”Kanervan sairausloma jatkuu” 2.0

Koliikkivauva

Alla oleva juttu lähti vahingossa pois. Pannaanpa uudelleen esille.

Kertoo Ilta-Sanomat ja jatkaa: ”Ex-ulkoministeri Ilkka Kanervan (kok) odotettu paluu eduskuntaan tavallisena riviedustajana jää tiistaina näkemättä, sillä Kanerva on saanut viikon verran lisää sairauslomaa.”

Sivulause: ”...saanut viikon verran...”, jossa paino sanalla 'saanut'. Jos jotakin saadaan, sen on yleensä joku toinen antanut. Kanervan tapauksessa antaja olikin ex-ministeri itse.

Lehden olisi pitänyt kertoa suoraan, että ”Kanerva myönsi itselleen viikon verran lisää sairauslomaa”. Sairausloma on tietenkin väärä sana. Sen pitäisi pikemminkin olla lintsausloma.

Koska kansanedustajat voivat toimia itsensä työterveyslääkäreinä työpoissaoloa koskevissa asioissa, se selittääkin edustajien suuren poissaolon. Jos tulee tarvetta vapaalle, edustaja vain ”sairastuu” yllättäen tai vilustuu niin kuin NL:ssä oli tapana selitellä yhtä ja vähän toistakin...

11

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olettamuksia

Yhtään väitettäsi kansanedustajien sairauslomista et pysty
      todistamaan.
      Sellaisilla väittämillä, joita ei pysty todeksi näyttämään, ei pitäisi
      avausta tehdä.
      Lopeta vauva jo kitinäsi.

• tarvitsisi

ISON peräruiskeen kitinäänsä, se helpottaa koliikkiin kun on suolitukos.

• vaihdettu
        tarvitsisi kirjoitti:

ISON peräruiskeen kitinäänsä, se helpottaa koliikkiin kun on suolitukos.

Olisi varmaan jo aika.

• loma,

kuuluu, töihin palataan kun lääkäri antaa luvan.
      Kipeänä voi tehdä huonoja päätöksiä.

• yläpuolella

olevan jutun.
      Ennenkaikkea sen kohdan, jossa kerrotaan, että "eduskunnan kansliasta on ilmoitettu, j.n.e"

• rengitkin (lekurit )

Ilman suolikoliikkiakin ja herpestä ne antaa lomaa kuin paljoa vaa tarvitaan,,
        Nää ministerit makaa meidän rahoilla.
        Sksi maksan on aika jotain tehdä ja potkut oli komeat joista nautimme täysin rinnoin.

• rengitkin (lekurit )

Ilman suolikolikkiakin ja herpestä ne antaa lomaa kuin paljoa vain tarvitaan,,
        Nämä ministerit makaa meidän rahoilla.
        Siksi maksajan on aika jotain tehdä ja potkut oli komeat joista nautimme täysin rinnoin..

• herroilla
        rengitkin (lekurit ) kirjoitti:

Ilman suolikolikkiakin ja herpestä ne antaa lomaa kuin paljoa vain tarvitaan,,
        Nämä ministerit makaa meidän rahoilla.
        Siksi maksajan on aika jotain tehdä ja potkut oli komeat joista nautimme täysin rinnoin..

Mutta lippispäiset duunarit istuvat Tebikan baarissa keppanaa vetämässä ja kiroilemassa.
        Jokainen on oman onnensa seppä.
        Olisit sinäkin käynyt kouluja, niin ei tarvitsisi olla katkera ja kade.

• KUITENKIN,,,
        herroilla kirjoitti:

Mutta lippispäiset duunarit istuvat Tebikan baarissa keppanaa vetämässä ja kiroilemassa.
        Jokainen on oman onnensa seppä.
        Olisit sinäkin käynyt kouluja, niin ei tarvitsisi olla katkera ja kade.

mie nautin sen erosta täysin siemauksin !

• ilo...
        KUITENKIN,,, kirjoitti:

mie nautin sen erosta täysin siemauksin !

niinhän se menee.

• on siinä

vaiheessa kun on itse päättänyt mikä on totuus aivan sama, mitä todellisuudessa tapahtuu. =)

Siinä sitä syytellään taas asioista ilman mitään todellisuuspohjaa - paitsi tietysti se todellisuuspohja, jonka kiistät koska se ei istu sinun kuvitelmiisi.

Kiitos hupiannoksesta =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2625
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2229
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2171
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1894
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1783
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe