EN oikeasti enää jaksa selluliittia! takapuoleni ja takareiteni näyttävät kamalilta!! elikkäs saako kotikonsteilla tuloksia aikaan kehossa??? esim jos kyykkäilee käsipainojen kera tai muuta, vai onko pakko käydä salilla saadakseen tuloksia?? saako kotikonsteilla kiinteytettyä kroppaa ja vähentää tuota ikävää itsetuntoa alentavaa selluliittia? käyn lentis treeneissä 4sti viikossa. JELPATKAA! ONKO KOTIKONSTIT OK? (nämä hommat hoidossa: runsas veden juominen,ja kuivaharjaus. ruokavaliosta vinkkejä kiitos jos on jotain hyviä!)
auttaisikojokukiltti
5
1466
Vastaukset
- hupshups
hupsista tuo tuli kaksi kertaa ku tää jotenki jumitti
- köpötti
Heti alkuun sanon, ettei tämä ole mainos, en ole jälleenmyyjä, vaan tavallinen kuluttaja. Olen itse kärsinyt selluliitista koko nuoruuteni, ikää minulla on vain 23v. Kaiken maailman voiteita olen kokeillut ja nyt viimeinkin törmäsin tuotteeseen joka oikeasti, ainakin minulla toimii. Kyseessä on Avonin trilaser sellulite control-voide. Ostaessani tuote oli tarjouksessa, joten normaalihintaa en osaa sanoa, mutta joka tapauksessa hinta oli yli 20 euroa. Käytin putkeen kaksi tuubia aamuin illoin, eikä selluliittini ole enää kovin näkyvää, lisäksi reisistä lähti 2 cm molemmista. Suosittelen tätä liikunnan ja vedenjuonnin lisäksi!
- selluliisa
köpötti kirjoitti:
Heti alkuun sanon, ettei tämä ole mainos, en ole jälleenmyyjä, vaan tavallinen kuluttaja. Olen itse kärsinyt selluliitista koko nuoruuteni, ikää minulla on vain 23v. Kaiken maailman voiteita olen kokeillut ja nyt viimeinkin törmäsin tuotteeseen joka oikeasti, ainakin minulla toimii. Kyseessä on Avonin trilaser sellulite control-voide. Ostaessani tuote oli tarjouksessa, joten normaalihintaa en osaa sanoa, mutta joka tapauksessa hinta oli yli 20 euroa. Käytin putkeen kaksi tuubia aamuin illoin, eikä selluliittini ole enää kovin näkyvää, lisäksi reisistä lähti 2 cm molemmista. Suosittelen tätä liikunnan ja vedenjuonnin lisäksi!
Mistä tota avonia saa
- tavallinentyttö1
köpötti kirjoitti:
oho :o jopas jotain.täytyy heti päästä kokeilemaan. mistähän sitä mahtaa saada ostettua??
- köpötti
tavallinentyttö1 kirjoitti:
oho :o jopas jotain.täytyy heti päästä kokeilemaan. mistähän sitä mahtaa saada ostettua??
Itse ostin tuotteet serkkuni kautta, mutta jos en ihan väärässä ole niin netistäkin voi tilata. Tai ainakin löytää jonkun ns. jälleenmyyjän. Kai hakusanalla Avon jotain löytyy. Edelleen rasvailen kyseisellä voiteella ja muhkurat häviävät silmissä. En ole koskaan uskonut voiteiden voimaan, mutta nyt se on pakko, kun omin silmin näkee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913168Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729611Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959103Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207746Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386724Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486148Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153124En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911199Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71154YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84990