sirpamaikkarilta

On koittanut totuuden hetki...kerro meille selkeällä suomen tai vaihtoehtoisesti ruotsin-kielellä sellainen asia, että oletko sinä ihan oikea nainen.


"Laitetaan piste arvuutteluille"


MarttyyriMallari-TTt

27

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

      nainen oon. Ja kaiken lisäks vielä pelkkä hetsku. Ruotsinkielelle ei taivu niin hyvin että pystys laittaa.

      Mutta mitäs sä tällä tiedolla? Eikös ois paljon jännempää kun luulisit mun olevan nainen ja mä oisinki mies.

      "Pissismikin on aate"

      suomalainen akka

      • Tiesinhän minä sen että olet nainen ja rehellinen
        ihminen.


        "Ja sitä samaa ei voi sanoa kaikista läsnäolijoista"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Tiesinhän minä sen että olet nainen ja rehellinen
        ihminen.


        "Ja sitä samaa ei voi sanoa kaikista läsnäolijoista"


        MarttyyriMallari-TTt

        valehtele koskaan! Ainakaan sulle. Mutta missä on se pilkka ja piiska?

        "Masokismi on myös aate"

        Edelleen odotteleva suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        valehtele koskaan! Ainakaan sulle. Mutta missä on se pilkka ja piiska?

        "Masokismi on myös aate"

        Edelleen odotteleva suomalainen akka

        minä en tiedä niistä piiskaleikeistä mitään ja siksi
        vastaukseni viipyy.


        "Verbaalisesti osaan pahoinpidellä ja lupaan että
        et jää osattomaksi..."


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        minä en tiedä niistä piiskaleikeistä mitään ja siksi
        vastaukseni viipyy.


        "Verbaalisesti osaan pahoinpidellä ja lupaan että
        et jää osattomaksi..."


        MarttyyriMallari-TTt

        alistaminen tekee melkein yhtä hyvää kuin se fyysinenkin. ;D

        "Nautintoa odotellessa"

        Kuumepöhnässä kirjoitteleva suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        alistaminen tekee melkein yhtä hyvää kuin se fyysinenkin. ;D

        "Nautintoa odotellessa"

        Kuumepöhnässä kirjoitteleva suomalainen akka

        sinä lakkaat esittämästä sairasta siellä ja
        hilaat välittömästi itsesi ylös. Sen jälkeen
        rupeat kiillottamaan kenkiäsi, koska eihän ole soveliasta että nainen joka työskentelee yleisöpalvelussa näyttäisi törkyiseltä.


        "Mitäs tykkäsit"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Miu.
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        alistaminen tekee melkein yhtä hyvää kuin se fyysinenkin. ;D

        "Nautintoa odotellessa"

        Kuumepöhnässä kirjoitteleva suomalainen akka

        pidätkö papiljotteja päässäsi päivisin, kun liikut toreilla? Entä huivi, sidotko sen edestä?


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinä lakkaat esittämästä sairasta siellä ja
        hilaat välittömästi itsesi ylös. Sen jälkeen
        rupeat kiillottamaan kenkiäsi, koska eihän ole soveliasta että nainen joka työskentelee yleisöpalvelussa näyttäisi törkyiseltä.


        "Mitäs tykkäsit"


        MarttyyriMallari-TTt

        on tylsääkin tylsemmät crocsit töissä. Ne saa sen verran kivasti pestyä kun jotain epämiellyttävää tippuu niille. Joten ei tarvii työkenkiä kiillotella. Muutamiin muihin kenkiin pitäs laittaa sitä suoja-ainetta.

        "Jätän se kuitenkin toiseen päivään"

        Törkyinen suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta
        Miu. kirjoitti:

        pidätkö papiljotteja päässäsi päivisin, kun liikut toreilla? Entä huivi, sidotko sen edestä?

        on liian hankalat laittaa ja niiden pois ottaminen tekee jo ihan kipeetä. Mul on ylikiree nuttura.

        Huiveja en käytä. Sitä varten on kiristävät pipot keksitty.


