pikku g..?

ruttu

onko pikku gee mielestänne hyvä?
mun mielest se on just paras!!!
kommentoikaa.
t: ruttu

14

842

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moonlight

Munkin mielestä Pikku g on ihan huippu....:)
      heti ku sen levy tuli kaupan niin kävin ostaan...

• töppönen

kehityskelpoinen =) hyvä räbäyttään...mutta ne biisit... varsinkin romeo&julia -YÖKs-

• Aza

Ehkä hyvää yläasteräbää.

Kyllä tällaiselle vanhemmalle kuuntelijalle iskee kotimaisista esim. Avain paremmin.

• jenna

onhan se pikku gee hyvä. sillä on aivan ihania biisejä :). parasta biisiä en kyllä osaa sanoa, koska ne kaikki on niin mahtavia :)...

• Hiljennetty

Joo on se aika paha gangsta, mut minkä se sille mahtaa kun ottaa huomioon sen mistä se tulee. G ja sen posse muuten melkein pieksi mut hengiltä yks lauantai, kun uskalsin haukkua sen musiikkia nöyräksi!

• JazzmaniC
        Hiljennetty kirjoitti:

Joo on se aika paha gangsta, mut minkä se sille mahtaa kun ottaa huomioon sen mistä se tulee. G ja sen posse muuten melkein pieksi mut hengiltä yks lauantai, kun uskalsin haukkua sen musiikkia nöyräksi!

Pikku G en juntti. Sen musa on paskaa vaikka voiko muka muuta odottaa joltain pelleltä jonka esikuva on Eminem?? Hah! Pikku G on suosiossa vaan ja ainoastaan sen takia et niin monet nyky nuoret on semmosia TeiNiXXX Pellejä joille musa ei o muuta ku jotain tausta mölyä. Tämä selittää myös Gimmelin suosion. Molemmat ovat verrattavissa toisiinsa koska kummallakaan ei ole musiikillisesti mitään annettavaa.

• westic

Iha jees.. mut ei voita esim. Avainta

• tyttö90

onhan se ihan jees mut ei mun mieles PARAS mun musa makuu kuuluu esim:JONNA,AVAIN JA PMMP ja jotain muita ja muute voin täski sanoo et JASPER PÄÄKKÖNEN ON MUN PIKKU SERKKU OIKEESTI SAIN TIÄTÄÄ JUST ÄSKEN ET VÄHÄN MUL ON SIISTII=)!

• nuoska_tyttönen

SE ON PASKA!
      mun mielipide. huom

• etsijä

Pikku G(ay) on ihan perseestä tekee räppiä pelkästä teinipillun ja rahan himosta.
      Sen nimi on muuten Henri Vähäkainu joten käykää teinit sen kotona Nurmijärvellä.

• laura87

satukko tietään mitään pikku g:stä?? esim missä asuu ja muuta semmosta..

• jahas..

Sen uuden "me ollaan" biisin idea on käytetty. että nuoret laulaa "me ollaan nuoriso".. POD:n "Youth of the nation" biisistä on kössitty idea..

• laura87

pikku g rulaa....
      satukko tietään moneltako se pikku g:n keikka on alavudella 20.9..?? ja missä se sielä on..??

• juu!

rullaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      58
      6081
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      61
      5522
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      115
      4147
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3832
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3765
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3189
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      60
      2931
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59