Moi!olen tyttö 17v ja kysyn miten saisin itsetyydytyksellä orgasmin? kerran sain 11vuotiaana suihkussa kun suihkutin suoraan alapäähän!
orgasmin saaminen itsetyydytyksellä
12
5895
Vastaukset
- palsta....
ei oikeastaan liity parisuhteisiin.
kysele tuolta seksipalstalta....
...ei kun siellä onkin ikäraja 18v... ;( - vinkkiä naiselta
Emättimen aukon yläpuolella on pieni ulkoneva nipukka, klitoris.
Hiero klitorista varovasti ja pehmeästi sormilla. Voit käyttää rasvaa tai öljyä apuna, jos aluksi tuntuu liian kuivalta. Toisen käden sormilla voit levittää häpyhuulia.
Pian huomaat, kuinka nopealla tahdilla ja millä voimalla "täytyy" hieroa, jotta saat orgasmin. Tämä on hyvin yksilöllistä.
Iloisia hetkiä!- vielä...
... jos vielä jännität lantion lihaksiasi samalla esim. selällään puristat pakaroita yhteen ja samalla nostat lantiota hieman ylöspäin... pian huomaat kuinka alkaa tuntua hyvälle=)
- keskustelun aloittaja
vielä... kirjoitti:
... jos vielä jännität lantion lihaksiasi samalla esim. selällään puristat pakaroita yhteen ja samalla nostat lantiota hieman ylöspäin... pian huomaat kuinka alkaa tuntua hyvälle=)
kauvan siis orgasmi kestää kysyn? mille se tuntuu kun siitä on niin kauan ku viimeksi!!
- sulla voi mennä eri tavalla
keskustelun aloittaja kirjoitti:
kauvan siis orgasmi kestää kysyn? mille se tuntuu kun siitä on niin kauan ku viimeksi!!
Orgasmin "tuleminen" riippuu aika paljon siitä, kuinka kiihottunut on, kun aloittaa masturboinnin. Joskus se tulee hyvinkin pian, joskus itse laukeamisen alkuun voi mennä varttikin. Tämä kyllä vaihtelee naisten kesken hyvin, hyvin paljon.
Itse orgasmi kestää... riippuu taas naisesta ja kiihotuksen asteesta, joka vaihtelee päivän mukaan... sanoisin 10 sekunnista minuuttiin. Jos/kun koskettelua jatkaa laukeamisen alettua, se pitkittää orgasmia.
Orgasmi tuntuu ainakin itselläni huikeana kaikkien lantion lihasten supisteluna ja huimauksena päässä, parhaimmillaan koko kropassa. Vaihtelee tosin sekin.
Ainoa varma asia on, että kun saat orgasmin, se ei takuulla jää huomaamatta:)
- yksilöllistä
Mä oon vähän alle 30v ja itsetyydytystä harrastin ekan kerran ollessani 24v. Välillä tulee tehtyä kerran-pari viikossa ja välillä on sellasia aikoja et vaik 4krt/pvä:ssä. Se on fiiliksistä kiinni. Ihanaa se on kerta toisensa jälkeen. Joskus siihen orgasmin saantiin voi mennä liki puoli tuntia, joskus sitten taas pari minuuttia. Yleensä sormin hieron itseäni ja siitä se lähtee. Joskus ihan pelkkä ajatus jostain kiihottavasta tms. saa minut laukeamaan ilman että teen mitään. Se on upea tunne, kun koko kroppa tärisee ja samalla rentoutuu : )) Onnellisia iltoja sinulle, kokeilemalla varmasti opit.
- mie vaan
koita sähköhammasharjaa, itellä tulee n. 1 min ;)
- Dbbbh7
Hmmm... mä en edes tiedä, minkä ikäisenä sain ekat orgasmini... Joka tapauksessa olin silloin alle kouluikäinen, enkä edes tiennyt asialle nimeä. :) On kai aina jotenkin kuulunut elämään. Valitettavasti yhdynnässä en vieläkään (vajaa 30 v.) saa orgasmia, ainoastaan itsekseni.
- dhasd
orgasmin saa jos oikeen yrittää menee vaikka peilin eteen tyydyttämään itseään,ja samalla sanoo vaikka aaah aaah oikee pitkää ja koventaa ja koventaa vauhtia yhtäkkiä tulee tunne koko kroppa rupee tärisemää ja tulee lämmin ja rento olo kannattaa kokeilla!!
- jos luet viel niin...
Moikka! Olen 12 v ja vasta kuukausi sitten sain ekan orgasmini. Suihkussa käsisuihkua käyttäen. Nyt olen sitten kokeillut illalla sängyssä ja olen saanutkin mutta siinä kestää kauemmin ja orgasmini ovat aika lyhyitä (n. 2-4 sekunttia). Miten niistä saisi pidempiä? En oikeen osaa neuvoa miten orkun saa sillä minulla se on aika helppoa.
- Anonyymi
Itse menen suihkuun ja menen haara asentoon ja laitan jalat seinälle niin että vesi voi valua suoraan pilluuni
- Anonyymi
Saan helposti jopa 5mkn kestävän orgadmin kun hieron tyynyä jossa on sisällä esim porkkana niin itseeni se tuntuu ihanalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37943Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29879Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56738Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720