    • sirpamaikkarilta

      ajatukseni jäävät jälleen näkymättä. Vai jääkö kaikki paskapuhe vaan piiloon?

      "En tiedä. Mitä luulet?"

      Ihmettelevä suomalainen akka

      • hekoheko.

        täti moonika.. kyllä sun täytyisi joku tynnyrivatsa itelles löytää.

        "onks laukku messis"


      • Veijo Purjo
        hekoheko. kirjoitti:

        täti moonika.. kyllä sun täytyisi joku tynnyrivatsa itelles löytää.

        "onks laukku messis"

        "melaa mekkoon"


      • sirpamaikkarilta
        hekoheko. kirjoitti:

        täti moonika.. kyllä sun täytyisi joku tynnyrivatsa itelles löytää.

        "onks laukku messis"

        on paljon kivempi. Ajattelin tehdä ton Kataisen kaa Tukiaiset. Sen verran turha ministeri siinäki että pakko se jollain tapaa on saada eroamaan. Mä läväytän riipparini pöytään ja kysyn et mitäs Jykä tykkää? Ja Jykähän on myytyy poikaa.

        "Laukkuja löytyy kovastikkin. Kiitos kysymästä"

        Laukullinen suomalainen akka


      • xxxxxxx...
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        on paljon kivempi. Ajattelin tehdä ton Kataisen kaa Tukiaiset. Sen verran turha ministeri siinäki että pakko se jollain tapaa on saada eroamaan. Mä läväytän riipparini pöytään ja kysyn et mitäs Jykä tykkää? Ja Jykähän on myytyy poikaa.

        "Laukkuja löytyy kovastikkin. Kiitos kysymästä"

        Laukullinen suomalainen akka

        photosoppaa sitten kuva, jossa olet yhdessä Tukiaisen ja sen virolaisen naisen kanssa (Jaskarin "kömmähdys")

        Kiva kun Jykellekin tulee vähän säpinää. :)

        Naisilta, jotka eivät ole oikeita naisia(ko), kun sitä epäillään menne tullen.


        http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/200804037468879_ko.shtml


      • Uteliiias
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        on paljon kivempi. Ajattelin tehdä ton Kataisen kaa Tukiaiset. Sen verran turha ministeri siinäki että pakko se jollain tapaa on saada eroamaan. Mä läväytän riipparini pöytään ja kysyn et mitäs Jykä tykkää? Ja Jykähän on myytyy poikaa.

        "Laukkuja löytyy kovastikkin. Kiitos kysymästä"

        Laukullinen suomalainen akka

        onks sulla jotain tekemistä Lewinskyn kanssa..?


        >>>Vuonna 2003 Lewinsky nähtiin Mr. Personality -deittiohjelman vetäjänä, ja hän perusti myös oman yrityksensä, The Real Monica Inc., jonka kautta hän myy edelleen suunnittelemiaan käsilaukkuja.


      • sirpamaikkarilta
        xxxxxxx... kirjoitti:

        photosoppaa sitten kuva, jossa olet yhdessä Tukiaisen ja sen virolaisen naisen kanssa (Jaskarin "kömmähdys")

        Kiva kun Jykellekin tulee vähän säpinää. :)

        Naisilta, jotka eivät ole oikeita naisia(ko), kun sitä epäillään menne tullen.


        http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/200804037468879_ko.shtml

        photoshopata. Joten jätän asian Hymyn haltuun.


      • sirpamaikkarilta
        Uteliiias kirjoitti:

        onks sulla jotain tekemistä Lewinskyn kanssa..?


        >>>Vuonna 2003 Lewinsky nähtiin Mr. Personality -deittiohjelman vetäjänä, ja hän perusti myös oman yrityksensä, The Real Monica Inc., jonka kautta hän myy edelleen suunnittelemiaan käsilaukkuja.

        laukkuni lähinnä Stockmannilta. En tiedä suunnittelijoita. Laskin huvikseni ja 23 laukkua on näkyvillä. Loput ovat piiloutuneet kenkien joukkoon.


