholman myymälässä ? Siis noin suunnilleen verrattuna Suomen postimyynnin hintoihin, jotka ovat minulle mahdottomia, vaikka niistä vaatteista tykkäänkin. Ajattelin vain että kun €:n kurssi on nyt niin hyvä niin kannattaisikohan lähteä reissuun. Suomesta ei pääse Ruotsin postimyynninsivuille hintoja tiiraamaan. Kiva jos joku vastaisi vaikka myöhemminkin, jos sattuisi poikkeamaan myymälässä vaikka kesälomareissullaan.

5

6813

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gudrun fani

kuin postimyynnissä, mutta ei niin paljon, ettäkö matkakustannukset peittoisivat ;).
      Tietysti jos muuten on Tukholmaan menossa niin kannattaa piipahtaa.

• LO.O.

Ovat jonkin verran edullisempia kruunuissa, myymälöissä on usein myös tarjouksia, esim. -20% T-paidoista jne. Ennen kaikkea: myymälässä saa sovittaa. Itse olen todennut, että Gudrunin vaatteet vaihtelevat malleiltaan, koolta, tyyliltään jne. sen verran, että kaikki postimyyntiostokset ovat menneet itseltäni pieleen. Lisäksi postiennakolla maksettuja rahoja saa odottaa viikkokaupalla takaisin - en voi sitä siis suositella! Sjöden-kauppa on myös ollut ainoa, joka maksattaa postitus-ja käsittelykulut palauttaessa asiakkaalla. En ole varma, onko nykyään vielä sama juttu.

• vakiasiakas

Kyllä Gudrun Sjödeninkin palautukset ovat maksuttomia. Postissa tietävät palautustunnuksen, joka laitetaan paketin päälle. Nykyään ahkera asiakas voi tilata myös laskulla. Jos vaatteet ei käy, laskua ei tarvitse maksaa, joten rahat ei turhaan ole kiinni.

• hei, kuulin, että gudrun sjöden avaa myymälän helsingin erottajalle joulukuun 2012 alussa. faneille tiedoksi :)

• suusie1

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe