En ollut varma mihin tämän kysymyksen sijoitan,joten laitan tälle palstalle:Mistä löydän sellaisen laulun ku "Niin kaunis on maa",tekijä Kari Rydman?
Niin kaunis on maa
10
14484
Vastaukset
- Juxu
Aurinko nousee on kastetta maassa.
Aika on herätä, nousta ja lähteä.
Kohdata ystävä kallehin.
Niin kaunis on maa, niin korkea taivas.
Soi lintujen laulusta kukkiva kunnas
ja varjoisat veet, niin varjoisat veet.
Päivä on kirkas, vain metsässä tuulee.
Aika on naurun ja leikin ja riemun.
Mukana ystävä kallehin.
Aurinko laskee jo pitenee varjot.
Aika on eron ja jäähyväisten.
Poissa on ystävä kallehin.
- Kari Rydman: Niin kaunis on maa - ****
jossain niistä ihan ekoista "suuri toivelaulukirjoista". Ekassa - kolmannessa. Kirjastosta luulisi löytyvän, jos siis nuotteja tarvitset.
- ap.
Ihan sitä varsinaista laulua etsiskelin.Kävin kirjastossa ja siellä oli yhdellä kokoelma-levyllä kyseinen kappale.Esittäjä Samuli edelman.En olisi voinut enempää pettyä.Niin rumasti oli kaunis laulu raiskattu.Mutta toivottavasti alkuperäinen versio tulee vielä vastaan.Kiitos vastaajille.
- sen lisäksi
raiskannut useita tuttuja virsiä viimeisimmällä levyllään. Niin kaunis on maa ei siis valitettavasti ole ainoa pilattu laulu.
- whzkd
Tuoltapa löytyy..
http://download.mtv3.fi/Album.aspx?id=36CB1896-54C3-49D4-A671-45996147DC32- rj-ll
..kappale. Muistelisin kuulleeni, että Rydman teki tämän kappaleen erään liikenneonnettomuudessa kuolleen tytön muistolle joskus 70- luvulla..
- iooo
oooooooooooo
- Anonyymi
Sanat löytyy alla. Rydman teki laulun pikkutytölle joka kuoli koulumatkalla Valkeakoskella auton alle.
Aurinko nousee, on kastetta maassa
Aika on herätä, nousta ja lähteä
Κohdata ystävä kallehin
Niin kaunis on maa, niin korkea taivas
Ja varjoisat veet, niin varjoisat veet
Päivä on kirkas, vain metsässä tuulee
Aika on leikin ja naurun ja riemun
Mukana ystävä kallehin
Aurinko laskee, jo pitenee varjot
Aika on eron ja jäähyväisten
Poissa on ystävä kallehin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413