..lusia ennen kuin on lupa toivoa fyysistä actionia? Ekat treffit menivät kivasti, mutta emme koskeneet toisiimme mikä oli musta ok. Kiinnostusta kuitenkin tuntuisi olevan puolin ja toisin, olemme viestitelleet tasaiseen tahtiin. Toiset treffit nyt edessä ja mun mielestä voisi jo vähän tapahtua silläkin saralla. Mietin vain että olenkohan malttamaton.. Nainen olen siis itse. En ole hetkeen deittaillut ja deittikoodisto on päässyt jossain määrin unohtumaan:).
Kuinka monet treffit pitää..
13
5661
Vastaukset
- nykyajan
naisilla kiire sänkyyn, nääs.
Poissa taitavat olla ne ajat kun tutustuttiin ihan rauhassa eikä ollut kiirettä sovittelemaan palikoita yhteen. Tai ainakin se jolla oli kiire, oli yleensä mies...- vastakkainen sukupuoli
kiinnostaa, tuskin varmaan ihan keskusteluseuraakaan :)Mutta onhan se tietysti varmistettava, että molempia kiinnostaa jatkossakin treffailla.
- ainakin
vastakkainen sukupuoli kirjoitti:
kiinnostaa, tuskin varmaan ihan keskusteluseuraakaan :)Mutta onhan se tietysti varmistettava, että molempia kiinnostaa jatkossakin treffailla.
tulee vähän halpa fiilis jos heti ekoilla tai toikilla treffeillä isketään kaikki kortit pöytään. Nykyajan ihmisillä on tää valitettava "mulle heti kaikki nyt"-asenne.
- hommiin,
olet jo myöhässä.
- toisaalta on ihan
ok, että toinen ei ole heti vonkaamassa sänkyyn ja on semmosta pientä flirttiä ja suutelemista ehkä. Mutta itse olen niiiiiin valmis meneen sänkyyn, että kohta lähtee järki päästä. Koko ajan vaan pyörii tää mies mielessä....
Alkaa olemaan ihan oikeesti vaikeuksia pitää itsensä kuosissa ja tulossa 3 treffit. Nyt on semmonen fiilis, etten välitä yhtään, vaikka tää tyyppi haluais vaan seksiä, koska sitä haluan minäkin!!!!!!- Aoife
yhdistettynä kevätaurinkoon saa aikaan lievää malttamattomuutta:). En nyt ajatellutkaan heti kaikkia kortteja pöytään lyödä / alkaa avoimesti vongata, kunhan mietin että oisko ihan kohtuutonta toivoa jo jotain pientä edistystä silläkin saralla. Saas nähdä kuinka käy:).
- tänään olis taas
Aoife kirjoitti:
yhdistettynä kevätaurinkoon saa aikaan lievää malttamattomuutta:). En nyt ajatellutkaan heti kaikkia kortteja pöytään lyödä / alkaa avoimesti vongata, kunhan mietin että oisko ihan kohtuutonta toivoa jo jotain pientä edistystä silläkin saralla. Saas nähdä kuinka käy:).
luvassa hetkinen kidutusta, toisaalta se on aika ihanaa kidutusta. No, kyllä mä uskon, että pian alkaa oikeesti tapahtumaan.... Se kevät tekee kyllä ihmeitä, vaikka nyt onki aika sumuista. Korttejahan ei todellakaan kannata heti lyödä pöytään ;)
- juttua on
Jossain tutkimuksessa oli, että naiset haluavat seksiä neljänsillä treffeillä. Ei kannata hätiköidä,jää vaan huono maku suuhun, jos suhde loppuu melkein heti seksin jälkeen. Koska niinkin voi käydä.
Ei se seksi välttämättä lähenneä. Miehet eivät koe sitä samalla tavalla kuin naiset.- vaikeaa...
Se vaan on aika kaamea yhdistelmä, kun toinen vetää puoleensa ja niin paljon haluaisi sen kanssa samojen lakanoiden väliin ja sitten siinä vaan yritetään järkevinä aikuisina keskustella ja tutustua. Kun jotenkin mä ajattelen niinkin, että mitä sitten, vaikka loppuisikin heti seksin jälkeen se suhde, silloinhan on ainakin saanut seksiä! Voihan se loppua muutenkin jo alkuunsa ja silloin ei ole saanut edes sitä seksiä, jos on pidättäytynyt. Et hirveen vaikea juttu, silloin kun deittailee jotakin sellaista joka todella vetää puoleensa. Pitäisi kai pitää siinä alkuvaiheessa jotakin hoidokkia tätä tarvetta varten... Olen nainen.
- siitävaansanosaikovski
vaikeaa... kirjoitti:
Se vaan on aika kaamea yhdistelmä, kun toinen vetää puoleensa ja niin paljon haluaisi sen kanssa samojen lakanoiden väliin ja sitten siinä vaan yritetään järkevinä aikuisina keskustella ja tutustua. Kun jotenkin mä ajattelen niinkin, että mitä sitten, vaikka loppuisikin heti seksin jälkeen se suhde, silloinhan on ainakin saanut seksiä! Voihan se loppua muutenkin jo alkuunsa ja silloin ei ole saanut edes sitä seksiä, jos on pidättäytynyt. Et hirveen vaikea juttu, silloin kun deittailee jotakin sellaista joka todella vetää puoleensa. Pitäisi kai pitää siinä alkuvaiheessa jotakin hoidokkia tätä tarvetta varten... Olen nainen.
Teet miltä tuntuu. Sitäpaitsi onhan ne palikat sovitettava. Itte menin toisilla, ja upeaa seksiä oli. Mies osoittautui petturiksi, mutta sainpahan kolmena iltana upeaa seksiä. Nyt on jo ihan oikee seurustelusuhde alkanu, ja me mentiin ekalla kerralla heti vaan.. syötiin ja juteltiin toki 6 h ensin, mutta loppuyö olikin sit yhtä riehumista.
- Aoife
siitävaansanosaikovski kirjoitti:
Teet miltä tuntuu. Sitäpaitsi onhan ne palikat sovitettava. Itte menin toisilla, ja upeaa seksiä oli. Mies osoittautui petturiksi, mutta sainpahan kolmena iltana upeaa seksiä. Nyt on jo ihan oikee seurustelusuhde alkanu, ja me mentiin ekalla kerralla heti vaan.. syötiin ja juteltiin toki 6 h ensin, mutta loppuyö olikin sit yhtä riehumista.
onhan ne palikat sovitettava. Huvittaa, vai oikein tutkimus kertoo että naiset haluavat seksiä nimenomaan neljänsillä deiteillä:). Heh, mulle on tainnut joskus käydä nimenomaan niin että nelostreffien seksin jälkeen juttu on kuivunut kasaan. Niinkin voi käydä. Eipä kai tähän ole oikeaa vastausta ja koska tavoitteenani ei varsinaisesti ole avioliitto :), lievä kevytmielisyys sallittakoon.
- Anonyymi
monet treffit deitti palvelu t marita
- Anonyymi
uusia kavereita t marita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2902458Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä472456- 1221686
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461360- 1151317
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301195PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421183- 741059
- 661027
- 70990