      • etkä osaa
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        photoshopata. Joten jätän asian Hymyn haltuun.

        photoshopata?? Miten oikein olet duunis saanut? Kaikkien, jopa luutapoikien (siivoojien) pitää MTV3:lla osata edes photarin alkeet ja jos vähäkin korkeamamassa duunissa niin pitäisi osata enemmänkin ja Windows Facemakerin edistynyt käyttö. Windows Facemaker on sitäpaitsi Maikkarilla pakollinen, samoin kuin Photoshop. Facemaker tekee liikkuvalle videokuvalle saman kuin Photoshop valokuville. Manipuloi. Sen takia Maikkarin tyypit näyttää tv:n kautta paremmilta kuin ovat oikeasti tai kameramiehen näkökulmasta.


      • sirpamaikkarilta
        etkä osaa kirjoitti:

        photoshopata?? Miten oikein olet duunis saanut? Kaikkien, jopa luutapoikien (siivoojien) pitää MTV3:lla osata edes photarin alkeet ja jos vähäkin korkeamamassa duunissa niin pitäisi osata enemmänkin ja Windows Facemakerin edistynyt käyttö. Windows Facemaker on sitäpaitsi Maikkarilla pakollinen, samoin kuin Photoshop. Facemaker tekee liikkuvalle videokuvalle saman kuin Photoshop valokuville. Manipuloi. Sen takia Maikkarin tyypit näyttää tv:n kautta paremmilta kuin ovat oikeasti tai kameramiehen näkökulmasta.

        pääsee pitkälle ;D


      • en tajua
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        pääsee pitkälle ;D

        Mitä ihmeen tv-slangia tuo on?

        Kyllä sun kannattaa ehdottomasti opetella Photarin ja Facemakerin käyttö. Ainakin jos kasvosi näkyy tv:ssä niin Facemaker on PAKOLLINEN.


      • Miu.
        etkä osaa kirjoitti:

        photoshopata?? Miten oikein olet duunis saanut? Kaikkien, jopa luutapoikien (siivoojien) pitää MTV3:lla osata edes photarin alkeet ja jos vähäkin korkeamamassa duunissa niin pitäisi osata enemmänkin ja Windows Facemakerin edistynyt käyttö. Windows Facemaker on sitäpaitsi Maikkarilla pakollinen, samoin kuin Photoshop. Facemaker tekee liikkuvalle videokuvalle saman kuin Photoshop valokuville. Manipuloi. Sen takia Maikkarin tyypit näyttää tv:n kautta paremmilta kuin ovat oikeasti tai kameramiehen näkökulmasta.

        torimuija varsinaiselta ammatiltaan.


      • sirpamaikkarilta
        en tajua kirjoitti:

        Mitä ihmeen tv-slangia tuo on?

        Kyllä sun kannattaa ehdottomasti opetella Photarin ja Facemakerin käyttö. Ainakin jos kasvosi näkyy tv:ssä niin Facemaker on PAKOLLINEN.

        ei se alan sanasto kaikille avaudu. Se on inside-juttuja.


    • että hän

      on ruotsalainen drag queen, eli mieshän sieltä paljastuu.

      • sotke sorkkiasi tähän asiaan.


        "Hän ei valehtelisi minulle"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sotke sorkkiasi tähän asiaan.


        "Hän ei valehtelisi minulle"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mä en valehtele ikinä sulle! Noille muille kylläkin.

        "Miehen Logiikka. Connecting people."

        Hihittävä suomalainen akka


    • ex-Wastaaja

      ihan selkeästi nainen on...

      Tossa on jotain samaa, kuin siinä yhdessä toisessa, joka höpötti olevansa homomies naisen ruumiissa, vaikka logiikka on niin naisellista kuin ikinä vaan voi...

      "ei akka"

      • sirpamaikkarilta

        johtuu vaan näistä sivupersoonista. Ei ikinä tiiä mikä sattuu päälle. Tosin XY-kromosomit löytyy.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe