onko pikku gee mielestänne hyvä?
mun mielest se on just paras!!!
kommentoikaa.
t: ruttu
pikku g..?
14
808
Vastaukset
- moonlight
Munkin mielestä Pikku g on ihan huippu....:)
heti ku sen levy tuli kaupan niin kävin ostaan...- töppönen
kehityskelpoinen =) hyvä räbäyttään...mutta ne biisit... varsinkin romeo&julia -YÖKs-
- Aza
Ehkä hyvää yläasteräbää.
Kyllä tällaiselle vanhemmalle kuuntelijalle iskee kotimaisista esim. Avain paremmin. - jenna
onhan se pikku gee hyvä. sillä on aivan ihania biisejä :). parasta biisiä en kyllä osaa sanoa, koska ne kaikki on niin mahtavia :)...
- Hiljennetty
Joo on se aika paha gangsta, mut minkä se sille mahtaa kun ottaa huomioon sen mistä se tulee. G ja sen posse muuten melkein pieksi mut hengiltä yks lauantai, kun uskalsin haukkua sen musiikkia nöyräksi!
- JazzmaniC
Hiljennetty kirjoitti:
Joo on se aika paha gangsta, mut minkä se sille mahtaa kun ottaa huomioon sen mistä se tulee. G ja sen posse muuten melkein pieksi mut hengiltä yks lauantai, kun uskalsin haukkua sen musiikkia nöyräksi!
Pikku G en juntti. Sen musa on paskaa vaikka voiko muka muuta odottaa joltain pelleltä jonka esikuva on Eminem?? Hah! Pikku G on suosiossa vaan ja ainoastaan sen takia et niin monet nyky nuoret on semmosia TeiNiXXX Pellejä joille musa ei o muuta ku jotain tausta mölyä. Tämä selittää myös Gimmelin suosion. Molemmat ovat verrattavissa toisiinsa koska kummallakaan ei ole musiikillisesti mitään annettavaa.
- westic
Iha jees.. mut ei voita esim. Avainta
- tyttö90
onhan se ihan jees mut ei mun mieles PARAS mun musa makuu kuuluu esim:JONNA,AVAIN JA PMMP ja jotain muita ja muute voin täski sanoo et JASPER PÄÄKKÖNEN ON MUN PIKKU SERKKU OIKEESTI SAIN TIÄTÄÄ JUST ÄSKEN ET VÄHÄN MUL ON SIISTII=)!
- nuoska_tyttönen
SE ON PASKA!
mun mielipide. huom - etsijä
Pikku G(ay) on ihan perseestä tekee räppiä pelkästä teinipillun ja rahan himosta.
Sen nimi on muuten Henri Vähäkainu joten käykää teinit sen kotona Nurmijärvellä.- laura87
satukko tietään mitään pikku g:stä?? esim missä asuu ja muuta semmosta..
- jahas..
Sen uuden "me ollaan" biisin idea on käytetty. että nuoret laulaa "me ollaan nuoriso".. POD:n "Youth of the nation" biisistä on kössitty idea..
- laura87
pikku g rulaa....
satukko tietään moneltako se pikku g:n keikka on alavudella 20.9..?? ja missä se sielä on..??- juu!
rullaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882