mennä päiväunille. Mennäänkö kaikki? Koitetaan illalla uusiks yhessä kaikki nostaa palstan taso sinne mihin se kuuluukin.
:)
Ajattelin
4
192
Vastaukset
levänneenä sitä jaksaa paremmin piruilla.
Ps: saako sinusta tehdä negatiivis-sävyisiä aloituksia?
"Voisin kehitellä jotain kivaa"
MarttyyriMallari-TTt- vänkyrä-nainen
piruilla, enkä ole kellekään piruillut. En täällä, enkä ulkonakaan. Ei oo mun tapaista. Tarkoitin, et levänneenä voisi jaksaa miettiä jotain oikeesti keskustelu herättävää aloitusta, jotain positiivista, ei negaa.
Musta saa kyllä tehdä negatiivisia aloituksia, koska mulla on niin paksu ja kova kuori päällä nyt että ei tunnu mikään missään.
Kokeile.. vänkyrä-nainen kirjoitti:
piruilla, enkä ole kellekään piruillut. En täällä, enkä ulkonakaan. Ei oo mun tapaista. Tarkoitin, et levänneenä voisi jaksaa miettiä jotain oikeesti keskustelu herättävää aloitusta, jotain positiivista, ei negaa.
Musta saa kyllä tehdä negatiivisia aloituksia, koska mulla on niin paksu ja kova kuori päällä nyt että ei tunnu mikään missään.
Kokeile..Mene vain lepäilemään ja minä kirjoitan sinusta jotain ikävää sillä aikaa.
"Ja ihan luvan kanssa tällä erää"
MarttyyriMallari-TTt
- taso :
ole koskaan mihinkään noussutkaan, heti kun alkaa olla merkkejä siitä niin tulee spämmi-marttyyrien kudontakerho paikalle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 95943
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54898Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78531
- 39498
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86487- 40486
Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467