EN oikeasti enää jaksa selluliittia! takapuoleni ja takareiteni näyttävät kamalilta!! elikkäs saako kotikonsteilla tuloksia aikaan kehossa??? esim jos kyykkäilee käsipainojen kera tai muuta, vai onko pakko käydä salilla saadakseen tuloksia?? saako kotikonsteilla kiinteytettyä kroppaa ja vähentää tuota ikävää itsetuntoa alentavaa selluliittia? käyn lentis treeneissä 4sti viikossa. JELPATKAA! ONKO KOTIKONSTIT OK? (nämä hommat hoidossa: runsas veden juominen,ja kuivaharjaus. ruokavaliosta vinkkejä kiitos jos on jotain hyviä!)
auttaisikojokukiltti
5
1449
Vastaukset
- hupshups
hupsista tuo tuli kaksi kertaa ku tää jotenki jumitti
- köpötti
Heti alkuun sanon, ettei tämä ole mainos, en ole jälleenmyyjä, vaan tavallinen kuluttaja. Olen itse kärsinyt selluliitista koko nuoruuteni, ikää minulla on vain 23v. Kaiken maailman voiteita olen kokeillut ja nyt viimeinkin törmäsin tuotteeseen joka oikeasti, ainakin minulla toimii. Kyseessä on Avonin trilaser sellulite control-voide. Ostaessani tuote oli tarjouksessa, joten normaalihintaa en osaa sanoa, mutta joka tapauksessa hinta oli yli 20 euroa. Käytin putkeen kaksi tuubia aamuin illoin, eikä selluliittini ole enää kovin näkyvää, lisäksi reisistä lähti 2 cm molemmista. Suosittelen tätä liikunnan ja vedenjuonnin lisäksi!
- selluliisa
köpötti kirjoitti:
Heti alkuun sanon, ettei tämä ole mainos, en ole jälleenmyyjä, vaan tavallinen kuluttaja. Olen itse kärsinyt selluliitista koko nuoruuteni, ikää minulla on vain 23v. Kaiken maailman voiteita olen kokeillut ja nyt viimeinkin törmäsin tuotteeseen joka oikeasti, ainakin minulla toimii. Kyseessä on Avonin trilaser sellulite control-voide. Ostaessani tuote oli tarjouksessa, joten normaalihintaa en osaa sanoa, mutta joka tapauksessa hinta oli yli 20 euroa. Käytin putkeen kaksi tuubia aamuin illoin, eikä selluliittini ole enää kovin näkyvää, lisäksi reisistä lähti 2 cm molemmista. Suosittelen tätä liikunnan ja vedenjuonnin lisäksi!
Mistä tota avonia saa
- tavallinentyttö1
köpötti kirjoitti:
oho :o jopas jotain.täytyy heti päästä kokeilemaan. mistähän sitä mahtaa saada ostettua??
- köpötti
tavallinentyttö1 kirjoitti:
oho :o jopas jotain.täytyy heti päästä kokeilemaan. mistähän sitä mahtaa saada ostettua??
Itse ostin tuotteet serkkuni kautta, mutta jos en ihan väärässä ole niin netistäkin voi tilata. Tai ainakin löytää jonkun ns. jälleenmyyjän. Kai hakusanalla Avon jotain löytyy. Edelleen rasvailen kyseisellä voiteella ja muhkurat häviävät silmissä. En ole koskaan uskonut voiteiden voimaan, mutta nyt se on pakko, kun omin silmin näkee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816